Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 31 Jaan 2019, 00:36
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Viljandi
Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
Tere kõigile !
Sai mootori vahetus tehtud
Vw Golf 2
Oli vahel 1.8 66 kw ja tõstsin vahele 2.0 85 kw passat b4 mootori koos kapotialuse juhtmestikuga aga kaitsme karp jäi 1.8 oma ja masin hakkas musta ajama tagant.
Kas peab salongi juhtmestiku koos kaitsme karbiga ära vahetama ja 2.0 85 kw oma panema
See mille pealt mootor tuli seal käis ilusti ei mingit suitsu ega midagi
Palun abi!
Sai mootori vahetus tehtud
Vw Golf 2
Oli vahel 1.8 66 kw ja tõstsin vahele 2.0 85 kw passat b4 mootori koos kapotialuse juhtmestikuga aga kaitsme karp jäi 1.8 oma ja masin hakkas musta ajama tagant.
Kas peab salongi juhtmestiku koos kaitsme karbiga ära vahetama ja 2.0 85 kw oma panema
See mille pealt mootor tuli seal käis ilusti ei mingit suitsu ega midagi
Palun abi!
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
Kui on CE2 kaitsmekarp ka golfis, siis ei peaks minu teada midagi vahetama, sest vajalikud pistikud istuvad ainult enda pesasse. "Ajab musta" saab mitmeti defineerida ning peaks olema seotud ikkagi mootori tööga ja salongijuhtmestik ei tohiks asjasse üldse puutuda. Isiklikult pakun, et vahetuse ajal sai mingi juhe/andur äkki viga. Õnneks 2.0 85kw on suhteliselt lihtne mootor, et selle vea tuvastamisega võiks iga pädev automehaanik hakkama saama. Kas kõik releed said ka B4 kaitsmekarbist tõstetud Golfi muidu?
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 31 Jaan 2019, 00:36
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Viljandi
Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
Hetkel pole enam juhtmestiku salongis.
Muidu oli käivitus ka kuidagi halb.. kuigi ennem käis ilusti
Andurid on uued pantud kõik.
Muidu oli käivitus ka kuidagi halb.. kuigi ennem käis ilusti
Andurid on uued pantud kõik.
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
Salongis juhtmestikku pole, ehk kuidas kütusepumba elekteisüsteem lahendatud on? Mis pump kasutusel on?
Viimati muutis intzu, 19 Veebr 2021, 17:00, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
Kusjuures jah, võibki olla asi kütusepumbas. 66 kW-sel peaks olema 1,2 bari surve ja 2.0 liitrisele pakuvad varuosakataloogid millegipärast nii 1,2 barist kui 3,0 barist pumpa. Kui võimalik, tee selgeks milline pump oli sel Passatil kust see moto tuli.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 31 Jaan 2019, 00:36
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Viljandi
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
Paagisisene peaks kõigil samade andmetega olema, see lükkab kogusega põhja alla potsikusse. Põhja alune ise ei jaksa tõmmata, selle ülesanne on rõhku toota, ehk põhja aluse peaks võtma B4 pealt.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
Kas mitte 1,8 66kw pole monopritse? 1,8 72 kw on elektroonilise pritsega kui õigesti mäletan. Pakun kah välja kütusepumba kõhu all.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
Mootori vahetus 1.8 66kw ~ 2.0 85kw
B4 Passatil on ainult paagisisene pump, põhja all teist pumpa pole, kui monopritse tahab saada 1,2 bari, on ka G2 põhjaalune pump vastava tootlikkusega, kui aga 2e moto tahab saada 3bari, tuleb g2 põhjaalune pump välja vahetada suurema survetootlikkusega pumba vastu.