Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Kindlasti on siin kuskil olemas ka mingi info selle kohta, aga ma pole siiani veel leidnud seda.
Niisiis, hommikuti käivitub pikalt. No ikka korralikult pikalt peab käiama. Aga.... Kui paak on täitsa täis, siis probleemi pole. Üks kriips alla täis paagi ja hakkavad jamad. Pealevoolule sai pandud ka ragasivoolu klapp. Peale filtrit ja enne tandempumpa. Tandempump on taastatud. Kaanerihend uus, pihustid korralikud, küünlad uued. Paagi pump lööb ka korralikult, kui süüdet anda. Probleem esineb ka siis, kui nina üles parkida. Aga jälle mitte täis paagiga. Kui hommikult süüdet keeran, siis on kuulda, et paagipumbal oleks justkui õhk sees. Sedasi mulinaga lööb paar esimest korda. Kuidas see õhk sinna saab? Ja millest ma pihta peaksin hakkama? Kindlasti on kellelgi sama probleem olnud.
Niisiis, hommikuti käivitub pikalt. No ikka korralikult pikalt peab käiama. Aga.... Kui paak on täitsa täis, siis probleemi pole. Üks kriips alla täis paagi ja hakkavad jamad. Pealevoolule sai pandud ka ragasivoolu klapp. Peale filtrit ja enne tandempumpa. Tandempump on taastatud. Kaanerihend uus, pihustid korralikud, küünlad uued. Paagi pump lööb ka korralikult, kui süüdet anda. Probleem esineb ka siis, kui nina üles parkida. Aga jälle mitte täis paagiga. Kui hommikult süüdet keeran, siis on kuulda, et paagipumbal oleks justkui õhk sees. Sedasi mulinaga lööb paar esimest korda. Kuidas see õhk sinna saab? Ja millest ma pihta peaksin hakkama? Kindlasti on kellelgi sama probleem olnud.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Esimene asi seda tüüpi mootoritel on pihustitihendid. Mingi test on tuvastamiseks manomeetriga, esinduses ja Forss-is saab teha arvatavasti, kindlasti kuskil veel. See paagipumba esmane hääl ongi minu meelest selline.
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Mu vanal bussil oli sarnane probleem. Paagis oli mingi kala, täis paagiga käivitus ilusti aga kui juba kolm veerand oli siis oli käijamist palju. Aga kohe ei meenugi mis seal paagis vahetati. Saan jargi uurida, käis kaido83 juures.
Ja teisel bussil sarnane probleem. Hiljem selgus et oli nuka andur (tglt pole veel korda tehtud, aga arvuti näitas viga ja see sobiks sümptomitega)
Ja teisel bussil sarnane probleem. Hiljem selgus et oli nuka andur (tglt pole veel korda tehtud, aga arvuti näitas viga ja see sobiks sümptomitega)
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Uurisin veel netist ja tundub, et asi võib olla paagipumbas või paagipumba torudes. Pihusti tihendid on vahetatud umbes aasta tagasi ja samuti ka kütuselati tihendid. Arvuti näitab ainult õli taseme andurit. Pole sellesse süvenenud, kuna õlitase on normis ja pole probleeme olnud.
Poleks uskunud, et volks selline ront on. Kogu aeg on mingi jama ja mugavus on ka suht olematu.
Poleks uskunud, et volks selline ront on. Kogu aeg on mingi jama ja mugavus on ka suht olematu.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Niipalju juttu olnud nendest T5test, eks nad on ka vanaks jaanud ja midagi polegi teha, kui ainult remontida. 1.9 mootor natuke pommikindlam, aga ka lahjem ja kindlasti mitte probleemivaba. Uuemate 2.0 tdi’dega on ka viimaselajal palju probleeme(2011+).
Viimati muutis Siim, 11 Apr 2020, 22:12, muudetud 1 kord kokku.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Kasutaja addx võiks uurida küll, et mis seal paagis ära vahetati. Ma ise kahtlustan järjest rohkem pumpa, kuna mõned korrad on sõites tulnud kuskilt sellist vingumist, aga ainult teatud pöörete vahemikus. 1600-2000 umbes. Roolivõimu hääl see pole, kuna see ei muutu pöörates. Geneka laager? Ka tõenäoliselt mitte. See vist teeks pidevalt häält.
Paagi pumba vahetus saab ka kindlsti lõbus olema, kuna ma juba lugesin selle kohta vähe. Tundub, et VAG-is juhtus 2002 aastal midagi, sest aastast 2003 sealt enam kestvaid masinaid ei tule.
Paagi pumba vahetus saab ka kindlsti lõbus olema, kuna ma juba lugesin selle kohta vähe. Tundub, et VAG-is juhtus 2002 aastal midagi, sest aastast 2003 sealt enam kestvaid masinaid ei tule.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Mul läks nüüd ka buss kaido juurde remonti. Uurin mis eelmisel bussil siis vahetatud sai. Paak oli suht tühi kui hakkasin bussi sinna viima ja käivitus oli ikka väga pikk. Vb sama viga taas. Eks näis.
Võtsin paagi täis, huvitav kui nüüd vaja paak maha võtta
Võtsin paagi täis, huvitav kui nüüd vaja paak maha võtta

-
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
- Telefon: 53791691
- Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Vahetati paagipump koos korpusega, eelmisem bussil siis. Ja peale seda enam tal probleeme polnud
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Nonii... Pumba vahetuseni veel jõudnud pole, kuna pole veel eestigi jõudnud.
Hetkel veel käivitub. Ja kusjuures käivitub paremini soojade hommikutega. 
Muidugi tekkis siin vahepeal veel küsimusi. Kui mootor on soe ( vahepeal ka külmalt) tekib mingi imelik sirin. Selline 1400-2000 pöörde ajal on kõige paremini kuulda. Selline umbes nagu hüdraulika pumba hääl. Kas võib olla asi roolivõimu pumbas? Hääl justnagu ei muutu pöörates. Hääl on seotud just pööretega. Ja mitte kiirusega.
Ahjaa... Kas sellel mootoril hakkabki see õli nii rämedalt haisema? Nagu keegi higistaks sinna sisse. Varem kasutasin castrolit ja nüüd motulit. Sama ka teistes autodes ja teised ei haise.
Muidugi tekkis siin vahepeal veel küsimusi. Kui mootor on soe ( vahepeal ka külmalt) tekib mingi imelik sirin. Selline 1400-2000 pöörde ajal on kõige paremini kuulda. Selline umbes nagu hüdraulika pumba hääl. Kas võib olla asi roolivõimu pumbas? Hääl justnagu ei muutu pöörates. Hääl on seotud just pööretega. Ja mitte kiirusega.
Ahjaa... Kas sellel mootoril hakkabki see õli nii rämedalt haisema? Nagu keegi higistaks sinna sisse. Varem kasutasin castrolit ja nüüd motulit. Sama ka teistes autodes ja teised ei haise.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Nii... Täna hommikul -2,5 ja ei mingeid imelikke hääli. Ma kaldun arvama, et asi võib olla siiski roolivõimu pumbas. Või siis täpsemalt selles õlis. Loogiliselt võttes tundub nii. Keegi pakub midagi muud?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.
Nonii... Lõpuks sai siis pump vahetatud. Ja asi toimib. Kusjuures pole enam ka vibra kõvemal kiirendusel ja ka mootor töötab vaiksemalt. Vahetus iseenesest suht lihtne.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!