Täiesti tavaline nähtus.
Kasuta kas klaasi liimi, aga äärmiselt õhuke kiht või õhukest vaiba teipi, sellist mis ei ole kile baasil (tesal oli kunagi tootevalikus, mingist ehituspoest kogemata leidsin).
Superatacist hoia eemale.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Mina liimisin B6-le tagasi Kiilto Masa-ga, kuna oli riiulis see kohe võtta. Ei mäletagi enam mitu aastat möödas on, aga püsib. Tuleb jälgida, et liimiga suletud ringe ei tee.
Mul tulid ka juhi ja kõrvalistuja poolne üpris samal ajal lahti. Kui väike riba ülevalt veel hoidis, vibreeris peegel ikka korralikult ja auto taga toimuvast eriti aru ei saanud. Enne kui remondi käsile võtsin, tihendasin peegli ja korpuse vahe volditud paberitega ära, et see teel ära ei kaoks.
jussike kirjutas: ↑16 Juun 2020, 14:00
Täiesti tavaline nähtus.
Kas VW'nile ei saaks meie esindus edastada mingisugust palvet nt vahetada peeglite tarnijat vms?
Peegliklaasi irdumine oma põhja küljest näib olevat ainult VAG isendite probleem.
Vähemalt mulle ei viska ette, et ma oleks kohanud seda teiste tootjate produktide puhul.
Jussike ei suudaks nii tehase peale röökida, et midagi ette võetaks. Sama on korrosiooni probleemidega- maailmas on kaks riiki kus see probleem on Eesti oma 2500 uue müüdud autoga ja Austria mingil imelikul moel kus vb müüakse 25000 autot, näitusena toodeti 2018 aastal 11 miljonit VW d, kõrgem matemaatik romeoD aitab edasi a umbes teeb see 0,0025 % peavalu tehasele.
Suur tänu teema algatajale! Nädal aega peegel vibranud, polnud head aega tegeleda, kuid peale seda teemat lihtsalt pidi. Ühesõnaga alumine ots oli lahti, ülevalt oli päris tugevalt veel kinni. Jäi ilusti kinni väga tugeva kahepoolsega.
Lisaks kuulsin, et päris mitmel 2014 masinal on veel need küljest kukkunud ja purunenud, niiet mul vast siis vedas
Viimati muutis Trooja, 18 Juun 2020, 08:17, muudetud 1 kord kokku.
jussike kirjutas: ↑16 Juun 2020, 14:00
Täiesti tavaline nähtus.
Kas VW'nile ei saaks meie esindus edastada mingisugust palvet nt vahetada peeglite tarnijat vms?
Peegliklaasi irdumine oma põhja küljest näib olevat ainult VAG isendite probleem.
Vähemalt mulle ei viska ette, et ma oleks kohanud seda teiste tootjate produktide puhul.
Oli peres Civic, millel oli sama teema. Üks suvi irdus üks pool, järgmine suvi teine. Catweesist öeldi ka, et tavaline nähtus.
Eks ilmselt üks probleem on ka see, et sõidetakse koguaeg peegli küte sees 365 päeva aastas. Pole ju mingit automaatikat, mis välja lükkaks. Kui G4/ Passat B5 jne siin aastaid olen diagnostikat teinud, siis nii 90% on kütteelemendi vead sees.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
dellu kirjutas: ↑18 Juun 2020, 12:27
Eks ilmselt üks probleem on ka see, et sõidetakse koguaeg peegli küte sees 365 päeva aastas. Pole ju mingit automaatikat, mis välja lükkaks. Kui G4/ Passat B5 jne siin aastaid olen diagnostikat teinud, siis nii 90% on kütteelemendi vead sees.
ma ei tea mis ajast, aga uutel on automaatika sees, ja Golf 7 kuulub selle piisavalt "uue" alla
Viimati muutis Golhv, 18 Juun 2020, 12:34, muudetud 1 kord kokku.
Golhv kirjutas: ↑18 Juun 2020, 11:14
15 euri uus klaas forssist on ilmselgelt liiga suur investeering...
OE jupp?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
dellu kirjutas: ↑18 Juun 2020, 12:27
Eks ilmselt üks probleem on ka see, et sõidetakse koguaeg peegli küte sees 365 päeva aastas. Pole ju mingit automaatikat, mis välja lükkaks. Kui G4/ Passat B5 jne siin aastaid olen diagnostikat teinud, siis nii 90% on kütteelemendi vead sees.
ma ei tea mis ajast, aga uutel on automaatika sees, ja Golf 7 kuulub selle piisavalt "uue" alla
Äiaga sai just arutatud seda, mul ka küte koguaeg sees aga reaalsuses see ei ole koguaeg järgi.
Äia kunagisel B5.5 l oli see juba nii.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
jussike kirjutas: ↑16 Juun 2020, 14:00
Täiesti tavaline nähtus.
Kas VW'nile ei saaks meie esindus edastada mingisugust palvet nt vahetada peeglite tarnijat vms?
Peegliklaasi irdumine oma põhja küljest näib olevat ainult VAG isendite probleem.
Vähemalt mulle ei viska ette, et ma oleks kohanud seda teiste tootjate produktide puhul.
Oli peres Civic, millel oli sama teema. Üks suvi irdus üks pool, järgmine suvi teine. Catweesist öeldi ka, et tavaline nähtus.
Töötasin Catweesis, nii oli ei tahtnud esimesena konkurenti halvustada