
Siiamaani teine veel kuidagi sõidab, aga mitte väga edukalt, hetkel liigub veoauto haagises Oslost Tallinna poole ning järgmine nädal töökotta lahkamisele.
Raudpolt, et silindrid tuksis, vb ka midagi veel, EGRi jahuti vaja D-versiooni vastu vahetada, aga ons midagi veel mõistlikku teha? Õli vahetan kõigil oma autodel 10t tagant, mis sest, et enamus liikumisest maanteesõit ja väga pikad otsad.
Sakslaste Redhead Zylinderkopftechnik väidab youtubes, et väline õlijahuti on suht möödapääsmatu vidin, kui pikaealisust tahta, see ka plaanis.
Kere on (no vähmeasti müügipiltidel, päriselus pole näinud) see, mille pärast ainult osta tasus, ilma nelikveota ka ära ei ela ja kui tahta pikka keret, nelikvedu ja mootorit, mis 2.5t haagist mägedest üles jaksab vedada, pole minusugustel kehvikutel nagu erilist valikut nagunii.
Ühesõnaga teeks ühe korraga ja korralikult ning koonerdamata, mida soovitate?