Toimis alati kenasti kuni sai vist valet pidi üks pistik sisse torgatud ja nüüd täisa tumm.
Mõtlesin et ehk mingi kaise läbi. Kaitsme plokis terve kunnik haagisega seotud kaitsme kohti aga nendes pole isegi klemme sees ja kaitsmeid ammugi mitte.
Sai siis kõik kaitsmed üle kontrollitud ja ei midagi, kõik korras. Internetist otsitud siit ja sealt aga ei midagi asjalikku pole leidnud. Juhtmete järgi autot laiali hakata lammutama ei ole ka just hea idee.
Võta autopoolne pistik lahti ja vaata klemmise asendeid.
Olen näinud, kus valesti sisse lükatud pistik on lükanud autopoolses pistikus klemmid eest ära ja kui nüüd pistik lükata õiget pidi sisse, siis ei ulatu klemmid enam omavahel kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Alustaks siis kõigepealt sellest kas tegemist on nn tehase konksuga , või järelpaigaldatud. Tee konksust ja pistikust pilt. Hiljem lisana paigaldatud konksu elektril pead ikkagi minema mööda juhtmeid, kuni leiad kõigepealt ploki ja siis vast ka edasi minevad juhtmed ning kaitsmed. Tehase paigaldusel peavad kaitsmed olema ikkagi omadel kohtadel. Antud auto puhul siis armatuurlaua parempoolse otsakatte all.
Ma ei ole selle auto esimene omanik, aga 95% võin arvata et on autol algusest peale küljes olnud. Samas kaitsmete puudumine nagu viitab, et ei ole ikkagi tehase paigaldatud.
Käru pistiku korpus oli katki ja nii juhtuski et läks valet pidi sisse. Proovisin mõlemat pidi, aga käru tulesid ette ei võtnud, sellest ma järeldangi, et ehk sellest viga tekkinud, et valet pidi pistik sisse lükatud. Kärul sai pistik vahetatud ja teise autoga toimis ilusti. Touaregi testisin ka testeriga, aga voolu pistikust ei tule. Klemmid on paigas. Autol tuled kõik toimivad nagu peavad.
homme panen pildid ka
Viimati muutis sethtanel, 05 Mai 2020, 21:55, muudetud 2 korda kokku.
See pole originaal konks.
Arvatavasti on konksu juhtmoodul oma elupäevad lõpetanud.
Tavaliselt pannakse see moodul vasakule poole polstri alla, kuna sealt poolt saab enamus vajalikke juhtmeid kätte.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Leidsin mooduli üles.
Mooduli testimiseks peaks sii vaatama, et vool mis peaks sisse minema sinna ka jõuaks ja välja peaks ka siis andma iga kell või kuidas seda moodulit testida? Võtsin korra lahti ka - seest kõik ilus ja nagu uus.
Veel meenub et oma pool aastat ei ole parkimise andurid enam märku andnud millestki, millest oleks võinud. Tagurdades teeb ainult ühe piiksu ja kõik.
Maki vahetasin ka mingi aeg välja ja see võib kuidagi seda parkimisandurit ehk segada? Originaal juustu asemele sain vähe kaasaegsema juustu, tundub mulle tänaseks.
Vaata kas sel plokil juhtmetevahelist kaitsmepesa pole kuskil kui auto enda plokkides on kaitsmed terved.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Parkabi pole ka sul originaal toode, ilmselgelt on andurid ja juhtmestik ajahambale jalgu jäänud, õnneks ei maksa see Steelmate kompott uuena suurt halligi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....