Tere,
Proovin uurida, ehk keegi foorumis näeb mu probleemile võimalikku lahendust, kuna olen jõudnud kolmes erinevas töökojas käia, kuid probleem endiselt jätkub.
Tegu on 2009 aasta Volkswagen Passat Variantiga (Ecofuel) mis töötab CNG ja bensiinimootoril. Auto ise on automaatkäigukastiga.
Mootorituli läks põlema juba poolteist aastat tagasi, ning vahelduva eduga teda seal kustutatakse. Terve eelmise suve sain autoga sõita nii, et tuli enam põlema ei läinudki, kuid kui ilmad jälle külmemaks hakkasid öösel minema, läks tuli uuesti põlema. Suvel autoga ka mingeid probleeme ei olnud. Muul ajal, mis vahel juhtub, on see et sõidu ajal võib mootor lihtsalt pöörded maha tömmata ja ei enam hoogu juurde ei anna ning lihtsalt sureb välja (punane akutuli läheb armatuuril põlema). Võtan korra võtme eest ning panen uuesti sisse ja käivitan uuesti ja üldjuhul laseb normaalselt edasi sõita. Selline asi juhtub võibolla kord paari kuu jooksul. On läinud armatuuril sõidu ajal põlema ka EPC tuli enne kui välja sureb, kuid mitte alati.
P2177 - System Too Lean Off Idle Bank 1 - mootori veakood mille ette viskab. On vahel visanud ka "System Not Lean Enough", mis ajas töökoja segadusse, kuna ütlesid et kütusesegu on vahel liiga rikas kuid vahel liiga lahja.
Ära sai vahetatud nüüd:
1. Gaasireduktor
2. Kütusepump
Olukord on endiselt sama. Käisin Møller Autos, Gaznetis ja Lev Autogaas. Kellelgi aimu milles probleem olla võib? Auto tegelikult sõidab täiesti korralikult ja ilma probleemideta, välja arvatud need intisdendid mis mõne kuu tagant juhtuda võivad ja mootoritule põlemine. Muu on kõik tipptopp.
Mootorituli põleb ning mootor sureb välja, puterdab (VW Passat Variant 2009 EcoFuel CNG)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 44 korda
Mootorituli põleb ning mootor sureb välja, puterdab (VW Passat Variant 2009 EcoFuel CNG)
Gaasireduktori ja kütusepumba lasid puhtalt google'i soovitusel ära vahetada või lekkis reduktor?
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 28 Veebr 2021, 15:39
- Telefon: 53339403
- Auto: Volkswagen Passat 2009 Variant EcoFuel
- Asukoht: Harjumaa
Mootorituli põleb ning mootor sureb välja, puterdab (VW Passat Variant 2009 EcoFuel CNG)
Gaznetis tehtud diagnostika tagajärjel öeldi seal, et need tuleks ära vahetada.