Kui panna võti pessa, siis teeb nagu ikka armatuuris auto checki kuvades erinevaid tulukesi, kuid ainuke tuluke, mis ei põle checki tehes ega ka kui mootor käib on õlikann.
Kas see peaks checki ajal korra põlema lööma? Kui peab, siis mis see tähendab, et mul see ei põle?
Õlivahetus peaks olema ~10k km pärast, kuid varras näitab, et selles mootoris polekski nagu õli.
2009 VW Passat Variant Ecofuel (CNG) õlituluke armatuuris ning õlitase
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2158
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
2009 VW Passat Variant Ecofuel (CNG) õlituluke armatuuris ning õlitase
Ei, õlikann ei sütti kontrollitulena süüte sisse panekul.
Kui on kahtlusi tulukese töökorras, siis kaabliga saab kõik tulukesed testiks aktiveerida. Õli on tungivalt soovitav juurde valada igal juhul, sest varras ei valeta...
Kui on kahtlusi tulukese töökorras, siis kaabliga saab kõik tulukesed testiks aktiveerida. Õli on tungivalt soovitav juurde valada igal juhul, sest varras ei valeta...
2009 VW Passat Variant Ecofuel (CNG) õlituluke armatuuris ning õlitase
Kas dashboard peaks ka näitama või teada andma, et õli on vähe?
-
- Klubiline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 44 korda
2009 VW Passat Variant Ecofuel (CNG) õlituluke armatuuris ning õlitase
Nagu ma esimesest postitusest aru sain siis varras ongi kuiv tal.