Passat B7 1.4 Ecofuel jahutussüsteem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
lehhluur
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Juul 2008, 23:41
Asukoht: Pärnu

Passat B7 1.4 Ecofuel jahutussüsteem

Lugemata postitus Postitas lehhluur »

Tere!

Kirjeldan eile õhtul esinenud probleemi. Alla minuti enne sihtkohta jõudmist hakkas armatuuris põlema punane jahutusvedeliku signaalmärk. Õnneks oli kodu nurgataga ning veeresin vaba hooga põhimõtteliselt kohale. Kuna rääkisin terve tee telefoniga(hf) siis ei pannud tähele ka seda et salong ei olnud soojaks läinud, kui märkasin seda koheselt kui tulike põlema läks. Salongiküte oli 24°ja AUTO režiimis, harilikult on selleks ajaks auto juba väga palav. Kuna salongiradikas ei olnud saavutanud mingit sooja, seetõttu ei puhunud ka AUTO reziim salongi. Kui sundpuhumise aknale panin, siis puhus külma õhku.

Igatahes auto maja juurde ja seisma, autost välja, sudvent uugas. Esimene mõte, et jahutusvedelik süsteemist lekkinud, tase madal, kuid seda ei. Avasin ettevaatlikult paisupaagi korgi. Kohe kui rõhk maas, jahutusvedelik kees. Eeldan, et sellisel juhul võis see temperatuur olla seal vähemalt 115°+.(tase oli normis). Kuna hommikul tööle sõites oli kõik timm, siis ma ikkagi seostaks neid kaht probleemi koos. Vea diagnoosimisest niipalju, et täna panen VCDS'i järgi, kuid kahtlen, et sela mindagi peale kõrge veetempi näitab.. miks ma kaldun arvama, et siin võib olla mingi plokikaane tihendi laks.. Ei oska väga muud loogilist seletust asjale leida. Termostaat ei saa tingida seda, untsus salongiradikas ei juhtu hetkega pluss ei aja vett keema. Veepumba viga ka vähetõenäoline selliste sümptomitega.. Teekond töölt~10km.

Igatahes, kui kellegi on häid mõtteid, siis ma kuulaks :). Eks nädalavahetusel tuleb surved ära mõõta silindrites, ehk saab aimu, kas on karta probleemi plokikaaneliitega. Samas, käivitus väga ilusti ja töötas tühikägul nagu peab (proovisin 3h hiljem kui auto oli maha jahtunud)..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Passat B7 1.4 Ecofuel jahutussüsteem

Lugemata postitus Postitas dellu »

Vaata tase üle hommikul kui jahtunud on. Siis on reaalne seis näha. Need tasemed paagil peaks ka külmalt olema. Kuigi jah, siis oleks võinud enne tulla jahutusvedeliku taseme hoiatus. Aga kindel et see ei olnudki sul taseme hoiatus? Lahtikeeramisega võibki ilmselt mullitada, sest ta ongi rõhu all mõeldud töötama.
EDIT: ja kui tase madal, siis vaata kastipoolne esimene nurk mootoril üle. Mul endal oli seal kunagi jahutusvedeliku leke. Piisavalt väike, et soojalt aru saada, aga piisav, et lõpuks pidi suht iga päev juurde valama. Tuvastasin lõpuks nii, et toppisin majapidamispaberit vahele ja väike ring ja siis paber välja ja oli märg. Selgus, et üks plokikaane polt oli puruks. Hiljem suhtlesin ühe VW-d remontiva kutiga ja ta ütles et neil oli just samasuguse murega auto sees. Kas on see nüüd tüüpviga või kokkusattumus. Peale seda sain ka murest lahti vedelikuga (töökoda nägi kurja vaeva et see pooleks polt muidugi kätte saada).
Viimati muutis dellu, 11 Dets 2020, 10:12, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Mootor”