Paneme siis siia ka, kuigi kasutajale on see info juba eile antud PS-s. Aga äkki keegi veel hädas. Järjekorra nr võrdub ka pini number.
1- must/valge - vasak suund
2- hall/valge - udutuli (seal peaks muidugi teatud versioonidel auto küljes oleva uduka katkestus olema, aga ilmselt pole tähtis)
3- pruum/must - mass
4- must/roheline - parem suund
5- hall/punane - parem park
6- punane/must - pidur
7- hall/must - vasak park
8- sinine/punane - vasak tagurdustuli
9- punane/roheline - Kaitse 35, 30A, pidev toide nn klemm 30 alt. (on võetud B5.5 skeemi järgi, muul autol võib muu kaitse olla)
10-
11-
12-
13- jäme pruun - mass
Hall/kollane läheb auto udutulele (ehk siis seos nr 2 positsiooniga). Seal miski nn udutule katkestusmoodul pistiku sees, et kui pistik taga, siis katkestus auto tulel.
Kasutaja võiks seletada, millest ta täpselt ikkagi aru ei saa.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Dellu postitust täpsustaks niipalju, et see udutule lahtiühendamine käib lihtsa lülitiga. Kui käru on järgi siis auto udutulede poole vool edasi ei lähe (pistiku küljes olev lüliti katkestab ära).
Kui mingil põhjusel tehasest auto küljes olevale juhtmestikule on vaja panna teist pesa otsa siis peab ühendama hall/valge ja hall/kollase omavahel kokku (või siis läbi pistiku küljes oleva lüliti kui see olemas), muidu auto udutuli ei põle.