Autoks 2015 aasta Passat, millel 2 liitrine diisel peal. Viimastel kuudel on hakanud külmalt käivitades genekarihma piirkonnast liipavat-siutsuvat häält tegema. Nagu mõni rullik või rihm ise oleks väsinud. Pisut ülessoojenenuna kaob hääl ära. Sai teeninduses käidud, seal öeldi, et see on normaalne hääl, mis tulevat õlipumbast ja vahetada pole hetkel mõtet. Isegi tehase manualis olevat punkt, mis ütleb selle normaalse olevat. Ses suhtes ongi omal mõiatus otsas, et mis siis nüüd arvata sellest. See heli tundub järjest progresseeruvat. Kui veel mõni kuu tagasi tundus tegevat miinus kraadidega, siis nüüd käib käivitusega kaasas ka praeguste ilmade juures.
Mõtteid?
Salvetus: https://www.upload.ee/files/11497034/VI ... 0.mp4.html
Ea288 mootori "kiuksumine"
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 769
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Ea288 mootori "kiuksumine"
Esimese asjana küsiks, mis läbisõit on? Enda masinal tuli veidi madalama tooniga kiuks sisse külmkäivitusel ja vahetati garantii korras hammasrihm ära. Stetoskoobi või miski pika pulgaga saab iseenesest mitmiksoonrihmaga seonduva selgeks teha. Ehk ongi mõni rullik. Õlipump on ka muidugi rihma pealt ja sellele nii lihtsalt ligi ei pääse.
Selline näeb muidu see mudru seestpoolt välja. 210K pealt läks uus rihm koos muu kraamiga sisse.
Selline näeb muidu see mudru seestpoolt välja. 210K pealt läks uus rihm koos muu kraamiga sisse.
Viimati muutis kraff, 17 Apr 2020, 07:16, muudetud 1 kord kokku.
Ea288 mootori "kiuksumine"
Läbisõit on 170k. Lamerihm ja mootoririhm koos rullikutega on vahetatud tegelikult juba ca 20k tagasi, eelmisel suvel, ehk palju varem kui välp nõuab.
See kiuks on tegelikult valjema heliga kui videost kostub. Teenindusest öeldi, et hiljuti käis üks Skoda samasuguse murega neil ja ka midagi ette võtta polnud. Ses suhtes, et kui see ka pole pikemas perspektiivis mootori tervisele ohtlik, siis ennast häirib kõvasti kui auto teeb kiuksub kui mõni vana Berlingo
See kiuks on tegelikult valjema heliga kui videost kostub. Teenindusest öeldi, et hiljuti käis üks Skoda samasuguse murega neil ja ka midagi ette võtta polnud. Ses suhtes, et kui see ka pole pikemas perspektiivis mootori tervisele ohtlik, siis ennast häirib kõvasti kui auto teeb kiuksub kui mõni vana Berlingo
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
- Auto: Cupra, Kodiaq, NewBeetle Cabrio, Intruder
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Ea288 mootori "kiuksumine"
Kaheliitristel on probleemiks olnud hammasrihma vabajooksu rullik, mis sellist häält tegema hakkab. Värskelt sai ühel 140kw superbil sellise häälega hammasrihma komplekt ära vahetatud kuna rullik oli läbi. Läbisõit oli ca 160k
Ea288 mootori "kiuksumine"
Mul on mootoririhm koos rullikutega juba vahetatud, ls peale seda ka üüratu pole. Võib ju deffektne rullik olla.
Järgmisel nädalal käin äkki Møllerist läbi ja vaatab, mida nemad kostavad
Järgmisel nädalal käin äkki Møllerist läbi ja vaatab, mida nemad kostavad
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1202
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 199 korda
- Tänatud: 74 korda
Ea288 mootori "kiuksumine"
Vahetatud võib olla, aga see ei tähenda, et juba häält teha ei tohiks. Oli hiljuti sama lugu kus sai B8 Passatil mootoririhm koos kõigega vahetatud. Veidi aega hiljem hakkas midagi hommikul häält tegema. Tuli välja, et üks rullik. Vahetas rulliku ära ja siiani korras.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.