Tere,
Passat B8 88kw TDI (2016) head ja vead
Passat B8 TDI head ja vead?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B8 TDI head ja vead?
Viimati muutis HawkHill, 17 Jaan 2021, 22:24, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkirja täpsustus
Põhjus: pealkirja täpsustus
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Passat B8 TDI
Rahuliku sõidustiiliga inimesele täitsa piisava dünaamikaga mootor. Ise näiteks ei näeks selle puhul põhjust oluliselt juurde maksta, et saada 2.0 110kW variant.
DSG puhul on kast kuivsiduriga ehk 60 000km õlivahetust tal ette nähtud pole. Mehhaanilises osas võib profülaktika mõttes aegajalt vahetada nagu manuaalkastil.
DSG puhul on kast kuivsiduriga ehk 60 000km õlivahetust tal ette nähtud pole. Mehhaanilises osas võib profülaktika mõttes aegajalt vahetada nagu manuaalkastil.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Passat B8 TDI
Mul on ning ütlen, et absoluutselt täiesti piisava minekuga mootor. Suvel rahulikult kruiisides saab ilma pingutamata 4.5/100le . Dsg7 tundub täitsa okei kast olevat kui arvestada võimalusega, et sidurit peab mingi hetk vahetama. Hooratas on neil kõigil " kuluosa" . Võid julgelt kaaluda
Passat B8 TDI
Kui proovid sõita ka 2.0 110 kw mootoriga, siis enam 88 kw ei taha. Dünaamika vahe on selge.