Ra1ts kirjutas: ↑04 Veebr 2021, 13:26
Kaevan vana teema taas välja - algselt planeeritud regulaarsele õlihooldusele, plaaniks oma südame rahustamisteks ära teha ka rihmavahetuse koos osadega (väidetavalt 8t km tagasi Saksas tehtud, aga raske kontrollida).
Kuna juhtumeid on erinevaid ilmselt mõlema esindusega, oskab ehk mõne lähiaja kogemuse põhjal mõne soovituse anda, mida eelistada. Flamenko pakkumine on küll soodsam, aga kas odav on alati hea? Ehk on Tallinnas mõni VW hooldus veel (peale Mölleri), kuhu tasuks pöörduda?
Kui ma selle teema uuesti välja kaevasin, ei arvanud, et siin selline sõda lahti läheb
Et ennast taaskord VW lainele viia ja seda juba pealinnas, võtsin nüüd lõplikult huvi pärast pakkumised kõikidest teemas olevates kohtadest. (Rihmad, pump, ühesõnaga kogu muusika+DSG õlivahetus). Mölleri pakkumine oli kõige hinnalisem, aga ilmselt kõige kindlam (kui nii saaks õelda). Forss - pakkumine oli sobiv, aga see suhtlus oli seal selline njäääääh "ega meil pole vahet, kas tuled meie juurde." Võibolla teiselpool kõnelejal oli lihtsalt kehv päev ja no loogiliselt ei lähe ma sinna teenindaja suhtumist vahetama või tuju parandama ja eks päeva lõpuks vajab minu auto hooldust, mitte nende. Flamenko oli neist kolmest kõige agarama, kõige parema ja operatiivsema suhtumisega ja hind oli grammikene odavam (tuunitud). Hinda ei otsi, aga kui poes kaks samasugust leivapätsi on sama hinnaga, võtad ikka odavama ju. Hetkel läheb valik Flamenko kasuks.
tito kirjutas: ↑10 Mär 2021, 21:21
Ei ütleks, et Tartu, Viljandi või Tallinna Toyota keskustes kehv teenindus oleks, pigem räägib ka müüginuber tehtud heast tööst
Noh jah, kuidas nüüd võtta (minu vahetud kogemused siis Tartu Amserviga). Jällegi näide - emal sai oma Kia linnamaasturil 7a piina täis ja müüs tagasi, valisime välja uue Rav4, mis oli kenasti Rootsi laos ja ütleme ausalt, väga s*tt müügimees ilmselt sattus. Telefonitsi kättesaamine oli alla arvestust, kuid kuna mulle on Tähe Amserv lähedal, käisin mitmeid kordi sealt lihtsalt läbi ja kutt tuli sellise näoga vastu, nagu poleks mingit kadunuid tel kõnesi olnudki, kuigi oli päris mitu tehinguga seotud küsimust. Kui auto kätte saadud (üle antakse küll pidulikult, kate ja shampus, jne ) ja oli jällegi 1 küsimus (auto multimeedia kohta ja kuna mul ema resideerub Soomes, siis pidime asju ajama telefoni teel), siis no võimatu tabada. Teenindus võttis kontakti ja lubati tagasi helistada - helistatigi...2p hiljem ja tegelt ka, ilma naljata nii oli.
Ülla-ülla, täna tuli keset päeva kõne tava numbrilt ja toru otsas Amservi mingi tegelane ja uuris, kuidas me Rav-ga rahul oleme? Et kui on mingeid küsimusi või probleeme, siis võtku me kindlasti nendega ühendust...polnud tookordne müügimees. Nagu oleks siinset lugenud
TiitRE kirjutas: ↑25 Mär 2021, 17:17
Ülla-ülla, täna tuli keset päeva kõne tava numbrilt ja toru otsas Amservi mingi tegelane ja uuris, kuidas me Rav-ga rahul oleme? Et kui on mingeid küsimusi või probleeme, siis võtku me kindlasti nendega ühendust...polnud tookordne müügimees. Nagu oleks siinset lugenud
Hinna poliitikast. Esinduses a osad. Mis teeb hinna kõrgeks. Töötund pole röögatu. Aga mis osi flameko ja forss pakkus seda tead sa vast ise. Tee ennem eeltöö ka ära ja vaaata mis juppe keegi agaramalt pakkus.
murkamarko kirjutas: ↑25 Mär 2021, 21:46
Hinna poliitikast. Esinduses a osad. Mis teeb hinna kõrgeks. Töötund pole röögatu. Aga mis osi flameko ja forss pakkus seda tead sa vast ise. Tee ennem eeltöö ka ära ja vaaata mis juppe keegi agaramalt pakkus.
Varuosa hinnad oli pmst 1-1le Flamenko vs Forss. Eks nagu teeninduste puhul on omad plussid ja miinused, on ka mingit sorti varuosade puhul mida kuskil kasutatakse, kes mingis liigis kasutab paremaid ja kuskilt hoiab kokku ja vastupidi. Kindlasti on seal ka see, millised on varuosade distribuutorite motivatsioonipaketid konkreetsele asutusele. Vahel peab lihtsalt usaldama.
vredestein kirjutas: ↑26 Mär 2021, 08:13
Selline asi ka õigetel autodel suht tavaline protseduur peale müüki!! ja isegi pärast teeninuse külastust!!
Huvitav kui uue kaubiku kätte saan (juhtub see iga 3 aasta takka kui eelmine ribadeks lastud..) pole talle kordagi kotti pähe tõmmatud (hooldusest üldse ei räägi - seal tõmmatakse tavaliselt mulle kott pähe... ) - seni vaid pudel margikohase nimega konjakit pihku pistetud ja jeehat...
Kas VW ka omanimeline konjak olemas on - see juba paneks jalgadega hääletama. Pohh sellest et volksu kuut kolmandik kallim kui konnasööjate oma.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
vredestein kirjutas: ↑26 Mär 2021, 08:13
Selline asi ka õigetel autodel suht tavaline protseduur peale müüki!! ja isegi pärast teeninuse külastust!!
Kui see oli mulle mõeldud, siis toon paralleel näite SilberAuto Jeep osakonnast - ei mingit taolist kõnet kunagi, vastupidi - tehase recalli pidin ise tõestama, et selline asi olemas on.
Wahahaa Silber on hea näide, seal need juurikad täielikud perestroika igandid ja täpselt vastupidine GTI le- konjaki pealt vaadatakse kas üldse sulle autot pakutakse
Viimati muutis tito, 26 Mär 2021, 20:17, muudetud 1 kord kokku.
Kuna tekkis võimalus osta uuema ajastu auto, siis olen nüüd selle lühikese perioodi peale olnud nö püsikunde Mølleris. Sealne rahvas kindlasti kaugelt haistab ära, et olen sinnapoole teel
Teeninduse kohapealt on kõik olnud positiivne, oma küsimustele olen alati saanud vastused ning millegi üle nuriseda pole. Mõlema osapoole eesmärk on ikkagi rahulolu.
Eks enamus asju ja suhtumist on inimeses kinni. Ma nt kiidan tammsaare kia esindust. U 1.5 a olen kasutanud 2016 sportaget, masinal esinduse ajalugu, ls vàike ja mina olen korra ôlivahetuses seal olnud. Ning siis tehti see ülevaatus vms, tuvastati, kaks park andurit pidavat jebima ja mootor jàtab vahele, mingid asjast paigast ja kett vàga vàhe veninud, et jàtab vahele, viga ei anna. Helistati, et sellised lood jne, teeme garantii all ise àra, jupid tellitud juba, aga et nàdal làheb. Kas saate hakkama ilma autota, vôi pakume asendust. Mul vajus selle peale karp lahti. Tavaliselt sellised asjad pead nagu paluma kirikus, mitte et sulle lihtsalt helistavad tavalise asja kàigus, et teeme korda.
Mul oli Tammsaare Viking Motorsis ühe Opeliga samasugune positiivne kokkupuude! Väga hea ja personaalne teenindus. Lisaks veel see, et Viking motorsis oli töötunni hind 45, Mölleris 65.
MartenL kirjutas: ↑27 Mär 2021, 08:55
Mul oli Tammsaare Viking Motorsis ühe Opeliga samasugune positiivne kokkupuude! Väga hea ja personaalne teenindus. Lisaks veel see, et Viking motorsis oli töötunni hind 45, Mölleris 65.
Rõhk sõnal oli?
Klubikaart annab Mølleris -20% lisaks, pea sama.
Tunnihinna võrdlemine ka hea tegevus muidugi, Tallinnast 80 kilti põhja poole on Volkswageni esinduses elektrikul tund 270.- eurot. Eestlastel puu otsast alla tulemisega läheb veel aega...
MartenL kirjutas: ↑27 Mär 2021, 08:55
Mul oli Tammsaare Viking Motorsis ühe Opeliga samasugune positiivne kokkupuude! Väga hea ja personaalne teenindus. Lisaks veel see, et Viking motorsis oli töötunni hind 45, Mölleris 65.
Rõhk sõnal oli?
Klubikaart annab Mølleris -20% lisaks, pea sama.
Tunnihinna võrdlemine ka hea tegevus muidugi, Tallinnast 80 kilti põhja poole on Volkswageni esinduses elektrikul tund 270.- eurot. Eestlastel puu otsast alla tulemisega läheb veel aega...
Samas see 80 kilti põhja pool olev esindus saatis mu "kukele" kui läksin küsima süütepooli 2.3 V5 170hj(125kw) VW mootorile.
"Volkswagenil ei ole sellist mootorit!" nagu mulle selgeks tehti ja punaseks värviti. Ja ei saanud ma sealt mingit abi!
Kohe läheduses olevast varuosa kauplusest sain 110kw mootorile sobiva süütepooli koos kommentaariga - "Sõida esimesel võimalusel koju, lase ära vahetada õige vastu ja too see mulle tagasi. Maksan kõik raha tagasi kuna mul sulle hetkel õiget pakkuda ei ole."
Ja nii ka juhtus.
Jutu point?
Kõigil on kuhugi areneda. Ka esindustel.
@tito - päris kohatu on võrrelda esinduse remondi tööde hinda Eestis ja auto elektriku tunnihinda Soomes.
Isegi minul on kindel hind, et minna" haltuurale".
Viimati muutis Maahärra, 27 Mär 2021, 12:59, muudetud 1 kord kokku.
Maahärra kirjutas: ↑27 Mär 2021, 12:58
@tito - päris kohatu on võrrelda esinduse remondi tööde hinda Eestis ja auto elektriku tunnihinda Soomes.
Isegi minul on kindel hind, et minna" haltuurale".
Ära ägestu, ma lihtsalt ei tea palju Soomes luksepa tund maksab, juhtumisi elektriku ( loe diagnostiku) oma tean. Ja sellite teadmste eest...
Viimati muutis tito, 28 Mär 2021, 19:59, muudetud 1 kord kokku.
MartenL kirjutas: ↑27 Mär 2021, 13:48
Puu otsast alla tulemine, et ei vii Möllerile 270 euri tunnis Väga õige oleks ju selline hinnakiri panna, lollilt tulebki raha ära võtta
Ma pigem mõtlesin siin seda, et enda töö eest võiks küsida normaalse palga, mitte viimast veeringut liisingule veeretada. Hooldada autot normaalselt, vahet pole kus! Hind siin pole määrav, nagu mainisin saab veel kallimalt, aga autod on meil sellegi poolest sarad. Hoolduses tehakse kõik mis vajalik ja nii vähe kui võimalik, lisaks koonerdatakse kasvõi tavalise välipesuga.
Mu vanal leivaisal on komme täita klaasipesu paak, hooldusesse autot viies küsitakse kas klaasipesu paneme 75% inimestest vastab ei- kui selgitatakse, et see tasuta.....
Viimati muutis tito, 28 Mär 2021, 20:04, muudetud 1 kord kokku.
MartenL kirjutas: ↑27 Mär 2021, 13:48
Puu otsast alla tulemine, et ei vii Möllerile 270 euri tunnis Väga õige oleks ju selline hinnakiri panna, lollilt tulebki raha ära võtta
Ma pigem mõtlesin siin seda, et enda töö eest võiks küsida normaalse palga, mitte viimast veeringut liisingule veeretada. Hooldada autot normaalselt, vahet pole kus! Hind siin pole määrav, nagu mainisin saab veel kallimalt, aga autod on meil sellegi poolest sarad. Hoolduses tehakse kõik mis vajalik ja nii vähe kui võimalik, lisaks koonerdatakse kasvõi tavalise välipesuga.
Mu vanal leivaisal on komme täita klaasipesu paak, hooldusesse autot viies küsitakse kas klaasipesu paneme 75% inimestest vastab ei- kui selgitatakse, et see tasuta.....
Eks see klaasipesu kartus tuleb kunagistest negatiivsetest kogemustest. Olen ka kuulnud jutte kus pandi arvele 8L pesuvedelikku kuigi enne hooldusse minekut oli 5L paak peaaegu täis.
Kes kus välipesuga koonerdab? Või mida selle all silmas pidasid?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
Kui seda klaasipesu tasuta lisatakse, miks üldse kliendilt küsida? Paak täis ja asi mutt. Viimati kui hoolduses käisin ning ühe tööna salongi radikas vahetati. Olin autole järgi minnes meeldivalt üllatunud, sest tehtud oli korralik salongi puhastus, lisaks välipesu. Keegi ei küsinud, kas teeme? Samas ma enam kui kindel, et see meeldiv üllatus pesu ja puhastuse näol ei olnud tasuta, vaid tookord makstud 660 euriku sisse kirjutatud ... pole hullu, rahul ikka kui nii ongi!
vredestein kirjutas: ↑26 Mär 2021, 08:13
Selline asi ka õigetel autodel suht tavaline protseduur peale müüki!! ja isegi pärast teeninuse külastust!!
Huvitav kui uue kaubiku kätte saan (juhtub see iga 3 aasta takka kui eelmine ribadeks lastud..) pole talle kordagi kotti pähe tõmmatud (hooldusest üldse ei räägi - seal tõmmatakse tavaliselt mulle kott pähe... ) - seni vaid pudel margikohase nimega konjakit pihku pistetud ja jeehat...
Kas VW ka omanimeline konjak olemas on - see juba paneks jalgadega hääletama. Pohh sellest et volksu kuut kolmandik kallim kui konnasööjate oma.
Ei, omanimelist pole. Ma andsin näiteks viimati pudeli Moët‘i rehvidele pritsimiseks ja Lagavulin’i kliendile manustamiseks kõrgema otsa autoga. Aga kõik on suhteline
Tanel8012 kirjutas: ↑28 Mär 2021, 23:28
Kas armatuuris peaks mingi märgutuli teada andma, et lähituled ja/või parktuled põlevad? Või peaks kolmandat korda Forssi minema sama asjaga.
Oleneb autost aga vanematel autodel ei näita küll mingit tulukest spidoka peal, et tuled põlevad.