2.0 TDI 125kw mootori plagin ja vibratsioon külmalt
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2.0 TDI 125kw mootori plagin ja vibratsioon külmalt
Tere
Vahendan küll tuttava muret aga jagatud mure on pool võitu - ehk oskab keegi aidata vea otsimisel või õige töökoja, meistrimehe valimisel. Lugu on järgnev.
Probleem esineb külmadel hommikutel, sõitma hakates kostub mootori poolt lühiajaliselt imelikku plaginat ning vahest on ka vibra sees (nagu oleks tee treppis). Kui mõni minut sõita siis kaob nii vibra kui ka plagin ära. Kui kasutada enne sõitma hakkamist Webastot, siis antud probleemi ei teki. Sisuliselt on alati nii olnud, et kui päeva jooksul on päike soojendanud siis ei ole probleeme olnud aga kui olid vähe külmemad ilmad, siis tööpäeva lõpuks olid jälle samad sümptomid.
Auto ja ajaloo kohta ka infot veidi. Tegemist on 2012a B7 Passatiga, millel on 6 käiguline DSG kast ja 4motion. Ostuhetkel oli ls 178 000 km ja näiteks hammasrihm on vahetatud 162 000 km pealt. DSG kastiga on hõbenooles käidud, kus tehti dünaamiline õlivahetus ning proovisõit. Nemad kastipoolel mingeid probleeme ei tuvastanud.
Milles võiks probleem olla ja kelle poole oleks mõistlik pöörduda mure lahendamisega?
Tänud ette!
Vahendan küll tuttava muret aga jagatud mure on pool võitu - ehk oskab keegi aidata vea otsimisel või õige töökoja, meistrimehe valimisel. Lugu on järgnev.
Probleem esineb külmadel hommikutel, sõitma hakates kostub mootori poolt lühiajaliselt imelikku plaginat ning vahest on ka vibra sees (nagu oleks tee treppis). Kui mõni minut sõita siis kaob nii vibra kui ka plagin ära. Kui kasutada enne sõitma hakkamist Webastot, siis antud probleemi ei teki. Sisuliselt on alati nii olnud, et kui päeva jooksul on päike soojendanud siis ei ole probleeme olnud aga kui olid vähe külmemad ilmad, siis tööpäeva lõpuks olid jälle samad sümptomid.
Auto ja ajaloo kohta ka infot veidi. Tegemist on 2012a B7 Passatiga, millel on 6 käiguline DSG kast ja 4motion. Ostuhetkel oli ls 178 000 km ja näiteks hammasrihm on vahetatud 162 000 km pealt. DSG kastiga on hõbenooles käidud, kus tehti dünaamiline õlivahetus ning proovisõit. Nemad kastipoolel mingeid probleeme ei tuvastanud.
Milles võiks probleem olla ja kelle poole oleks mõistlik pöörduda mure lahendamisega?
Tänud ette!
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
2.0 TDI 125kw mootori plagin ja vibratsioon külmalt
Soovitan soojalt põõrduda esinduse poole.
Sinu sümptomite kirjelduse järgi ütleksin, et hooratast teeb häält.
Ilmneb just kõige paremini külmal hommikul kui auto käivitada ja siis tekkib plagisev heli mis üldjuhul sooja mootoriga ära kaob.
Mis Asi on Dünaamiline õli vahetus? 6dsg puhul lastakse õli välja kui vaja vahetatakse filter ja täidetakse uue õliga.
Sinu sümptomite kirjelduse järgi ütleksin, et hooratast teeb häält.
Ilmneb just kõige paremini külmal hommikul kui auto käivitada ja siis tekkib plagisev heli mis üldjuhul sooja mootoriga ära kaob.
Mis Asi on Dünaamiline õli vahetus? 6dsg puhul lastakse õli välja kui vaja vahetatakse filter ja täidetakse uue õliga.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
2.0 TDI 125kw mootori plagin ja vibratsioon külmalt
Selge. Tänud mõtte eest! Dünaamilisest õlivahetusest saab lugeda siit: https://www.hobenool.eu/kaigukasti-hool ... livahetus/
Veel mõtteid või pakkumisi?
Veel mõtteid või pakkumisi?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
2.0 TDI 125kw mootori plagin ja vibratsioon külmalt
ei kõik tore, aga miks dsgle dünaamilist õlivahetust on vaja? Kui hõbenool seda soovitab, siis on see ilmselge lollus. Dünaamilist tehakse klassikalistele automaatidele...mitte DSG-leErxT kirjutas: ↑01 Mai 2020, 20:45 Selge. Tänud mõtte eest! Dünaamilisest õlivahetusest saab lugeda siit: https://www.hobenool.eu/kaigukasti-hool ... livahetus/
Veel mõtteid või pakkumisi?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
2.0 TDI 125kw mootori plagin ja vibratsioon külmalt
Kui on soov, siis ju tehakse?SanderSPS kirjutas: ↑01 Mai 2020, 22:00ei kõik tore, aga miks dsgle dünaamilist õlivahetust on vaja? Kui hõbenool seda soovitab, siis on see ilmselge lollus. Dünaamilist tehakse klassikalistele automaatidele...mitte DSG-leErxT kirjutas: ↑01 Mai 2020, 20:45 Selge. Tänud mõtte eest! Dünaamilisest õlivahetusest saab lugeda siit: https://www.hobenool.eu/kaigukasti-hool ... livahetus/
Veel mõtteid või pakkumisi?
Sellejaoks on adapter, mis ühendatakse õlifiltri asemele.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
2.0 TDI 125kw mootori plagin ja vibratsioon külmalt
DSG kast ei vaja sellist pesu ja kui huvi siis saan aidata vea otsinguga ka. Bolton Valeting OÜ Telliskivi 3 las astub läbi või helistab 5260210
2.0 TDI 125kw mootori plagin ja vibratsioon külmalt
Hooratas ilmselt jah.
Viimati muutis hnz, 24 Nov 2020, 10:38, muudetud 1 kord kokku.