Kirjeldan eile õhtul esinenud probleemi. Alla minuti enne sihtkohta jõudmist hakkas armatuuris põlema punane jahutusvedeliku signaalmärk. Õnneks oli kodu nurgataga ning veeresin vaba hooga põhimõtteliselt kohale. Kuna rääkisin terve tee telefoniga(hf) siis ei pannud tähele ka seda et salong ei olnud soojaks läinud, kui märkasin seda koheselt kui tulike põlema läks. Salongiküte oli 24°ja AUTO režiimis, harilikult on selleks ajaks auto juba väga palav. Kuna salongiradikas ei olnud saavutanud mingit sooja, seetõttu ei puhunud ka AUTO reziim salongi. Kui sundpuhumise aknale panin, siis puhus külma õhku.
Igatahes auto maja juurde ja seisma, autost välja, sudvent uugas. Esimene mõte, et jahutusvedelik süsteemist lekkinud, tase madal, kuid seda ei. Avasin ettevaatlikult paisupaagi korgi. Kohe kui rõhk maas, jahutusvedelik kees. Eeldan, et sellisel juhul võis see temperatuur olla seal vähemalt 115°+.(tase oli normis). Kuna hommikul tööle sõites oli kõik timm, siis ma ikkagi seostaks neid kaht probleemi koos. Vea diagnoosimisest niipalju, et täna panen VCDS'i järgi, kuid kahtlen, et sela mindagi peale kõrge veetempi näitab.. miks ma kaldun arvama, et siin võib olla mingi plokikaane tihendi laks.. Ei oska väga muud loogilist seletust asjale leida. Termostaat ei saa tingida seda, untsus salongiradikas ei juhtu hetkega pluss ei aja vett keema. Veepumba viga ka vähetõenäoline selliste sümptomitega.. Teekond töölt~10km.
Igatahes, kui kellegi on häid mõtteid, siis ma kuulaks
