Mootor kakub.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
- Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
- Asukoht: Eesti-Soome
Mootor kakub.
Tere.
Ei leidnud samade probleemidega teemat.
Mure siis järgmine.
Volkswagen passat 1.9 tdi 74kw.2003 aasta.
Käivitub ilusasti.
Umbes 5 - 10 minuti vahelisel ajal, jahutusvedeliku temperatuur umbes 75 kuni 90 kraadi vahel.
Hakkab kiirendades kakkuma, kuni ka madalatel pööretel ei tööta korralikult, lõpuks lööb armatuuris ESP tule põlema.kütusekulu näitab 100 kuni 6,8 liitrit sajale.
Kohati jooksevad numbrid ülespoole, kohati allapoole.
Auto teeäärde, mootor seisma, võti süütelukust, võti tagasi, auto käima [ mõnikord mitu korda] ja kõik toimub ideaalselt. Kütusekulu püsib ca. 7 liitrit sajale. Ei kaku, kõik silindrid töötavad.
Kas on kellelgi samade probleemidega muresid olnud, oskab mind aidata?
Ette tänades. Kivimäe.
Ei leidnud samade probleemidega teemat.
Mure siis järgmine.
Volkswagen passat 1.9 tdi 74kw.2003 aasta.
Käivitub ilusasti.
Umbes 5 - 10 minuti vahelisel ajal, jahutusvedeliku temperatuur umbes 75 kuni 90 kraadi vahel.
Hakkab kiirendades kakkuma, kuni ka madalatel pööretel ei tööta korralikult, lõpuks lööb armatuuris ESP tule põlema.kütusekulu näitab 100 kuni 6,8 liitrit sajale.
Kohati jooksevad numbrid ülespoole, kohati allapoole.
Auto teeäärde, mootor seisma, võti süütelukust, võti tagasi, auto käima [ mõnikord mitu korda] ja kõik toimub ideaalselt. Kütusekulu püsib ca. 7 liitrit sajale. Ei kaku, kõik silindrid töötavad.
Kas on kellelgi samade probleemidega muresid olnud, oskab mind aidata?
Ette tänades. Kivimäe.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
- Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
- Asukoht: Eesti-Soome
Mootor kakub.
Tere.
Esimesele probleemile lahendus leitud.
Viga oli esimese pihusti pistikust, pistetavad osas ehk emases. Võtsin kõik yks haaval lahti, puhastasin, pingutasin, [ näpitsatega kokkupoole ]. uus klapikambrikaane tihend ja asi ok.
Nyyd aga saabus uus mure.
Mootor lööb õhu väljalaskesse, paugub nagu metslane.
Vahetatud kytuse temperatuuri andur, maf, map, egr, kytusefilter, vaakum klapp, [ maf-i läheduses ] , vaakum sensor, [ kytuse temperatuuri anduri läheduses ].
Mõistus otsas. Soojana yheltmaalt kaovad kõik imelikud hääled, käib nõks sõidu ajal ja kõik ok. Kuni jätan kohapeal, käiva mootoriga seisma. Mõne minutiga taas eikäi korralikult, lööb sissevõtu filtrist tagasi välja.diagnost ei näita midagi.
Päris mystiline. Ehk keegi teab, kuhu koer maetud?
Tänud.
Esimesele probleemile lahendus leitud.
Viga oli esimese pihusti pistikust, pistetavad osas ehk emases. Võtsin kõik yks haaval lahti, puhastasin, pingutasin, [ näpitsatega kokkupoole ]. uus klapikambrikaane tihend ja asi ok.
Nyyd aga saabus uus mure.
Mootor lööb õhu väljalaskesse, paugub nagu metslane.
Vahetatud kytuse temperatuuri andur, maf, map, egr, kytusefilter, vaakum klapp, [ maf-i läheduses ] , vaakum sensor, [ kytuse temperatuuri anduri läheduses ].
Mõistus otsas. Soojana yheltmaalt kaovad kõik imelikud hääled, käib nõks sõidu ajal ja kõik ok. Kuni jätan kohapeal, käiva mootoriga seisma. Mõne minutiga taas eikäi korralikult, lööb sissevõtu filtrist tagasi välja.diagnost ei näita midagi.
Päris mystiline. Ehk keegi teab, kuhu koer maetud?
Tänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
- Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
- Asukoht: Eesti-Soome
Mootor kakub.
Aga kas siis ei peaks kakkuma kogu aeg?
Mõni päev kõik ok, teinekord paar päeva.. ja siis algab kõik uuesti. Õudus-ruudus.
Mõni päev kõik ok, teinekord paar päeva.. ja siis algab kõik uuesti. Õudus-ruudus.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
- Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
- Asukoht: Eesti-Soome
Mootor kakub.
Lööb tagasi väljalaskesse ja kakub, plus veidrad helid moottori poolt.
Muidugi unustasin ka mainida, et viimased omanikud visanud sinna koonusfiltri. Kavatsen originaali panna, kui kaane kusagilt leian.
Muidugi unustasin ka mainida, et viimased omanikud visanud sinna koonusfiltri. Kavatsen originaali panna, kui kaane kusagilt leian.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
Mootor kakub.
Lihtne on võtta lahti turbolõdvik sisselaskekollektori küljest ja kuulata häält. Kui lööb tagasi kõvasti, siis reeglina nukkvõll kulunud. Kui muidu ei oska häält hinnata, siis võrrelda mône teise samasuguse korras mootoriga. Vôi siis klapikambrikaas maha ja silmaga vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
- Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
- Asukoht: Eesti-Soome
Mootor kakub.
Tere taas.
Läheb ecu vahetuseks.
Kas vahetusega kaasneb ka mingeid jamasid? Immo tunnistamine ?
Või vaheta aju ja asi vask.
Ette tänades.
Läheb ecu vahetuseks.
Kas vahetusega kaasneb ka mingeid jamasid? Immo tunnistamine ?
Või vaheta aju ja asi vask.
Ette tänades.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Mootor kakub.
Aju vahetusega peab aju ja kellploki omavahel tuttavaks tegema (immo pärast). Ross-tech lehel üleval kuidas asi käib, vcds kaabliga lihtsasti tehtav ja mingeid pine vaja ei lähe.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Mootor kakub.
Päris nii siiski pole. See on ikka immo3 juba ja seal ei käi asi nii lihtsalt (ehk siis õpetamiseks on nii uue kui vana aju PIN koodi vaja). Kelladeplokk ja mootoriaju vaja sõbraks teha. Muidugi variant on immo off teha, mul muidu immo off 74kw aju olemas, aga G4 küljest. Tallinnas saaks õpetamisega aidata. Reedel liigun ka marsuudil Tallinn-Tartu-Tallinn ja kerge kõrvalepõige mõeldav.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 29 Aug 2020, 18:44
- Auto: Volkswagen passat 1.9 74kw tdi 2003
- Asukoht: Eesti-Soome
Mootor kakub.
Aitäh.
Probleemiks pisike asi. Asun teises riigis hetkel.
Proovin siit mõne asjamehi leida.
Aga tänud kasuliku info eest.
Probleemiks pisike asi. Asun teises riigis hetkel.
Proovin siit mõne asjamehi leida.
Aga tänud kasuliku info eest.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda