Oskab keegi ütelda, mitu erinevat kiirust peaks tagumise ventilaatori mootorist tulema?
Lülitatavaid kiiruste tulpasid displeil 6.
Esimesed 4 mootorit käima ei pane. 5 ja 6s töötavad.
Algul sai kahtlustatud kiiruste juhtplokki, aga asja lähemalt uurides selgus et käsk jõuabki sinna alles 5 ja 6 tulba peal.
Kas olukord nii nagu olema peab või on kliimaplokis kala?
Sharan MK1 kliima tagumise ventilaatori kiirused.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Sharan MK1 kliima tagumise ventilaatori kiirused.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Sharan MK1 kliima tagumise ventilaatori kiirused.
Kui ei eks peaks eraldi ka taga olema see reostad vms, mis sätib kiirust, pigem see omadega õhtal ja töötab kiirem asrnd, mis niiöelda otse lülituses on
E:pildil nr 2
E:pildil nr 2
Viimati muutis dub1, 22 Apr 2020, 06:40, muudetud 1 kord kokku.
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Sharan MK1 kliima tagumise ventilaatori kiirused.
Nagu algses küsimuses kirjas, tuleb mul kiiruste juhtplokki(mis tõesti taga ventika kõrval) nö käsk alles 5nda ja 6nda tulbaga. Siis ka vent töötab. 5ndaga käib aeglasemalt kui 6ndaga.
6ndaga tõesti täiskiirus.
Esimesed neli tulpa plokist kiirust ei telli...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...