Tere
Mure järgmine: on kaks 2009 aasta B6 passatit, mõlemad 1.4 CNG mootoritega. Ühel on surnud käigukast, teisel mootor. Nüüd on vaja surnud kastiga auto pealt mootor tõsta surnud mootoriga autosse. Laupäeval (täna) kella 14.00-st kuni Esmaspäeva hommikul kella 9-ni on kasutada mitme tõstuki ja mootorikraanaga varustatud töökoda. Kas on kellelgi kogemusi ja oskab anda mudelispetsiifilisi soovitusi, kuidas see töö nädalavahetusega kindlasti tehtud saaks? Näiteks kas aju peab mootoriga kaasa tulema, või mitte, kas on mingeid erisusi seoses CNG-ga, kas roolilatid peaks jääma kere või mootori külge jne.
Kui keegi teab mõnda üksikasjalikku piltidega DIY-õpetust, siis oleks väga teretulnud jne. Siiani pole internetiotsing andnud täpsemat informatsiooni kui enda olemasolevad teadmised.
Parimat
Joonas
2009 Passat B6 mootorivahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
2009 Passat B6 mootorivahetus
Seda tüüpi autodel käib mootor koos kastiga alla välja, ehk siis toetad millegi peale ja tõstad kere tõstukiga üles. Võiks olla mingi ratastel käru, rattad ideaalis nagu tugitooli igas suunas liikuvad. Esisilla ja ventilaatorid võib eest vôtta, aga mahub ka niisama kui saab natuke manööverdada käruga. Esisild koos latiga alt, lati juhtmed lahti pistikutest kaitsmeploki juurest ja roolisammas salongist. Kui stabikakondid ilusti lahti tulevad, siis sild käib mingi 20 minutiga alt ja on oluluselt rohkem ruumi tegutsemiseks.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2157
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
2009 Passat B6 mootorivahetus
Kui tahad videona õpetust, siis otseselt CNG-le sa ilmselt ei leia midagi. Küll aga on see mootor ju sisuliselt 1.4 TSI twincharger ja seda otsingusõnana kasutades ehk on midagi leida. CNG osas kuna on tarvis mootor alla lasta, siis reduktorist tulev gaasivoolik tuleb ju mootori küljest lahti lasta. Pigem eemaldaks gaasilati koos pihustitega sisselaskekollektori küljest ja tõstaks voolikuga kõrvale, kui laseks gaasivooliku lahti.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
2009 Passat B6 mootorivahetus
See üks lihtsamaid mootorivahetusi mida teha. Nina eest korjamine (tuled ja viled saab kõik külge jätta) teeb asja kindlasti kiiremaks ja lihtsamaks, kui see väljameelitamine, kui mootorikraana ka olemas. Sellel autol pole sisuliselt isegi üles vaja tõsta midagi, et auto alla minna. Lased poolteljed kasti poolt lahti, summuti saab peale katalüsaatorit lahti lasta (ehk mootori eest küljest), juhemstiku korjad aju küljest lahti (peab küll metallkorpust veidi lõikama), gaasitorud saab peale reduktorit lahti keerata, seal pole mingit probleemi ja ongi mootor käes suures plaanis. Kui kasti vahetad siis soovitaks koos hoorattaga vahetada. Alles siin sai pandud B6 kast B7 külge (koodid erinevad) ja peale adaptsiooni sai sõita umbes 5km ja peale seda paugutas käike ja hüppas. Kui samas kasti hooratta ka panin, siis ideaalne kõik. Üks väide tegematajätmine tähendas kasti uuesti maha kiskumist ja hulga tunde. Mõlemad olid CNG passatid ja välimuselt nii kast kui hooratas identsed, aga ju kuskil mm oli erinevust.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335