VR6 jätab vahele
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VR6 jätab vahele
Tere, probleeem Passat B4 VR6'ga, mis jätab aeg-ajalt vahele. Tundub et probleem ainult 1. silindris, kuid pole ka päris kindel.
Olen vahetanud küünlad, juhtmed ja süütepooli kuid probleem endine. Mõõtsin ka silindrites kompressiooni ning see jäi vahemikku 120-135 PSI, mis tundub küll üsna vähe kuid mahub siiski normi piiridesse.
VCDS mingeid vigu ei näita mootori kohta ning paistab et nii vana mootori kohta ei näe sealt ka misfire infot.
Kas oskab keegi ehk öelda mida veel võiks kontrollida või ehk keegi teadjam mees viitsib Tallinnas korra pilgu peale visata?
Olen vahetanud küünlad, juhtmed ja süütepooli kuid probleem endine. Mõõtsin ka silindrites kompressiooni ning see jäi vahemikku 120-135 PSI, mis tundub küll üsna vähe kuid mahub siiski normi piiridesse.
VCDS mingeid vigu ei näita mootori kohta ning paistab et nii vana mootori kohta ei näe sealt ka misfire infot.
Kas oskab keegi ehk öelda mida veel võiks kontrollida või ehk keegi teadjam mees viitsib Tallinnas korra pilgu peale visata?
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VR6 jätab vahele
Kas küünlajuhtmetele jätsid plekid ümber? Vaata pimedas kas mõne küünla juures lööb üle, seal ei tohi mingit sädelust olla. Vahetasin endal ka juhtmed, Boschi omad aga lõi õrnalt üle, võtsin plekid ümbert ära ja enam ei löönud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VR6 jätab vahele
Need plekid on seal asja eest - juhtme tõmmits kinnitub pleki külge ning kaitseb piibu kummi kuumuse eest.
Kompressiooni mõõtmisel võiks silindritesse törtsu õli kallata - kui näidud paranevad on kolvigrupp kulunud.
Mul oli kunagi sarnane probleem - mootor lonkas kergelt ning viga kadus lõpuks mootorijuhtmestiku väljavahetamisega.
Prooviks võid lahti võtta mootori peapistiku - selline must ümmargune suur keeratav pistik kronsa küljes mootori tagumise otsa juures ning sealsed klemmid ära puhastada. Ka igasugused väiksema voolu massijuhtmed võiks üle vaadata, neid on seal mootori küljes mitu.
Sul muidu jagajaga või coilpackiga mootor?
Kompressiooni mõõtmisel võiks silindritesse törtsu õli kallata - kui näidud paranevad on kolvigrupp kulunud.
Mul oli kunagi sarnane probleem - mootor lonkas kergelt ning viga kadus lõpuks mootorijuhtmestiku väljavahetamisega.
Prooviks võid lahti võtta mootori peapistiku - selline must ümmargune suur keeratav pistik kronsa küljes mootori tagumise otsa juures ning sealsed klemmid ära puhastada. Ka igasugused väiksema voolu massijuhtmed võiks üle vaadata, neid on seal mootori küljes mitu.
Sul muidu jagajaga või coilpackiga mootor?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
VR6 jätab vahele
Küünlajuhtmed on Golf 4 omad millel sangad, ei võtnud midagi ära küljest. Mingit väikest sädet on näha erinevatel juhtmetel seal pleki juures, aga see tundub rohkem see "corona" olevat kui läbi löömine sest teised silindrid ju töötavad normaalselt. Kui kõik läbi lööksid siis peaks see korralikult tunda olema.
Õli proovisin ka silindrisse kallata , läks veidi paremaks küll - 135 PSI.
Ümmarguse pistiku vaatasin üle ning puhastasin kontaktipuhastusvahendiga, ei paistnud seal midagi kahtlast.
Aku küljes olevad juhtmed puhastasin ära, samuti aku taga kere küljes olevad massijuhtmed ning mootori tagaküljel olevad 2 massijuhet. Osad juhtmed lähevad kuskile alla ploki või käigukasti külge, neid pole veel üle vaadanud.
Õhulugeja puhastasin ka ära ning kui pistik lahti ühendada siis käib mootor tunduvalt halvemini - seega tundub et õhulugeja on töökorras.
Mootor on nn. "coilpackiga". Kui piibud maha võtta pooli pealt siis mitu cm ikka hüppab säde, seega usun et ka seal pole probleem.
Ise mõtlesin et võib veel pihusti probleem olla, kui tõenäoline see võiks olla?
Edit: Tegin väikse video ka mootorist:
Õli proovisin ka silindrisse kallata , läks veidi paremaks küll - 135 PSI.
Ümmarguse pistiku vaatasin üle ning puhastasin kontaktipuhastusvahendiga, ei paistnud seal midagi kahtlast.
Aku küljes olevad juhtmed puhastasin ära, samuti aku taga kere küljes olevad massijuhtmed ning mootori tagaküljel olevad 2 massijuhet. Osad juhtmed lähevad kuskile alla ploki või käigukasti külge, neid pole veel üle vaadanud.
Õhulugeja puhastasin ka ära ning kui pistik lahti ühendada siis käib mootor tunduvalt halvemini - seega tundub et õhulugeja on töökorras.
Mootor on nn. "coilpackiga". Kui piibud maha võtta pooli pealt siis mitu cm ikka hüppab säde, seega usun et ka seal pole probleem.
Ise mõtlesin et võib veel pihusti probleem olla, kui tõenäoline see võiks olla?
Edit: Tegin väikse video ka mootorist:
Viimati muutis argo, 14 Juul 2020, 20:44, muudetud 2 korda kokku.
VR6 jätab vahele
Tegin veel mõned videod. Oskab keegi midagi arvata nende põhjal?
Proovisin ka VCDSiga logida midagi kui sellest ehk abi?
Hääle järgi nagu tunduks et tõukur või nukk?
Proovisin ka VCDSiga logida midagi kui sellest ehk abi?
Hääle järgi nagu tunduks et tõukur või nukk?
Viimati muutis Sargon, 14 Juul 2020, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VR6 jätab vahele
Kui kl.kaane alla pole vaadanud siis võiks seda teha küll, ka tõukurid samas läbi vajutada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..