Parim “bang for buck” variant
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 40 korda
Parim “bang for buck” variant
Tere
Kindlasti on foorumirahva seas kogemustega tegelinskeid.
Ütleme siis nii, et 50€ tk coilid on täitsa ok niisama sõiduks aga jäävad tööülesannetega jänni, kui kohapealt veits ägedamat minekut anda. Põrkav jänku on kindlasti tore vaatepilt aga ei kuuluks minu repertuaari.
Siit ka soov leida mõistlikeim coili, amordi, vedru vms variant, mis teeb oma tööd hästi (loe: on sõidetav ja suudab vedu maha panna). Ma ei näe suurt mõtet osta ka asja mille potensiaali ära ei kasuta sellest ka “bang for buck”.
Kellel häid soovitusi, kogemusi võib julgelt kaasa rääkida.
Aitäh tähelepanu eest.
Kindlasti on foorumirahva seas kogemustega tegelinskeid.
Ütleme siis nii, et 50€ tk coilid on täitsa ok niisama sõiduks aga jäävad tööülesannetega jänni, kui kohapealt veits ägedamat minekut anda. Põrkav jänku on kindlasti tore vaatepilt aga ei kuuluks minu repertuaari.
Siit ka soov leida mõistlikeim coili, amordi, vedru vms variant, mis teeb oma tööd hästi (loe: on sõidetav ja suudab vedu maha panna). Ma ei näe suurt mõtet osta ka asja mille potensiaali ära ei kasuta sellest ka “bang for buck”.
Kellel häid soovitusi, kogemusi võib julgelt kaasa rääkida.
Aitäh tähelepanu eest.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 40 korda
Parim “bang for buck” variant
Rehvid on semi slikid, polü puksid kõikjal, strutid js frutid kus võimalik. See pool on end ammendanud.
- Sunbunny
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 25 Mai 2011, 10:09
- Telefon: 56477274
- Auto: VR6 x3 & GTI jubi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 3 korda
Parim “bang for buck” variant
Minu siiamaani parim kogemus on V-maxx jäikust reguleeritavad coilid.Sätid oma kõrguse ja väga lihtsalt nupust seadistatav on jäikus 3 võin4 astet.Algselt sõitsin mk3 tavaseades ringi ja oli jäigaks keeratud...sai veidi hiljem paigaldatud polipuksid esi ja tagasilda ning siis muutus ülemõistuse jäigaks.Keerasin mitu astet pehmemaks ning on vägagi okei sõita.Kui ikka väga lainesse sõidetud ristmikku ületda siis kipub veidi hüppama aga 95% ajast on normaalne.Varasemalt proovinud TA technixi jms ei saa võrrelda.
Järgmiseks proovimiseks tuleb õhkvedrustus kah jäikust reguleeritav variant.Eks näis kas see ületab.
Järgmiseks proovimiseks tuleb õhkvedrustus kah jäikust reguleeritav variant.Eks näis kas see ületab.

-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Apr 2004, 18:54
- Telefon: 5071082
- Auto: Golf 7 R-line 4 motion & "veidi" näpitud Fiesta ST150 200hp
- Asukoht: Kiili
Parim “bang for buck” variant
Mulle meeldib coilide asemel kasutada Bilsteini B12 lahendust ehk B8 amort ja Eibachi vedrud. Jõu aitab maha panna jäigem pikilõtku padi ning difrilukk.
- HarryR
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 52 korda
Parim “bang for buck” variant
Teeb mulle keegi nüüd nende kahe vahe selgeks!
https://www.carshop.ee/et/92602-vw-golf ... pe-ra.html
https://www.carshop.ee/et/92601-vw-golf ... pe-ra.html
Mida see Mk7 A7 2.0L või Mk7 A7 1.2L erinevus tähendab? Sobib neist kumbki GTD alla?
https://www.carshop.ee/et/92602-vw-golf ... pe-ra.html
https://www.carshop.ee/et/92601-vw-golf ... pe-ra.html
Mida see Mk7 A7 2.0L või Mk7 A7 1.2L erinevus tähendab? Sobib neist kumbki GTD alla?
Viimati muutis HarryR, 01 Mai 2020, 21:43, muudetud 2 korda kokku.
GTD Instagramis @harry_r111
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 40 korda
Parim “bang for buck” variant
Nii nii 
KW V1 coilid versus B12 pro kit (Bilsteini B8 amordid ja Eibachi vedrud). On kellegil head tagasisidet emmakumma kohta?
V1 komplekt on 200€ soodsam, kui Bilsi komplekt.

KW V1 coilid versus B12 pro kit (Bilsteini B8 amordid ja Eibachi vedrud). On kellegil head tagasisidet emmakumma kohta?
V1 komplekt on 200€ soodsam, kui Bilsi komplekt.
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Parim “bang for buck” variant
Kui enda jetta mk1-le b12 komplekti uurisin, tuli hinnaks 750-800 euri, kas v1-tesi saab tõesti odavamalt?
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 40 korda
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Parim “bang for buck” variant
Kui oled pedant auto kõrguse osas, siis lihtsalt vedru ja amordi komplekt on vene ruleti mängimine.
Mul 2-el autol KW-d (Audi Q5 ja Golf 2), kuna ei ole nii rikas, et lisaks korralikule kallile asjale ka mitu odavat asja osta
Väidetavalt on uuel Golf 2-el ka KW-d all (ehk siis ka 3-mas auto KW-dega) aga kuna pole ise veel autot kordagi alt näinud, siis kinnitada ei julge.
Audi all igatahes võrreldes originaal vedrudega ma comfort režiimis otseselt negatiivset effekti ei tunne (sama jäik, kui OEM vedrudega).
Põhiprojekt Golf 2 all ma sõita pole veel saanud proovida ja niipea ilmselt ei saa ka aga coilid all pildi pealt tundub igatahes hea
Igasugu odavad coilid on üldjuhul põrkavad pallid ja rohkem stääncerite pärusmaa, mitte reaalsetele paugutajatele.
Ma ise eelistaks alati pigem OEM lahendusega vedrustust (ehk vedru + amort, mitte coil) aga kahjuks 99% ei suudeta neid minu maitsele vastava kõrgusega teha.
Mul 2-el autol KW-d (Audi Q5 ja Golf 2), kuna ei ole nii rikas, et lisaks korralikule kallile asjale ka mitu odavat asja osta

Väidetavalt on uuel Golf 2-el ka KW-d all (ehk siis ka 3-mas auto KW-dega) aga kuna pole ise veel autot kordagi alt näinud, siis kinnitada ei julge.
Audi all igatahes võrreldes originaal vedrudega ma comfort režiimis otseselt negatiivset effekti ei tunne (sama jäik, kui OEM vedrudega).
Põhiprojekt Golf 2 all ma sõita pole veel saanud proovida ja niipea ilmselt ei saa ka aga coilid all pildi pealt tundub igatahes hea

Igasugu odavad coilid on üldjuhul põrkavad pallid ja rohkem stääncerite pärusmaa, mitte reaalsetele paugutajatele.
Ma ise eelistaks alati pigem OEM lahendusega vedrustust (ehk vedru + amort, mitte coil) aga kahjuks 99% ei suudeta neid minu maitsele vastava kõrgusega teha.
Viimati muutis M-Tech, 04 Mai 2020, 15:54, muudetud 2 korda kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee