Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
- Auto: BMW M3 Competition
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Autoks B7 2.0tdi ja DSG.
Auto läheb ilusti soojaks 90c-neni nagu ikka, aga probleem selles,et webastot lükkab pidevalt taha ja nii kui näiteks maanteel veered natukene või kohapeal seisma jääd hakkab temperatuur koheselt langema. Kas viitab selgelt mootori termostaadile või võib seda pulli tekitada ka DSG termostaat või temperatuuri andur?
EGR on vahelt võetud ja selle probleem ei tohiks olla
Auto läheb ilusti soojaks 90c-neni nagu ikka, aga probleem selles,et webastot lükkab pidevalt taha ja nii kui näiteks maanteel veered natukene või kohapeal seisma jääd hakkab temperatuur koheselt langema. Kas viitab selgelt mootori termostaadile või võib seda pulli tekitada ka DSG termostaat või temperatuuri andur?
EGR on vahelt võetud ja selle probleem ei tohiks olla
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Kuidas sa sõidu ajal aru saad, et webastot järgi lükkab? B7-l see dsg termostaadi vahetus ei ole midagi hullu. Kui endal näpud salliotsad pole siis vaheta ise ära
Endal vahetasin, Mahle uus termostaat mingi 13€ ja rahulikult tehes läks ~40 minutit.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
- Auto: BMW M3 Competition
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Hääle järgi tundub nagu oleks järgi ja kui auto seisma jätad ja välja suretad siis ka kuulda kuidas lõpetab. Et kuna mootori oma raskem vahetada siis pigem esialgu dsg oma ära vahetada?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Sellist sarnast kohinat, peale välja suretamist teeb ka DPF-i järeljahutus. Kas peale igat sõidumeetrit teeb ta sul sellist järel jahutust?
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Alusta dsg omast. Kui ei aidanud siis mootori oma.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Ise vahetasin ka just nüüd sügisel DSG termostaati, aga mul ikkagi mootor üldse ei saavutanudki töötempi. Temperatuurid olid siis veel 10c alla ja webasto ei aidanud. Sul aitab ja seepärast läheb mootor ikkagi soojaks ära. Kui soovitud temp käes kukub webasto ära, termostaadid ei tee oma tööd ja mootor jahtubki. Alusta kindlasti DSG omast, põhitermostaadi vahetus hoopis teine teema nagu aru olen saanud. DSG termostaadi vahetus oli kohati ikka päris tülikas. Eelkõige DSG jahuti küljest lõdvikute kättesaamine. Õnneks oli sõber abiks ja ikka niblisime seal vist pool h nendega, sekka palju kauneid sõnu
Üks kangutas kruvikaga hellalt, teine üritas kuidagigi neid maha tirida torude pealt, aga ruum opereerimiseks nullilähedane. tofetome võttis aku ka maha, see vast annaks pisut tegutsemisruumi juurde.

-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Aku maha oli minuarust lihtsam jah. Mul ka lõdvik ei tahtnud kohe tulla. Natuke aitasin servas kruvikeerajaga ja siis tuli juba vabalt.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Kindlasti vaheta nii mootori termostaat ja kasti termostaat.Ning mure laheneb!! mõtekas oleks mõlemad teha ühel ajal!!
Ainult kasti termostaadist ei piisa on praktika näidanud. esinduses maksab selline töö koos materjalidega 357€ VW klubi vip kaardiga veel soodsam!
Ainult kasti termostaadist ei piisa on praktika näidanud. esinduses maksab selline töö koos materjalidega 357€ VW klubi vip kaardiga veel soodsam!
Viimati muutis vredestein, 07 Jaan 2021, 10:42, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
- Auto: BMW M3 Competition
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
DPF ja EGRi ei eksisteeri enam, nendega muret pole, enne seda häält ei teinud ka

Aga mahle dsg termostaat tellitud ja eks näeb kas mure laheneb, tänud nõuannete eest

Viimati muutis raikzz, 07 Jaan 2021, 13:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
- Auto: BMW M3 Competition
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
DSG termostaadi vahetus igatahes muret ei lahendanud, võibolla kujutan ette aga paremaks nagu läks, soojeneks nagu kiiremini aga probleem ikka alles, tuleb siis mootori oma ette võtta.
Vahetus iseenesest oli päris lihtne, max 30 minuti töö
Vahetus iseenesest oli päris lihtne, max 30 minuti töö
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 29 Jaan 2006, 15:48
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI 103kW DSG '2013
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Anna siis teada, kui korda saad. B7 2.0 DSG-l täpselt sama viga, soojaks läheb kiiresti aga nagu maanteele saan, nii kukub temperatuurinäidik kiiresti algaendisse. Kui linna jõuan, hakkab uuesti tasakesi tõusma. Õli temperatuur on 60-70 kui sõidetud 20-30 minutit ja väljas -10 kraadi.
Termostaat vahetati ära (Soomes väga valus laks - 750€) ja midagi ei muutunud. Järgmiseks tuleb see DSG termar vist üles otsida ja vahetada. Sellest oleks tark olnud alustadagi.
Termostaat vahetati ära (Soomes väga valus laks - 750€) ja midagi ei muutunud. Järgmiseks tuleb see DSG termar vist üles otsida ja vahetada. Sellest oleks tark olnud alustadagi.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat B7 2.0 tdi kas termostaadi viga?
Täna sain jälle proua Passatiga liigelda ja panin tähele, et mootori töötemp püsis seal 75..80c juures, isegi peale pikemat sõitmist, k.a linnas (väljas päeval -13c, kuid enne läks seier püsti ka vahepealse -24c juures). Mõlemad termostaadid sai tellitud ja lähiajal lähevad ka kohe vahetusse.