Milline TSI mootor töökindlam?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Ja ega linnaski jääb see 1,4 passatil minuarust kudagi lödiks ja kiirendus meenutab aegajalt kummi nööriotsas olemist.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Milline TSI mootor töökindlam?
Ma vist kahtlustan, kes see oli 
Pigem 1.4 Golf / 1.8 Passat peaks võrdlema Nm/kg. Siis saab alles öelda, kas on piisav või ei.

Pigem 1.4 Golf / 1.8 Passat peaks võrdlema Nm/kg. Siis saab alles öelda, kas on piisav või ei.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Milline TSI mootor töökindlam?
Ilmselt on Passatil kogetud efekt pigem DSG ja kõrgel pöördel jõuetu mulje jätva turbomootori kombinatsioon.
1.4 TSI 150 ja 1.8 TSI veavad keskmistel pööretel identselt, kuid 1.4 momendikõver kukub pärast 5000 pööret suht kivina. Samuti ei aita kiirendustunde puudumisele kaasa DSG sujuvad käiguvahetused.
Kokkuvõttes on kiirendus reaalselt täiesti piisav ja stopperi järgi hea, aga tunne ütleb muud.
Nt maanteel tundub (rõhk sõnal tundub) 7 käigulise DSG-ga, et 3ga möödasõit on aeglasem, kui nt 4ga kiirendades. Ehk ühel juhul 5000 pööret rauas ja momendikõver kukub (aga võimsus püsib). Teisel juhul alla 4000 pöörde, momendikõver veel püsib (ja võimsust alles lisandub).
Eks klassikaliselt on 250 nm olnud 2.5 L kuuesilindriliste pärusmaa, millel üldiselt 180-220 hj, siis tundubki 150 hj Passat "lahja".
Üldiselt - väiksemad TSI mootorid tunduvad <4000 pöörde võimekamad, kui võimsuse number lubab ja >4000 pöörde selgub nö kurb tõde, et tegu pole 200+ hj raketiga.
Samas mind see igapäevasõidus väga ei kurvasta, sest 95% ajast on vaja minekut 1500-4000 pöörde vahel, üle selle sõites hakkavad teised kaasreisijad virisema tõmblemise pärast.
1.4 TSI 150 ja 1.8 TSI veavad keskmistel pööretel identselt, kuid 1.4 momendikõver kukub pärast 5000 pööret suht kivina. Samuti ei aita kiirendustunde puudumisele kaasa DSG sujuvad käiguvahetused.
Kokkuvõttes on kiirendus reaalselt täiesti piisav ja stopperi järgi hea, aga tunne ütleb muud.
Nt maanteel tundub (rõhk sõnal tundub) 7 käigulise DSG-ga, et 3ga möödasõit on aeglasem, kui nt 4ga kiirendades. Ehk ühel juhul 5000 pööret rauas ja momendikõver kukub (aga võimsus püsib). Teisel juhul alla 4000 pöörde, momendikõver veel püsib (ja võimsust alles lisandub).
Eks klassikaliselt on 250 nm olnud 2.5 L kuuesilindriliste pärusmaa, millel üldiselt 180-220 hj, siis tundubki 150 hj Passat "lahja".
Üldiselt - väiksemad TSI mootorid tunduvad <4000 pöörde võimekamad, kui võimsuse number lubab ja >4000 pöörde selgub nö kurb tõde, et tegu pole 200+ hj raketiga.
Samas mind see igapäevasõidus väga ei kurvasta, sest 95% ajast on vaja minekut 1500-4000 pöörde vahel, üle selle sõites hakkavad teised kaasreisijad virisema tõmblemise pärast.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Nii aga millist mootorit siis nendest tsi-dest vanematest mudelitest eelistada? Ehk siis 2014 ja alla?
- S4BiT
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
2014 saabki juba neid nö. uuemaid mootoreid ju.murkamarko kirjutas: ↑17 Veebr 2018, 08:35 Nii aga millist mootorit siis nendest tsi-dest vanematest mudelitest eelistada? Ehk siis 2014 ja alla?
Mul on mõlemad olnud sama aastakäigu, 1.4TSI 103kw ja 2.0TSI 169kw hetkel, Golfi peal oli esimene ka täiesti okei nagu juba korratud. Neid võidki näiteks eelistada, oleneb muidugi mis auto peal.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Kuna raha puuga seljas ei kasva ja liisingut ei anta ka nii et osta uus masin kuigi jõuaks isegi maksta jne. Aga ei anta siis küsingi et millised tsi vanematest töökindlamad on. Ehk siis vanemad kui 2014a.
S4BiT kirjutas: ↑17 Veebr 2018, 09:132014 saabki juba neid nö. uuemaid mootoreid ju.murkamarko kirjutas: ↑17 Veebr 2018, 08:35 Nii aga millist mootorit siis nendest tsi-dest vanematest mudelitest eelistada? Ehk siis 2014 ja alla?
Mul on mõlemad olnud sama aastakäigu, 1.4TSI 103kw ja 2.0TSI 169kw hetkel, Golfi peal oli esimene ka täiesti okei nagu juba korratud. Neid võidki näiteks eelistada, oleneb muidugi mis auto peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 2303
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Tere.
Ei hakanud uut teemat tegema, äkki sobib siia.
Kuidas on võimalik, et 2017a Octavia 1,4 TSI 110kW on oluliselt erksam ja kiirem, kui Passat B8 2016a 1,4TSI 110kW?
Autode kaal suht sama ja mõlemal on küljes 7 käiguline DSG kast. Mõlemad autod sünnist saadik enda käes ka olnud ja ainult esinduses hooldatud.
Ei hakanud uut teemat tegema, äkki sobib siia.
Kuidas on võimalik, et 2017a Octavia 1,4 TSI 110kW on oluliselt erksam ja kiirem, kui Passat B8 2016a 1,4TSI 110kW?
Autode kaal suht sama ja mõlemal on küljes 7 käiguline DSG kast. Mõlemad autod sünnist saadik enda käes ka olnud ja ainult esinduses hooldatud.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 359
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 58 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Googeldasin autode spekke ja selgus, et Combi vs Variant ja ka mõlema mudeli sedaanide kaaluerinevus on ca 140 kg - ilmselt sealt see tuleb.
Viimati muutis martin333, 19 Jaan 2021, 13:22, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Tehase andmetel on nende konkreetsete autode tühimassi erinevus tõepoolest 167kg. Aga kui võtta arvesse, et Octavia on heli ja müraisolatsiooni tõttu kleebitud pea 100kg. raskemaks, siis Octaviaga kahekesi sõites on kaal suht täpselt sama, mis Passatiga üksi sõites. Seega, kaaluvahe välistaks esimese asjana.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 359
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 58 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Kuna arvudele ja faktidele hetkel toetuda ei saa, siis hetkel arvan, et tegu lihtsalt tunnetuse küsimusega. Väiksem Octavia ilmselt tekitab rohkem äkilist ja kiiremat tunnetust kui suurem Passat.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Vaatasin nüüd, et Passati kohta on kirjas et 0-100km/h on 8,4 sekundit.
Octavial 0-100 km/h 8,2 sekundit. Sellist vahet tndejärgi vist ei eristaks keegi, on see auto siis suurem või väiksem.
https://www.autodata1.com/en/car/volksw ... hp-dsg-act
https://www.autodata1.com/en/car/skoda/ ... 150-hp-dsg
Kummalilne. Reaalselt on minu Octavial mõõdetud 0-100km/h 7,0 sekundit. Passatil reaalselt pole mõõtnud.
Ehk siis tundub hoopis niipidi, et see Skoda on mingi anomaaliaga ja Passat nii nagu peab...
Octavial 0-100 km/h 8,2 sekundit. Sellist vahet tndejärgi vist ei eristaks keegi, on see auto siis suurem või väiksem.
https://www.autodata1.com/en/car/volksw ... hp-dsg-act
https://www.autodata1.com/en/car/skoda/ ... 150-hp-dsg
Kummalilne. Reaalselt on minu Octavial mõõdetud 0-100km/h 7,0 sekundit. Passatil reaalselt pole mõõtnud.
Ehk siis tundub hoopis niipidi, et see Skoda on mingi anomaaliaga ja Passat nii nagu peab...
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 3 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Ükski 1.4 tsi ei lähe 0-100ni 7 sekundiga kui see on stock
kui siis aint kaljust alla sõites. Mul 1.5tsi golhv ja selline 8,5 täiesti tavaline ja vastavuses tehase lubatuga

- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Ei ma ei üritagi sellel teemal vaidlema hakata. Auto uuena ostetud ja ainult ise kasutanud. Midagi moditud pole. Drive asendis 7,42, Spordiga 7,41 ja manuaalselt käike vahetades 7,01 seci olen tulemuseks saanud ja pullipärast võimsate autodega ka rammu katsutud ja kõik imestavad. See selleks.
Mõtlesin, et siin mõni spetsialist oskab äkki mingi argumendi välja tuua, et samad mootorid pmst, aga nii erinevalt liiguvad. Ainus erinevus on, et Passatil on ACT.
Mõtlesin, et siin mõni spetsialist oskab äkki mingi argumendi välja tuua, et samad mootorid pmst, aga nii erinevalt liiguvad. Ainus erinevus on, et Passatil on ACT.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
No näed, siis, ACTil ju rohkem vidinaid mida mida mootoris ringi ajada, eks iga pöörlema hakkav asi võtad mõne mikrosekundi maha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Tehasetiimid valivad stendist "kerge jooksuga" mootori välja, mida siis alles arendama hakkavad. Millegipärast on samalt liinilt tulevad mootorid siiski pisut erinevad.
Milline TSI mootor töökindlam?
Tere
Ilmselt tulevane auto saab VW Passat olema ning hetkel silma jäänud al 2018 aasta 1.8TSI 132kw ja 2.0TSi 162kw mootoriga variandid. Nagu ma aru saan, siis mõlemad mootorid on ketiga. Kas nendel mootoritel on need õli jm probleemid kadunud, mis olid 1.8TSi 118kw mootoritel? Kuidas nende kettide hooldusvälbaga on? Kipub sarnane välp olema mis hammasrihmal, lihtsalt vahetamine on kulukam?
B8 passatitel mingeid üleüldisemaid tüüpvigu ka suuremaid on? Ilmselt korraliku varustusega (DLA, võimalusel nelivedu, navi jne) bensiinimootoriga auto leidmine saab paras peavalu olema. 140kw diiselmootor tundub vist üldiselt suhteliselt OK olevat, lihtsalt seal 150 000km+ peal on hooratas tavaline kuluosa?
Tänud
Ilmselt tulevane auto saab VW Passat olema ning hetkel silma jäänud al 2018 aasta 1.8TSI 132kw ja 2.0TSi 162kw mootoriga variandid. Nagu ma aru saan, siis mõlemad mootorid on ketiga. Kas nendel mootoritel on need õli jm probleemid kadunud, mis olid 1.8TSi 118kw mootoritel? Kuidas nende kettide hooldusvälbaga on? Kipub sarnane välp olema mis hammasrihmal, lihtsalt vahetamine on kulukam?
B8 passatitel mingeid üleüldisemaid tüüpvigu ka suuremaid on? Ilmselt korraliku varustusega (DLA, võimalusel nelivedu, navi jne) bensiinimootoriga auto leidmine saab paras peavalu olema. 140kw diiselmootor tundub vist üldiselt suhteliselt OK olevat, lihtsalt seal 150 000km+ peal on hooratas tavaline kuluosa?
Tänud
Viimati muutis leits, 20 Jaan 2021, 17:28, muudetud 2 korda kokku.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
ja millega sa seda mõõtsid?renxx9 kirjutas: ↑19 Jaan 2021, 15:15 Ei ma ei üritagi sellel teemal vaidlema hakata. Auto uuena ostetud ja ainult ise kasutanud. Midagi moditud pole. Drive asendis 7,42, Spordiga 7,41 ja manuaalselt käike vahetades 7,01 seci olen tulemuseks saanud ja pullipärast võimsate autodega ka rammu katsutud ja kõik imestavad. See selleks.
Mõtlesin, et siin mõni spetsialist oskab äkki mingi argumendi välja tuua, et samad mootorid pmst, aga nii erinevalt liiguvad. Ainus erinevus on, et Passatil on ACT.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Milline TSI mootor töökindlam?
Õliprobleemi neil enam pole. Jah, nagu turbokal ikka, siis võib liitrikese 10 000km peale küsida, aga see oleneb sõidustiilist. Ma oma 206kW variandil 15k jooksul juurde ei pidanud valama, teine raskema jalaga pidi 10k peal juurde valama.
Kettide eluiga raske ennustada, läbisõidud pole neil veel väga suured. Vanemal generatsioonil kestis ca 200k ja vahetus polnud oluliselt kulukam kui hammasrihmal. Kõik nad teevad külmkäivitusel väikse kõrina vms laadse hääle, et sellest ära ehmata.
Diislitel jah hooratas tavaline. 150k peal tundub see pigem juba reegel, kui erand olema. Nelikvedustel on haldexi pump, mis aegajalt kipub läbi minema. Muidu meeletult kulukaid tüüpvigu raske välja tuua. Mu 2017a ja 98k sõitnud 2.0 TSI ainukesed hooldustevälised asjad 20k ja 1.5a jooksul on kliimasüsteemi tihendite vahetus, mis oli esinduses ca 150€(tavainimene poleks vast märganudki, mind häiris veidi liiga häälekas pump. Külma puhus kenasti) ja sildade reguleerimine(neil sama mure nagu B7, et tagasild läheb vahel paigast ja sööb keskelt ära).
Korraliku varustusega leiab kindlasti, aga eks kõik oleneb eelarvest.
Kettide eluiga raske ennustada, läbisõidud pole neil veel väga suured. Vanemal generatsioonil kestis ca 200k ja vahetus polnud oluliselt kulukam kui hammasrihmal. Kõik nad teevad külmkäivitusel väikse kõrina vms laadse hääle, et sellest ära ehmata.
Diislitel jah hooratas tavaline. 150k peal tundub see pigem juba reegel, kui erand olema. Nelikvedustel on haldexi pump, mis aegajalt kipub läbi minema. Muidu meeletult kulukaid tüüpvigu raske välja tuua. Mu 2017a ja 98k sõitnud 2.0 TSI ainukesed hooldustevälised asjad 20k ja 1.5a jooksul on kliimasüsteemi tihendite vahetus, mis oli esinduses ca 150€(tavainimene poleks vast märganudki, mind häiris veidi liiga häälekas pump. Külma puhus kenasti) ja sildade reguleerimine(neil sama mure nagu B7, et tagasild läheb vahel paigast ja sööb keskelt ära).
Korraliku varustusega leiab kindlasti, aga eks kõik oleneb eelarvest.
leits kirjutas: ↑20 Jaan 2021, 17:27 Tere
Ilmselt tulevane auto saab VW Passat olema ning hetkel silma jäänud al 2018 aasta 1.8TSI 132kw ja 2.0TSi 162kw mootoriga variandid. Nagu ma aru saan, siis mõlemad mootorid on ketiga. Kas nendel mootoritel on need õli jm probleemid kadunud, mis olid 1.8TSi 118kw mootoritel? Kuidas nende kettide hooldusvälbaga on? Kipub sarnane välp olema mis hammasrihmal, lihtsalt vahetamine on kulukam?
B8 passatitel mingeid üleüldisemaid tüüpvigu ka suuremaid on? Ilmselt korraliku varustusega (DLA, võimalusel nelivedu, navi jne) bensiinimootoriga auto leidmine saab paras peavalu olema. 140kw diiselmootor tundub vist üldiselt suhteliselt OK olevat, lihtsalt seal 150 000km+ peal on hooratas tavaline kuluosa?
Tänud
Viimati muutis KuldarA, 21 Jaan 2021, 14:47, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Tehase laboratoorsetes tingimustes tuulekoridoris kindlasti mitteGolhv kirjutas: ↑21 Jaan 2021, 13:30ja millega sa seda mõõtsid?renxx9 kirjutas: ↑19 Jaan 2021, 15:15 Ei ma ei üritagi sellel teemal vaidlema hakata. Auto uuena ostetud ja ainult ise kasutanud. Midagi moditud pole. Drive asendis 7,42, Spordiga 7,41 ja manuaalselt käike vahetades 7,01 seci olen tulemuseks saanud ja pullipärast võimsate autodega ka rammu katsutud ja kõik imestavad. See selleks.
Mõtlesin, et siin mõni spetsialist oskab äkki mingi argumendi välja tuua, et samad mootorid pmst, aga nii erinevalt liiguvad. Ainus erinevus on, et Passatil on ACT.

"Skoda One" äpp oli mõõdikuks ja stopperiga dubleerides suuri erinevusi ei täheldanud.
Link:
https://www.icloud.com/photos/#0RxtFU8- ... KBy4p4ApKQ
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
no eks need on suht võrdelised "per5edünoga
proovi draggy või mõne muu sellisega ka samad ajad saada siis on uhke küll

-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Milline TSI mootor töökindlam?
Vaevalt, et asi niipalju äpis kinni on, kui selles, et telefoni GPS on liiga aeglane. 1Hz on info uuendamine 1x sekundis, mis ei anna lühikeste ajavahemike pealt kuigi usaldusväärset tulemust. Vaja oleks info uuendamist min 10Hz sagedusega, selleks saab kasutada välist BT GPS-i, nagu näiteks Garmin GLO vms.