Seest on disain minu arust üsna hea isegi aga see puutetundlikkuse maania on paras jama(vb olen liiga vanamoeline peer). Okei kliimanupud kliimanuppudeks, sest neid kasutab pigem harva aga kõrgemal varustustasemel on isegi roolinupud puutetundlikud - n-ö seamless kasutatavus kahaneb oluliselt.
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Moderaator: etnies858
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 359
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 58 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Vana veel pole, pigem probleem selles, et sa terve elu VW mees olnud ja muudest markidest/mudelitest teadmised kesised. Ma sust “oluliselt” vanem, a jutt oli mõistetav.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
- Auto: Golf MK7 GTD
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Jah, need roolipealsed puutetundlikud nupud oleks juskui pandud selleks, et kõik MK7/7.5 fännid iga hinna eest eemale hoidamartin333 kirjutas: ↑18 Mär 2021, 20:24Seest on disain minu arust üsna hea isegi aga see puutetundlikkuse maania on paras jama(vb olen liiga vanamoeline peer). Okei kliimanupud kliimanuppudeks, sest neid kasutab pigem harva aga kõrgemal varustustasemel on isegi roolinupud puutetundlikud - n-ö seamless kasutatavus kahaneb oluliselt.

- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Selle Arteoni kohta väite peale ma võtsin lausa võrdluse ette ja ütleks ikkagi, et Arteon on kõvasti ilusam kui Toyota:
https://carbuzz.com/compare/toyota-camr ... gen-arteon
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
paljud teist reaalselt nende puutetundlike nuppudega autodega sõitnud on, ka kui pikalt, et nutt nii suur on? 20nest korrast, ühekorra olen vist mööda vajutanud, ei näe probleemi, ausalt ka. heli on päris mõnus roolilt nö. libistad mitte plõksutada või nuppu all hoida jne, aga saad ka plõksutada kui tahad astme kaupa seda muuta.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
- Auto: Golf MK7 GTD
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Ei ole saanud ise proovida. Lähtun siinkohal natuke commone sense-ist, et puutetundlikke asju ei ole hea pimesi kompida. Vb praktikas pole probleemi kui ära harjuda.Golhv kirjutas: ↑19 Mär 2021, 09:35 paljud teist reaalselt nende puutetundlike nuppudega autodega sõitnud on, ka kui pikalt, et nutt nii suur on? 20nest korrast, ühekorra olen vist mööda vajutanud, ei näe probleemi, ausalt ka. heli on päris mõnus roolilt nö. libistad mitte plõksutada või nuppu all hoida jne, aga saad ka plõksutada kui tahad astme kaupa seda muuta.
Häirib ka see sätendav piano black seal rooli peal. Esiteks jätab see odava mänguasja mulje. Teiseks pead pidevalt mikrobfiiberlappi käepärast hoidma ja lootma et see 2 aasta pärast täis kriimustatud pole.
Eks need ongi väga personaalsed asjad, aga ma ei oleks üldse kurb olnud kui nad oleks jätnud nupud nii nagu eelimsel põlvkonnal.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
- Auto: Golf MK7 GTD
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Arteon on ikka disaintud autoinimesele. Toyota on jätkuvalt sama põnev rukkileib.HawkHill kirjutas: ↑19 Mär 2021, 09:13Selle Arteoni kohta väite peale ma võtsin lausa võrdluse ette ja ütleks ikkagi, et Arteon on kõvasti ilusam kui Toyota:
https://carbuzz.com/compare/toyota-camr ... gen-arteon
► Näita Spoilerit
Viimati muutis argo, 19 Mär 2021, 13:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 3 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Nüüd peavad kõik golf r fännid cupra peale üle minema
4 veoline leon st või formentor vz tunduvad väga head alternatiivid. Oluliselt kenamad väljast, paremad istmed, parem rooli, palju parem hind. Formentoril tleb 2.5l rida5 mootor ka veel mis tõenäoliselt hakkab golfi hinda maksma, vb tsuti peale. Golf r on 43k+, formentor 36k+, hea varustusega cupra saab 40k juures kätte. Performanci osas vb kopikas jääb alla sest pole tagadiffrit aga minu arust see ei kaalu cupra eeliseid üle.

- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
eile sõitsin formentoriga. emotsioonitu. aga u go and do usvaratu kirjutas: ↑19 Mär 2021, 12:08 Nüüd peavad kõik golf r fännid cupra peale üle minema4 veoline leon st või formentor vz tunduvad väga head alternatiivid. Oluliselt kenamad väljast, paremad istmed, parem rooli, palju parem hind. Formentoril tleb 2.5l rida5 mootor ka veel mis tõenäoliselt hakkab golfi hinda maksma, vb tsuti peale. Golf r on 43k+, formentor 36k+, hea varustusega cupra saab 40k juures kätte. Performanci osas vb kopikas jääb alla sest pole tagadiffrit aga minu arust see ei kaalu cupra eeliseid üle.

istmed paremad? ee.. no ei olnud. Oled sa Golf 8 GTI's või erris istunud? vaevalt, väga väga head istmed on. Formentor jäi GTI clubsportdile alla, aga mitte väga väga oluliselt.
Parem rool on see, et nupud on nö klassikalised? kas see just paremaks teeb, aga okei. Rool ei häirinud suures plaanis. formentori käiguvahetuslabad olid debiilselt kaugel samas, see häiris küll.
Oled sa seda tagadiffrit proovinud, et saad nii öelda? ei ole ju

lisaks on 4drive leon ainult vagun

R5 motoga formentor saab kindlasti vahva olema moto poolelt samas. Golfi hinda ta kindlasti maksma ei hakka.
Tavaline Formentori hinnapakkumine mul laual kliendilt, hind oli 2000eur odavam kui Golf R. mis hinnavahest me siin niiväga räägime

-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 3 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
No eks need istmed on maitse asi nagu ka disain. Ei ole proovinud uut erri ega gti-d aga sees olen istunud. Need puutetundlikud nupud on minu arust veidi debiilsed võrreldes tavaliste nuppudega, labad on formekal suht kasinad küll. Diffrit tahaks testida küll. Vagun ongi ainuõige tee mida minna, mahub midagi autosse kaGolhv kirjutas: ↑19 Mär 2021, 13:00eile sõitsin formentoriga. emotsioonitu. aga u go and do usvaratu kirjutas: ↑19 Mär 2021, 12:08 Nüüd peavad kõik golf r fännid cupra peale üle minema4 veoline leon st või formentor vz tunduvad väga head alternatiivid. Oluliselt kenamad väljast, paremad istmed, parem rooli, palju parem hind. Formentoril tleb 2.5l rida5 mootor ka veel mis tõenäoliselt hakkab golfi hinda maksma, vb tsuti peale. Golf r on 43k+, formentor 36k+, hea varustusega cupra saab 40k juures kätte. Performanci osas vb kopikas jääb alla sest pole tagadiffrit aga minu arust see ei kaalu cupra eeliseid üle.
![]()
istmed paremad? ee.. no ei olnud. Oled sa Golf 8 GTI's või erris istunud? vaevalt, väga väga head istmed on. Formentor jäi GTI clubsportdile alla, aga mitte väga väga oluliselt.
Parem rool on see, et nupud on nö klassikalised? kas see just paremaks teeb, aga okei. Rool ei häirinud suures plaanis. formentori käiguvahetuslabad olid debiilselt kaugel samas, see häiris küll.
Oled sa seda tagadiffrit proovinud, et saad nii öelda? ei ole ju![]()
lisaks on 4drive leon ainult vagun![]()
R5 motoga formentor saab kindlasti vahva olema moto poolelt samas. Golfi hinda ta kindlasti maksma ei hakka.
Tavaline Formentori hinnapakkumine mul laual kliendilt, hind oli 2000eur odavam kui Golf R. mis hinnavahest me siin niiväga räägime![]()

-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Tiguanil ja Arteonil proovisin, mõlemaga siis kokku siis ca. 3 päeva kasutuskogemust. No absull ei meeldinud, pidevalt oli roolisoojendus sees ja iga kord vaatasin kas vajutan õiget nuppu. Aga ausalt öeldes on ka uue rooliga harjumine veel pooleli, püsika nuppude asukoht on muutunud ja vana lihasmälu on nii sees veel.Golhv kirjutas: ↑19 Mär 2021, 09:35 paljud teist reaalselt nende puutetundlike nuppudega autodega sõitnud on, ka kui pikalt, et nutt nii suur on? 20nest korrast, ühekorra olen vist mööda vajutanud, ei näe probleemi, ausalt ka. heli on päris mõnus roolilt nö. libistad mitte plõksutada või nuppu all hoida jne, aga saad ka plõksutada kui tahad astme kaupa seda muuta.
-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Golf ja Formentor nagu natuke erinevast autoklassist. Ma küsin pigem, et millega põhjendatakse Tiguan R ja Formentor VZ hinnavahet, mis on 15 kEUR?
Differ ainuüksi ja +10hj maksab seda või on veel miskit mulle kui võhikule märkamata jäänud?

-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Sept 2018, 20:55
- Auto: VW Golf Variant mk 7.5 tsi 1.5 110kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 3 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Paned formekale madaldused ja ongi golfiga võrreldav

-
- Huviline
- Postitusi: 945
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 173 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
No näed, võhik tõesti. Polnudki vaadanud, et Formentor peaks Atecast väiksem olema. Visuaalselt petab ära, my bad.
Edit, vaatasin nüüd mõõte ja Formentor siiski suurem nii üldpikkuselt kui ka teljevahelt.
Edit, vaatasin nüüd mõõte ja Formentor siiski suurem nii üldpikkuselt kui ka teljevahelt.
Viimati muutis murf, 21 Mär 2021, 10:55, muudetud 1 kord kokku.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Uued VW R mudelid jäid kaameratele silma ;)
Tiguan R ei konkureerigi kuidagi formentoriga. Tiguan oluliselt suurem auto. Formentor on pigem T-Rociga sarnane oma olemuselt.
svaratu milles sa täpsemalt istusid, formentoris siis ma eeldan, sest uut mk8 R'i veel eestisse pole jõudnud ja mu kliendi oma on ka transpordis veel. Mk8 GTI Clubsporte on minu andmetel eestis ainult üks ja seegi minu kliendi oma.
mis g8R ja cupra hinda puudutab siis enamus ei osta autot letihinanga. minu näide oli konkreetsetele autodele, cupral soodukas peal ja golfil minu tehtud soodukas peal.
sidenote. sel nädalal läks Pärnust liikvele kas baltikumi esimene Tiguan R.
svaratu milles sa täpsemalt istusid, formentoris siis ma eeldan, sest uut mk8 R'i veel eestisse pole jõudnud ja mu kliendi oma on ka transpordis veel. Mk8 GTI Clubsporte on minu andmetel eestis ainult üks ja seegi minu kliendi oma.
mis g8R ja cupra hinda puudutab siis enamus ei osta autot letihinanga. minu näide oli konkreetsetele autodele, cupral soodukas peal ja golfil minu tehtud soodukas peal.
sidenote. sel nädalal läks Pärnust liikvele kas baltikumi esimene Tiguan R.