Kui algusest alustada, siis see Golf sai ostetud piltide põhjal Saksa autooksjonilt ja eesmärgiga siin maha müüa. Kuna oksjonilt leidsin ta suht viimasel hetkel, siis polnud aega enam mingeid taustauuringuid teha, vaid hakata käppelt pakkumisi tegema ja toohetk, kui saadeti kinnitus, et olen selle ürituse võitnud, tuli peale kerge kass, et mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] roima ma võisin endale nüüd soetada.

Nii, 02.03.20, kell 09:30 oli aeg transiidikad külge kruvida, dokid, võtmed võtta ja kodupoole teele asuda. Kui ma kahtlustasin juba enne, et see ost lõi nüüd kaardid sassi ja müüki läheb hoopis olemasolev 2018 aasta salongist uuena ostetud Rav4, 22 700km läbisõiduga, siis need 600+ km panid asjale punkti ja ma leidsin end taas!


Arvelevõtt läks ludinal, natuke pidin ootama Maksuameti taga, Toyots oli sunnitud loovutama enda 111 HRY numbrid Golfile ja nii ta nüüd mu igapäeva liikumisvahend on.
Mis nüüd kuu ja mõne päevaga selgunud, mis on mõtteis? Olen paras pedant autode suhtes ja eks neid tegemisi ikka jagub, et ta enda jaoks sobivaks saada. Tagumised pidurikettad ja klotsid on lõppemas, ees paistavad päris uued, enda rahulolu jaoks teen hoolduse, kuigi Møllerist sain info, et aega on. Igatahes viskan filtrid ja vedelikud ümber, mingi hetk ka rihmajooksud ja mootoriõli välbaks saab olema nagu mul ikka 10K . Neljapäeval lähevad esituled lihvimisse ja pannakse uus lakk peale, tulemus peaks uueväärne olema. Autot enne poleerima ei hakka, kui saab esistange ja kapott uue värvikuue. Udutuled ja sobivad võred tellitud, puudu veel juhtmestik, tulelüliti, arvatavasti tellin ära ka klapitavad ja lombivalgusega küljepeeglid, koos lülitiga. Dünaamilised suunatuled küljepeeglitesse peaks millalgi saabuma, samuti pagasiruumi led tuli ja tagurdustulede led pirnid. Pead ei anna, aga velg jääb see suvi vast samaks, kuid natuke madalamaks oleks vaja küll teha, nii -35mm äkki.

Aga mis sellele autole siis on külge pandud:
2.0, 135 kw, 6 käiku manuaal, auto hold, el. seisupidur, pakimisandurid ees ja taga, ParkPilot, soojendusega pesudüüsid, 2-tsooniline kliima, elektrilise soojendusega ja kuumuskaitsega esiklaas, ilus D-rool, GTD/GTI istmed, valguspakett valge ambient valgustusega ustes ja jalgade juures, led kohtvalgustid, panoraamkatus luugiga ja elektriline ruloo, Dynaudio helisüsteem woofriga, vihma ja hämaraandur, bi-xenon esituled, automaatlülitusega täistuled, originaal Curitiba 17" suverattad, talveks 16" RIAL veljed lamellidega. Kindlasti jäi midagi kirja panemata.