1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas
Juhtus siis selline kurb asi, et minu 66kw 1.9 diisel otsustas, et ta ei vaja ühte klappi enam ja lasi sellel silindrisse kukkuda. Tagajärg siis selline, et kolb pooleks ja plokikaanest korralik jupp välja.
Sai siis ostetud 55kw plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kiiresti(õiget eeluurimist tegematta), googeldasin tundusid 1:1le... Kuid tegelikkuses see nii pole. Lappisin kokku ära ja tuli välja, et pihusti keermed on teistsugused, sai uued torud ka sebitud ja kokku pandud. Siis juhtmeid ühendades märkasin, et antud pihustitel pole ühte juht pihustit. Sai sõbra 66kw peal proovitud ja juhtpihusti järelt võetud ja käitus sama moodi nagu enne.
Nüüd kus mootor täiesti koos siis võtmega ringi ajades käib ilusti ringi kompresioon on ilusti olemas jne. Kuid starteriga käivitades käivad imelikud klöksud nagu klapp ja kolb kohtuksid(üks teooria on, et äkki töukurid õlist tühjad ja sellepärast laksutab nõnda. Ehk mõni targem avaldab oma arvamuse). Lubab aga käima ei lähe. Kas on võimalus, et ei käivitu just juhtpihusti pärast?
Proovisin käima tõmmata. Läheb nagu käima ja reageerib gaasile(töötab jõuetult), kuid sureb siduri alla vajutades 10 sekundi jooksul välja(tuleb gaasi all hoida muidu sureb kohe ära).
Kas on üldse sellist juhtpihustit VW poolt pakkuda?
Tean et BMW-l on TÄPSELT sama välimusega pihusti, kaasa arvatud juhtpihusti juhe ka sama sugune. Ehk kellegil vedeleb 55kw pihusteid jaa saab anda tootekoodi?
On kellegil kogemust 66kw mootori ja 55kw mootori kokkuehitamisega?
On üldse võimalus see kompott tööle panna?
Sai siis ostetud 55kw plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kiiresti(õiget eeluurimist tegematta), googeldasin tundusid 1:1le... Kuid tegelikkuses see nii pole. Lappisin kokku ära ja tuli välja, et pihusti keermed on teistsugused, sai uued torud ka sebitud ja kokku pandud. Siis juhtmeid ühendades märkasin, et antud pihustitel pole ühte juht pihustit. Sai sõbra 66kw peal proovitud ja juhtpihusti järelt võetud ja käitus sama moodi nagu enne.
Nüüd kus mootor täiesti koos siis võtmega ringi ajades käib ilusti ringi kompresioon on ilusti olemas jne. Kuid starteriga käivitades käivad imelikud klöksud nagu klapp ja kolb kohtuksid(üks teooria on, et äkki töukurid õlist tühjad ja sellepärast laksutab nõnda. Ehk mõni targem avaldab oma arvamuse). Lubab aga käima ei lähe. Kas on võimalus, et ei käivitu just juhtpihusti pärast?
Proovisin käima tõmmata. Läheb nagu käima ja reageerib gaasile(töötab jõuetult), kuid sureb siduri alla vajutades 10 sekundi jooksul välja(tuleb gaasi all hoida muidu sureb kohe ära).
Kas on üldse sellist juhtpihustit VW poolt pakkuda?
Tean et BMW-l on TÄPSELT sama välimusega pihusti, kaasa arvatud juhtpihusti juhe ka sama sugune. Ehk kellegil vedeleb 55kw pihusteid jaa saab anda tootekoodi?
On kellegil kogemust 66kw mootori ja 55kw mootori kokkuehitamisega?
On üldse võimalus see kompott tööle panna?
Viimati muutis J.Aru, 23 Jaan 2018, 14:53, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendamine
Põhjus: Pealkirja kohendamine
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Pihustid ja põlemiskambrid erinevad. Silma järgi muidu tundub jah plokikaas sama olema.
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Plokikaas on peal, ja mootor komplektne. Kui käima ei lähe. Tahaks teada mis põhjusel... Kas juhtpihusti tõesti mõjutab nii palju?
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Kas nukkvõll ja vända märk sai paika? Samas nagu võiks toimida küll, lagin võib tekkida kas tühjast tõukurist või valest süütenurgast.
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Jah märgid mitu korda ülekäidud ja klapivad. Juhe täitsa koos mis viga vöib olla
käivitades lööb nagu tagasi vahest... Süüde vale ehk? Kuigi pumba hammakale panin tifti sisse kui rihma peale panin.
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Nukk pane ikka nn rakisega paika, sobib ka lehtmaterjal/10mm võti mis nuka soonde panna kui klapikambri kaas maas. Pool hammast mööda ja enam käima ei saa.
Pump võib ka 180kraadi vale olla või vänt näiteks vale takti peal.
Pump võib ka 180kraadi vale olla või vänt näiteks vale takti peal.
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Pandud paika metall plaadiga mis mahub väga täpselt sinna vahele. Kuidas 180c vale? Ainult üks auk on sama suur nagu tagumine auk(kuhu tift sisse läheb) saab pumba ratast kuidagi 180c valesti peale panna?
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Seda kompotti sa tööle ei saa, siin ju kõik täiesti erinev: Esiteks pihustid ja nende surved, plokikaanedki ju täiesti erinevad ühel kinnituvad pihustid poldi ja kahvli abil kaane külge teisel sa keerad pihustid kaane sisse kinni, 66kw kolbidel põlemiskamber kolvi sees, 55kw-sel plokikaanes, praegu peaks olema sul 2 põlemis kambrit üks kolvis ja teine plokikaanes, ainus õige lahendus on osta õige plokikaas ja see peale panna.
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Tundub et kolbe oleks ka vaja jep. Samas, selline VWi TDS oleks päris huvitavtarmo80 kirjutas: ↑16 Jaan 2018, 08:59 Seda kompotti sa tööle ei saa, siin ju kõik täiesti erinev: Esiteks pihustid ja nende surved, plokikaanedki ju täiesti erinevad ühel kinnituvad pihustid poldi ja kahvli abil kaane külge teisel sa keerad pihustid kaane sisse kinni, 66kw kolbidel põlemiskamber kolvi sees, 55kw-sel plokikaanes, praegu peaks olema sul 2 põlemis kambrit üks kolvis ja teine plokikaanes, ainus õige lahendus on osta õige plokikaas ja see peale panna.


-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Purunenud kolvi ka ikka asendasid?
Kas tõesti piirdus asi ainult uue peaga ning blokk (e. silindrihülss kuhu klapp sisse kukkus) jäi kõik puutumata e. ilma vigastusteta?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!
Uus kolb sees! Silindrisein oli defectiteta!
OT: Tõin täna uue komplektse mootor, viskan selle vahele! Kui kellegil miskeid mootoriosi tarvis võib psi kirjutada!
OT: Tõin täna uue komplektse mootor, viskan selle vahele! Kui kellegil miskeid mootoriosi tarvis võib psi kirjutada!
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
- Telefon: 53541458
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas
Tere! loodetavasti keegi ei pahanda kui taaskasutan teemat
Minul samalaadne küsimus aga mootori alumine ots+vl kollektor ja turbo on AAZ 55kw ning plokikaas/nukk/pihustid jne on AEY 47kw(vabalthingav)
Kõik iseenesest toimib: masin käivitub poolest pöördest ja sõidab AGA jõudu meeletult vähe(tippkiirus 120kmh, kütet veidi peale keerates jõudu veidi rohkem ja tipp 130-140kmh) kuid nii vähese jõuga võtab siiski kütet 10l/100km
Ei tahagi et miski kiirendusepill oleks vaid just kütusekulu häirib.
Küsimus siis selline, et kas tuleb AAZ kaas muretseda või võiks probleem kuskil mujal olla? Käivitumisel ja sõitmisel ei ütleks et midagi valesti oleks(puterdaks/käivituks halvasti vms)
Minul samalaadne küsimus aga mootori alumine ots+vl kollektor ja turbo on AAZ 55kw ning plokikaas/nukk/pihustid jne on AEY 47kw(vabalthingav)
Kõik iseenesest toimib: masin käivitub poolest pöördest ja sõidab AGA jõudu meeletult vähe(tippkiirus 120kmh, kütet veidi peale keerates jõudu veidi rohkem ja tipp 130-140kmh) kuid nii vähese jõuga võtab siiski kütet 10l/100km
Ei tahagi et miski kiirendusepill oleks vaid just kütusekulu häirib.
Küsimus siis selline, et kas tuleb AAZ kaas muretseda või võiks probleem kuskil mujal olla? Käivitumisel ja sõitmisel ei ütleks et midagi valesti oleks(puterdaks/käivituks halvasti vms)
Viimati muutis Morten, 08 Dets 2020, 13:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 957
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
- Auto: 2
- Asukoht:
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas
Muretse muidugi aaz.Morten kirjutas: ↑08 Dets 2020, 13:15 Tere! loodetavasti keegi ei pahanda kui taaskasutan teemat
Minul samalaadne küsimus aga mootori alumine ots+vl kollektor ja turbo on AAZ 55kw ning plokikaas/nukk/pihustid jne on AEY 47kw(vabalthingav)
Kõik iseenesest toimib: masin käivitub poolest pöördest ja sõidab AGA jõudu meeletult vähe(tippkiirus 120kmh, kütet veidi peale keerates jõudu veidi rohkem ja tipp 130-140kmh) kuid nii vähese jõuga võtab siiski kütet 10l/100km
Ei tahagi et miski kiirendusepill oleks vaid just kütusekulu häirib.
Küsimus siis selline, et kas tuleb AAZ kaas muretseda või võiks probleem kuskil mujal olla? Käivitumisel ja sõitmisel ei ütleks et midagi valesti oleks(puterdaks/käivituks halvasti vms)

-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
- Telefon: 53541458
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas
Aga millest see kütusekulu erinevus sisse tuleb? Kui õieti aru saan siis AAZ kaanega saab jõu tagasi aga millest kütusekulu alla läheb?
mille järgi plokikaanetihendi paksuse võtta võiks?
Hetkel peal 3 auguga(vist kõige paksem 1,67mm) aga ega kindlalt ei tea et see õige on
