Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik ja OBD
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik ja OBD
Tere
Mure Golf 3 (1.6 55kw) mootoriga ja enda mõistus hakkab otsa saama. Nimelt külmalt käima pannes käib tühikäigul ühtlaselt (pöörded u 900-1000), aga peale minutit kui mootor veidi soojeneb hakkab puterdama. Hakkab välja surema, aga viimasel hetkel päästab ära ja käib edasi. Vahel sureb ka välja.
Küünlad on valged, mis tähendab, et saab liiga palju õhku. Keerasin üle siibri poldid, kuid probleem jätkub. Võtsin õhupuhasti maha ning pihustasin võimalikesse lekkekohtadesse eetrit, kuid ei tuvastanud midagi.
Võiks ju mõelda, et küünlajuhtmed vanad - äkki selle pärast käib ebaühtlaselt. Samas siis ei tohiks ju ka külma mootoriga hästi käia?
Ehk on kellelgi sarnane mure olnud..
Mark
Mure Golf 3 (1.6 55kw) mootoriga ja enda mõistus hakkab otsa saama. Nimelt külmalt käima pannes käib tühikäigul ühtlaselt (pöörded u 900-1000), aga peale minutit kui mootor veidi soojeneb hakkab puterdama. Hakkab välja surema, aga viimasel hetkel päästab ära ja käib edasi. Vahel sureb ka välja.
Küünlad on valged, mis tähendab, et saab liiga palju õhku. Keerasin üle siibri poldid, kuid probleem jätkub. Võtsin õhupuhasti maha ning pihustasin võimalikesse lekkekohtadesse eetrit, kuid ei tuvastanud midagi.
Võiks ju mõelda, et küünlajuhtmed vanad - äkki selle pärast käib ebaühtlaselt. Samas siis ei tohiks ju ka külma mootoriga hästi käia?
Ehk on kellelgi sarnane mure olnud..
Mark
Viimati muutis MarkGabriel, 16 Apr 2021, 23:11, muudetud 2 korda kokku.
Vw Golf 3 mure
Mootori mõõteplokkide reaalandmeid tuleb vaadata, kas vastavad tegelikuga. Tahad pimesi jupivahetust teha siis olenevalt aastast (AEA,ABU,AEE) temp andur, lambda jne.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf 3 mure
Kütusesurve võiks ka üle mõõta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 mure
Samas kui poleks kütusesurvet, siis ta ei töötaks ju külmalt ka hästi? probleem tekib töösoojana. Sõites samuti pole probleemi. Ainult töösoojana tühikäigul käies.
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 mure
Ise kahtlustan ka lihtsat viga- temp andur. 1996 aasta peaks olema AEE kui ma ei eksi?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf 3 mure
Kui veakoodidega ei viitsi mässata võid ka prooviks lambda lahti võtta - vaata kas mõjub puterdamisele.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 mure
Proovisin täna VCDS diagnostika teha. Ei ühendanud mootoriga ära, mingi ühenduse viga. Peaks kuskil päris diagnostikas käima, äkki seal leiavad midagi. Kuigi kindel pole.
Aga pmst siis ühendan lambda anduri juhtme tagant, kui käitub samamoodi võib viga olla selles?
Viimati muutis MarkGabriel, 27 Mär 2021, 01:03, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf 3 mure
Tuksis lambda võib sooja mootori puterdama panna, lahti ühendades jääb küll avarii pealt tööle kuid ei tohiks enam puterdada. Samas oleks diagnostikaga parem alustada nagu varem soovitati.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 mure
Nii. Proovitud siis nii VCDS kui Delphi diagnostikat. Kumbki ei saanud mootoriga ühendust. Mingi juhmestiku jura eeldan. Tellitud sai vana ja logiseva asemele uus Bremi jagaja kaas ja rootor. Jätkub sama pull. Kui mootor käib soojaks, hakkab surema. Kahtlustan endiselt lambda andurit, aga ei tõttaks pimesi uut ostma.
Kuskilt jäi silma, et ühendamata lambda anduriga võib mootorile rohkem viga teha. Vastab see tõele või pigem linnalegend?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf 3 mure
Pole küll kuulnud ja kogenud et lahtine lambda kuidagi mootorit tapaks. Mootori juhtimine töötab siis etteantud lambda keskväärtustel edasi, ei muud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 mure
Proovisin ära. Ühendasin lambda pistiku lahti, aga käitub täpselt sama moodi. Külmalt käib ilusti, aga mõne minuti pärast puterdab. Kas on võimalik, et lambda andur omadega täiesti õhtal ning seetõttu polegi vahet kas on järel või mitte? Või pigem peaks pöörama tähelepanu millelegi muule? Näiteks jahutusvedeliku temp. andur?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Kui kaabliga ligi ei saa mõõda jahut. vedeliku temp. andur üle mis ajule signaali annab - külmast peast peaks sel takistus olema suurusjärgus 3-4 Koomi, soojast peast paarsada oomi (ehk siis soojenedes takistus väheneb). Sel motol oli temp. andur vist musta värvi 4-klemmiga, üks klemmipaar aju jaoks (ei mäleta enam) - eks pead välja googeldama.
edit. Klemmid 1. ja 3. on aju temp. anduri omad.
edit. Klemmid 1. ja 3. on aju temp. anduri omad.
Viimati muutis GTI, 04 Apr 2021, 18:12, muudetud 2 korda kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Suur tänu. Aga... Kas temp. andurit ei saaks testida nii nagu lambdat. et ühendan pistikust lahti ja vaatan kuidas käitub. Minu loogika ütleb, et ka siis võiks kaduda puterdamine kui mootor soojaks käib, sest andur ei anna teavet edasi siis sellest.GTI kirjutas: ↑04 Apr 2021, 09:55 Kui kaabliga ligi ei saa mõõda jahut. vedeliku temp. andur üle mis ajule signaali annab - külmast peast peaks sel takistus olema suurusjärgus 3-4 Koomi, soojast peast paarsada oomi (ehk siis soojenedes takistus väheneb). Sel motol oli temp. andur vist musta värvi 4-klemmiga, üks klemmipaar aju jaoks (ei mäleta enam) - eks pead välja googeldama.
edit. Klemmid 1. ja 3. on aju temp. anduri omad.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Proovida loomulikult võib aga siis tekib ka raudselt veakood - kui multimeeter olemas siis pole takistuse ära mõõtmine ka mingi raketiteadus. Põhjuseks võib ka vigane kaabeldus olla andurist kuni ajuni. Mootori peapistiku seisukorra võiks ka üle kontrollida (see ümmargune mis ülalpool videos kohe näha on).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Pole nüüd mõnda aega tegelenud mootori poolega, aga üks küsimus jäi siiski hinge närima. Kui mootor käitub ühtmoodi nii ühendatud kui lahti ühendatud lambda anduriga... Kas siis ei ole juba suht kindel, et lambda ei anna infot edasi, ning tuleks viga otsida sealt kaudu?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Kas sel 1-juhtmeline lambda kolle küljes või küttekehaga (mitmejuhtmeline) pükste küljes? Lambda signaali saab ka kontrollida mõõtevahendiga, kindlam oleks analoognäiduga tester kuna vale sisendtakistusega digitestrid võivad mõõtes lambda ära rikkuda.
Soovitus oleks ikkagi üritada signaale ja takistusi mõõta selmet heas usus juppe välja vahetada (Golfi puhul ei hakka see õnneks rahakoti peale eriti aga siiski..)
Soovitus oleks ikkagi üritada signaale ja takistusi mõõta selmet heas usus juppe välja vahetada (Golfi puhul ei hakka see õnneks rahakoti peale eriti aga siiski..)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Lambdast jookseb välja mitu juhet, kui seda mõtled.GTI kirjutas: ↑08 Apr 2021, 10:04 Kas sel 1-juhtmeline lambda kolle küljes või küttekehaga (mitmejuhtmeline) pükste küljes? Lambda signaali saab ka kontrollida mõõtevahendiga, kindlam oleks analoognäiduga tester kuna vale sisendtakistusega digitestrid võivad mõõtes lambda ära rikkuda.
Soovitus oleks ikkagi üritada signaale ja takistusi mõõta selmet heas usus juppe välja vahetada (Golfi puhul ei hakka see õnneks rahakoti peale eriti aga siiski..)
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Kõige lihtsam on alustada selles, et võtad lahti temp anduri pistiku ja vaatad kas midagi muutub. Kui siis jääb normaalselt tööle on viga anduris.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Väga hea, proovin kindlasti ära.vredestein kirjutas: ↑09 Apr 2021, 09:21 Kõige lihtsam on alustada selles, et võtad lahti temp anduri pistiku ja vaatad kas midagi muutub. Kui siis jääb normaalselt tööle on viga anduris.
Tekkis teine küsimus, kas tea teate, kas sellisel mootoril on küttega(heated) lambda andur? Vaatasin telefonis pilti enda kaitsme/releeplokist ja võrdlesin skeemiga mille netist leidsin. Minu plokil ei tundu olevat releesid 13 - 24. Nimelt relee nr 13 on "Heated oxygen sensor control module". Äkki on koer sinna maetud? Muidugi peab realselt lähemalt vaatama plokki, äkki kuidagi ikkagi olemas (taha kukkunud vms).
Skeem -

Minu plokk -

-
- Moderaator
- Postitusi: 7945
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
3- ja 4-juhtmelistel on 2 juhet kütteahel (tavaliselt hallid juhtmed).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
No mul nelja juhtmega. Siis vist ongi relee puudu. Täna sain ühe doonorauto pealt selle. Võibki viga selles olla tõesti?
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Nii, proovitud. Võtsin temp anduri pistiku lahti ja panin auto käima. Käib tõesti paremini kui enne, aga mingi hälve veel on. Pöörded alla 1000 ei läinud, aga "ujub" vahepeal tõusevad. Sellist pidevat väljasuremise ohtu nagu polnud.vredestein kirjutas: ↑09 Apr 2021, 09:21 Kõige lihtsam on alustada selles, et võtad lahti temp anduri pistiku ja vaatad kas midagi muutub. Kui siis jääb normaalselt tööle on viga anduris.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Ega kuskil vaakumileket pole? Kontrolli üle vaakumivoolikud ja ühendused!MarkGabriel kirjutas: ↑12 Apr 2021, 20:24Nii, proovitud. Võtsin temp anduri pistiku lahti ja panin auto käima. Käib tõesti paremini kui enne, aga mingi hälve veel on. Pöörded alla 1000 ei läinud, aga "ujub" vahepeal tõusevad. Sellist pidevat väljasuremise ohtu nagu polnud.vredestein kirjutas: ↑09 Apr 2021, 09:21 Kõige lihtsam on alustada selles, et võtad lahti temp anduri pistiku ja vaatad kas midagi muutub. Kui siis jääb normaalselt tööle on viga anduris.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- MarkGabriel
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 13 Veebr 2011, 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
Vw Golf 3 1.6 55kw mure - tühikäik
Jah, võimalik tõesti. Antud mootoril tuleb vaakum pidurivõimendist?vredestein kirjutas: ↑13 Apr 2021, 10:52Ega kuskil vaakumileket pole? Kontrolli üle vaakumivoolikud ja ühendused!MarkGabriel kirjutas: ↑12 Apr 2021, 20:24Nii, proovitud. Võtsin temp anduri pistiku lahti ja panin auto käima. Käib tõesti paremini kui enne, aga mingi hälve veel on. Pöörded alla 1000 ei läinud, aga "ujub" vahepeal tõusevad. Sellist pidevat väljasuremise ohtu nagu polnud.vredestein kirjutas: ↑09 Apr 2021, 09:21 Kõige lihtsam on alustada selles, et võtad lahti temp anduri pistiku ja vaatad kas midagi muutub. Kui siis jääb normaalselt tööle on viga anduris.