Ostsin endale HEX-V2 kaabli koos VCDS 20.4.2 versiooniga ja ei oska mitte midagi seal eriti teha, peale nuppude vajutamise ja näitudele otsa vaatamise. Kas oleks kuskil põhjalikke õpetusi selle programmi kasutamiseks? Ross-techi enda kodulehel üsna pealiskaudselt kirjutatud. Näiteks ei leia ma sealt gruppide tähendusi (mida mingi grupp kontrollib, teeb - näidu järgi võib eeldada ainult ühtteist).
Mõningad pidepunktid, mis jätavad nõutuks või tahavad selgust saada (Passat B5, 1.9 AFN 1998):
1) EGR klapi väljalülitamine jäädavalt;
2) turborõhu ja MAF, MAP näitude logimine (sain kuidagi Exceli tabelisse need, aga korraliku graafiku peale?);
3) ukselukkude kontrollimine (hetkel central conv. paneelile ligi minnes ütleb "no response from the controller");
4) mingite lisavarustuse sisse/väljalülitamine;
5) milleks see login code 12233 on? Kas on veel koode, millest teadma peaks?
6) basic settingu peal vajutades engine alt hakkab mootor kuidagi pehmemalt käima, mingi kõrin kaob ära.
7) vaatasin YouTube'ist mingeid õpetusi, siis seal vanema versiooniga sai rippmenüüsid avada, aga uuema versiooniga ei saa (?) nt. output testi lahtri all pean järjest testima neid asju. Valida, mida testin, seda võimalust ei ole.

9) enamik paneelid ütlevad "no response from controller", aga mitte kuskilt ei tea, mis paneelid üldse võimalikud on vastavale mootorile/mudelile. Loogiliselt saab järeldada mingeid võimalusi, nt. rehvirõhu paneel ei saagi aktiivne olla jne.
10) kuidas ma saan 4 erineva pihusti küttekoguseid mõõta, et määrata nende "kusemist"? milline peaks olema see nominaalne küttekogus str kohta? Hetkel sain mingid injection quantityt, aga neid on kolme erineva grupi all ja kogused on ka täiesti seinast seina, mitte midagi juures ei ütle, mis kogusega parasjagu tegemist on

11) millised peaksid olema õhukoguse ja -rõhu näidud, et tuvastada andurite korralik töö? (veakoodid puuduvad, lihtsalt tulevikuks)
12) kas veakoode saab skännida ka eraldi, nt ABS, mootor, airbag jne? Hetkel tundus, et ei ole võimalik.
Kindlasti on veel midagi, mis hetkel meelde ei tule.
Sai ehkki kuidagi väga pikk ja lohisev, kuid ma tänan juba suurelt ette ära vastajatele! Soovin lihtsalt oma autot aina rohkem ise diagnoosida, et vähendada võimalikke remondikulusid. Suuresti ka silmaringi avardamise mõistes.
