Juhi poolt rohkem kui kõrvalistuja poolt.
Kontrollinud olen juba järgmisi klassikalisi probleeme:
-Esiklaas on hiljuti vahetatud - klaasi ümbruses rooste puudus ja klaas on ok.
-Katuseluugi drenaazid ei ole umbes - vesi jookseb kõigist nurkadest ilusti välja.
-Silikooniga sai tihendatud juhi poolel asuv elektriühenduste karp kere külge ja selle kaas.
-Salongifiltri korpus on ise terve ja kaas ok - seest kuiv, korpuse ja kere vahelist tihendit pole veel vaadanud.
-Kapotialune veerenn on puhas ja ei ole lehti ega sodi täis
-juhi pool sai ka ukse sisene aknatõstkukit kandev plekist paneeli butüültihend silikooniga täiendatud. (kõrvalistuja pool pole veel üle käinud)
-silikooniga sai tihendatud ka kapoti trossi läbiviik
Autol on mitte väga ammu käinud värvimiseks eest ära uksed. Kas on võimalik et peaks ust reguleerima parema sulgumise huvides ? samas tuulemüra ega midagi sellist pole seega eeldan, et need on korralikult ees.
Kas on võimalik, et katuseluugi drenaazi vooliku ja selle otsas oleva kummiluti vahelt siiski osa vett jookseb uksepiilarisse ja sealt põrandale ?
Enda tunne ütleb , et see vesi tuleb siiski kuskilt kõrgemalt armatuuri alt.
Kuna probleem käib mulle närvidele ja endal on ideed otsas siis õige vastuse eest 6-pakk õlut minu poolt
