Akulaadija soovitusi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 235
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 11 korda
Akulaadija soovitusi
Ahoi,
Seoses kodukontoriga on sellel aastal sõidud muutunud harvaks ja lühikeseks, mistõttu oskab keegi soovitada ehk akulaadijat?
Tingimused:
* Sharanil Varta EFB+ (000915105FC);
* Golfil "kes seda teab mis";
* Autod seisavad õues vihmas ja lörtsis - Seega võiks lahendus ka vihma kannatada.
* Mõlemad autod on Webastoga;
* Golfil on DEFA ka peal, aga aku laadimise osa vist ei ole.
* Ideaalis võiks ühendamine käia kiirelt ja kergelt ilma kapoti alla ronimata. Lahti ühendamisega võiks hakkama saada ka "valgetes kinnastes";
Hetkel on selline lihtne laadija, mis näitas korraga Charging ja Charged. Saa nüüd aru, mis seisus aku tegelikult oli. Janno
Seoses kodukontoriga on sellel aastal sõidud muutunud harvaks ja lühikeseks, mistõttu oskab keegi soovitada ehk akulaadijat?
Tingimused:
* Sharanil Varta EFB+ (000915105FC);
* Golfil "kes seda teab mis";
* Autod seisavad õues vihmas ja lörtsis - Seega võiks lahendus ka vihma kannatada.
* Mõlemad autod on Webastoga;
* Golfil on DEFA ka peal, aga aku laadimise osa vist ei ole.
* Ideaalis võiks ühendamine käia kiirelt ja kergelt ilma kapoti alla ronimata. Lahti ühendamisega võiks hakkama saada ka "valgetes kinnastes";
Hetkel on selline lihtne laadija, mis näitas korraga Charging ja Charged. Saa nüüd aru, mis seisus aku tegelikult oli. Janno
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Akulaadija soovitusi
Defa peal, siis lihtsam ka Defa laadja koos kabeldusega juurde muretsada imojjanno kirjutas: ↑18 Jaan 2021, 12:49 Ahoi,
Seoses kodukontoriga on sellel aastal sõidud muutunud harvaks ja lühikeseks, mistõttu oskab keegi soovitada ehk akulaadijat?
Tingimused:
* Sharanil Varta EFB+ (000915105FC);
* Golfil "kes seda teab mis";
* Autod seisavad õues vihmas ja lörtsis - Seega võiks lahendus ka vihma kannatada.
* Mõlemad autod on Webastoga;
* Golfil on DEFA ka peal, aga aku laadimise osa vist ei ole.
* Ideaalis võiks ühendamine käia kiirelt ja kergelt ilma kapoti alla ronimata. Lahti ühendamisega võiks hakkama saada ka "valgetes kinnastes";
Hetkel on selline lihtne laadija, mis näitas korraga Charging ja Charged. Saa nüüd aru, mis seisus aku tegelikult oli.
1610824321450.JPEG
Janno

https://www.motonet.ee/et/toode/454985/ ... ija-450016
-
- Klubiline
- Postitusi: 235
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 11 korda
Akulaadija soovitusi
Sharanil pole DEFA't ning ta ongi pirtsakam mul selle Webasto ja aku suhtes. Aga kui seal ka sama lihtsalt hakkama saab, siis kõlab nagu mõte... Tahaks küll mingit asja, mis infot ka jagab aku staatuse ning laadimise kohta.
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
Akulaadija soovitusi
Ctek i soovitaks ... https://patareid.ee/est/ctek-mxs-5-0-12 ... vMQAvD_BwE
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Akulaadija soovitusi
Okey kui pole siis jah on Rooma pakutud Ctek mõistlik lahendus, sellele pakutakse lisavarustusena kiiret kontroll lampidega lahendust sigareti süütajasse, kiirühendusi jms


- Manused
-
- image.png (173.48 KiB) Vaadatud 6493 korda
Viimati muutis tito, 18 Jaan 2021, 14:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2303
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Akulaadija soovitusi
Ise plaanin telwini toote proovida.
https://www.stokker.ee/1224v-elektrooni ... Id=9279869
https://www.stokker.ee/1224v-elektrooni ... Id=9279869
.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Akulaadija soovitusi
Kuna hind suht sama siis pigem oranž Ctek.
https://patareid.ee/est/ctek-mxs-5-0p-p ... ah-laadija
https://patareid.ee/est/ctek-mxs-5-0p-p ... ah-laadija
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2303
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Akulaadija soovitusi
Kaua see 5a vs 8a ajaline erisus võib olla. kes teabGTI kirjutas: ↑18 Jaan 2021, 14:50 Kuna hind suht sama siis pigem oranž Ctek.
https://patareid.ee/est/ctek-mxs-5-0p-p ... ah-laadija
.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Akulaadija soovitusi
Sama aku puhul on tarbitav vool ikka sama mõlema laadija puhul - aku kui tarbija määrab mitu A ta laadijast võtab, lihtsalt ühel laadijal on võimekus rohkem A välja anda kui teisel e. saab laadida veidi rohkem tarbivaid akusid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Klubiline
- Postitusi: 235
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 11 korda
Akulaadija soovitusi
Mul meeldib selle oranži kirjelduses lause "Külmakindlad kaablid", kuna tõttöelda läks mul üks õhtu just -20'ga pikendusjuhtme isolatsioon krõpsti katki. Kummikaabel oli täiesti plastmassiks muutunud.
Aga tänud nõuannete eest.
Aga tänud nõuannete eest.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
Akulaadija soovitusi
Mõte oli: kummikaabliga pikendus vs. PVC kaabliga pikendus. Korraliku kaabliga pikendusel on ka muud osad kvaliteetsemad, sellest siis lõpuks hinnavahe. Isegi mitte silikoon, HO7 näiteks.
Siberis töötavad ehitajad ostsid alati uue el. tööriistaga vajaliku pikkusega kummikaablid ja pistiku kaasa, sest -50°C juures murdusid originaalid nagu spagetid

Viimati muutis merchant, 19 Jaan 2021, 18:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Akulaadija soovitusi
Kes tahab tuunida, siis minult saab igasuguseid kaableid 

Viimati muutis anonymous2, 19 Jaan 2021, 19:17, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Akulaadija soovitusi
Kasutan ka Ctek akulaadijat. Just sellel põhjusel, et saadaval on ka hulganisti erinevaid lisasi. Kuna peres on ka mõned motikad ja paar hobiautot veel, siis on ülimugav kui igal hobikal on välja toodud Cteki laadimisjuhtme pistik. Ei pea motika akut välja kaevama, et krokodillid peale panna jne. Samuti laeb see aparaat erinevaid akutüüpe. Mingi recover funktsioon on ka. Katsetasin seda funktsiooni ühe garages vedeleva utiliseerimist ootava aku peal ja üllatus oli suur, kui aku uuesti surmast ärkas.
Kõlas küll nagu reklaamjutt nüüd, aga kinnitan, et pole antud toote turundamisega kuidagi seotud
Kõlas küll nagu reklaamjutt nüüd, aga kinnitan, et pole antud toote turundamisega kuidagi seotud

"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Akulaadija soovitusi
Olen enda majapidamises seda oranži ehk kolm või rohkem aastat intensiivselt kasutanud, õues ja toas, iga ilmaga ja igal temperatuuril. Juhtmed tõesti alla miinus kahekümne kraadi juures kangeks ei lähe ja murduma ei kipu. Talvel enamuse ajast mõne talve läbi tegevusetult seisva aku külge ühendatud.
Minu arust päris hea valik.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Akulaadija soovitusi
Valgustage palun pisut.
Millisel reziimil peaks laadima VW originaal tehase EFB akut?
Bemmidel on AMG akud, motikatel tavaline ja AMG, ja ühel hobikal ka tavaline aku. Nende laadimisega saan hakkama.
Kuna Passat enamus ajast seisab ja kui sõidab, siis ainult lühikesi otsi, otsustasin vahepeal niisama 5 aastat vanale akule vunki juurde lasta.
Aga see on EFB aku mis pole AGM, ega "tavaline". Laadijaks on Ctek MXS 5.0.

Millisel reziimil peaks laadima VW originaal tehase EFB akut?
Bemmidel on AMG akud, motikatel tavaline ja AMG, ja ühel hobikal ka tavaline aku. Nende laadimisega saan hakkama.
Kuna Passat enamus ajast seisab ja kui sõidab, siis ainult lühikesi otsi, otsustasin vahepeal niisama 5 aastat vanale akule vunki juurde lasta.
Aga see on EFB aku mis pole AGM, ega "tavaline". Laadijaks on Ctek MXS 5.0.

"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 15 Veebr 2012, 19:37
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Akulaadija soovitusi
Siin räägitakse, et EFB ja AGM laadimine on sama: https://batteryworld.varta-automotive.c ... ar-batteryrenxx9 kirjutas: ↑03 Veebr 2021, 21:13 Valgustage palun pisut.
Millisel reziimil peaks laadima VW originaal tehase EFB akut?
Bemmidel on AMG akud, motikatel tavaline ja AMG, ja ühel hobikal ka tavaline aku. Nende laadimisega saan hakkama.
Kuna Passat enamus ajast seisab ja kui sõidab, siis ainult lühikesi otsi, otsustasin vahepeal niisama 5 aastat vanale akule vunki juurde lasta.
Aga see on EFB aku mis pole AGM, ega "tavaline". Laadijaks on Ctek MXS 5.0.
![]()
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Akulaadija soovitusi
Loll on loll olla, aga ikkagi päris täpselt aru ei saa. Laadija juhendis on kirjas:
Tavapärase aku programm
14,4 V/5 A
Kasutage WET, Ca/Ca, MF, GEL ja paljude AGM akude laadimiseks.
AGM funktsioon
14,7 V/5 A
Kasutage enamiku AGM akude nagu Optima ja Odyssey laadimiseks.
Samas võib kohata interneti avarustes viiteid sellekohta, et laadimispinge ei tohi EFB akul ületada 14,4V. Juhendi järgi peaks kasutama siis tavapärase aku programmi?
Tavapärase aku programm
14,4 V/5 A
Kasutage WET, Ca/Ca, MF, GEL ja paljude AGM akude laadimiseks.
AGM funktsioon
14,7 V/5 A
Kasutage enamiku AGM akude nagu Optima ja Odyssey laadimiseks.
Samas võib kohata interneti avarustes viiteid sellekohta, et laadimispinge ei tohi EFB akul ületada 14,4V. Juhendi järgi peaks kasutama siis tavapärase aku programmi?
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
Akulaadija soovitusi
Endal tekkis sama küsimus ja asja uurides jõudsin sellele lehele:renxx9 kirjutas: ↑04 Veebr 2021, 09:11 Loll on loll olla, aga ikkagi päris täpselt aru ei saa. Laadija juhendis on kirjas:
Tavapärase aku programm
14,4 V/5 A
Kasutage WET, Ca/Ca, MF, GEL ja paljude AGM akude laadimiseks.
AGM funktsioon
14,7 V/5 A
Kasutage enamiku AGM akude nagu Optima ja Odyssey laadimiseks.
Samas võib kohata interneti avarustes viiteid sellekohta, et laadimispinge ei tohi EFB akul ületada 14,4V. Juhendi järgi peaks kasutama siis tavapärase aku programmi?
https://www.oliverjobson.co.uk/cars/gui ... ification/
Siin väidab, et EFB tuleb laadida, nagu tavalist akut, lihtsalt ei ole vajadust kasutada eraldi RECOND mode.
Lisaks kui autol on aku kontrollmoodul (pildil BCM Wire), siis ei tohi miinus klemmi otse akule ühendada. Lisan pildi Golf 7 kapoti alt, seal näha massiterminal (car negative "Bayonet" terminal), kuhu miinus klemm ühendada:
Viimati muutis enzo, 04 Veebr 2021, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
- Auto: Skoda Octavia IV
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Akulaadija soovitusi
Tänan vastuste eest ja kaasa mõtlemast.
Asi nüüd mullegi selge. Seda miinusklemmi värki teadsin jh. Bemmil on see IBS, Volkswagenil ilmselt sama funktsiooni täitev asi teise nimetusega.
Asi nüüd mullegi selge. Seda miinusklemmi värki teadsin jh. Bemmil on see IBS, Volkswagenil ilmselt sama funktsiooni täitev asi teise nimetusega.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque
Erich Maria Remarque
-
- Klubiline
- Postitusi: 235
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 11 korda
Akulaadija soovitusi
Tänud. See sai nüüd postiga ära tellitud ning juba esimene laadimine käima pandud. Esialgu läks veel krokodillidega, kuid kui ilmad soojemad, siis võiks otse pesa ka külge paigaldada.GTI kirjutas: ↑18 Jaan 2021, 14:50Kuna hind suht sama siis pigem oranž Ctek.
https://patareid.ee/est/ctek-mxs-5-0p-p ... ah-laadija
jJanno
Akulaadija soovitusi
Tere
Tõstataks teema. Kas ülal toodud oranz mudel võiks ka veel täna täitsa hea olla?
Tõstataks teema. Kas ülal toodud oranz mudel võiks ka veel täna täitsa hea olla?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Akulaadija soovitusi
Kindlasti on see korralik aga pakutakse ka näiteks:
https://www.exidegroup.com/eu/sites/def ... manual.pdf
Välistemp. kompensatsiooniga laadijad, kus laadimisklemmis on temp. andur, mis korrigeerib laadimisvoolu vastavalt välistemp.-le.
Sama on ka ctek uuematel laadijatel pluss laadimisäppi kasutamine:
https://akukeskus.eu/toode/akulaadija-ctek-cs-one/
https://www.exidegroup.com/eu/sites/def ... manual.pdf
Välistemp. kompensatsiooniga laadijad, kus laadimisklemmis on temp. andur, mis korrigeerib laadimisvoolu vastavalt välistemp.-le.
Sama on ka ctek uuematel laadijatel pluss laadimisäppi kasutamine:
https://akukeskus.eu/toode/akulaadija-ctek-cs-one/
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..