Tervist!
Minu kätte sattus see tegelikult juuni alguses ning suvemõnude ja auto nokitsemise kõrvalt oli palju teha, et ei jõudnud veel teemat teha

.
Enne kui kogu teksti juurde lähen, siis seda müüdi kui "pooliku projektiautona". Usun, et minu ja 99% teiste foorumlaste meelest tähendab see seda, et elektroonika töötab, kuid kereehitus on pooleli või mootoriga tehakse midagi. Kuid ei, müüja sõnul tähendab see täpselt vastupidist:
Kere on üldpildis hea, vasakul pool mõlemal uksel on mingi täiesti lambine roostetäpp, kus värv kobrutab. Paremal pool el. aknad ei töödanud, kõrvalistuja oma seisis tänu puupakule üleval ja taga paremal seisis tänu kruvikeerajale, mis oli klaasi ja polstri vahele surutud (miks????????). Ees on Koni shockid, mis tuli mulle väga suure üllatusena, sest omanik polnud nendest midagi maininud. Eesmised vedrusid olid lõigatud (sain sellest aru, kui auto üles tõsta ja vedru lupsas oma pesast kohe välja

) Süüteluku pesa oli katki, st et auto läks vaevu käima peale mõnda korda üritades, aku oli täiesti kõõga ja Viljandist tagasi maakohta sõites töötas auto ainult geneka pealt. Ostu juures nägin oma silmaga kuidas auto vajas sõbra autost särtsu, et üldse töölegi minna. Miinusklemm ei istunud korralikult & oli ära oksüdeerunud, ehk kui auto välja suretasid siis pidi seda käima lükkama (mida sai sõpradega üle 5 korra harjutatud, sain ise ka targemaks

). Eesmiste istmete siinid on läbi ma arvan? Sest kui hooba tõmmata ja hakata edasi tagasi sõitma siis ei lukustunud. Lukustuskoha leidsin nii, et lasin hoova lahti, sõitsin istmega ette ja panin gaasi põhja, siis lendasin kuhugi, kus lukustus. Õnneks oli see üksainus lukustuskoht 1-2 sälku kaugemal sellest, mis minu jaoks kõige mugavam on.
Ühesõnaga "poolikust projektiautost" oli asi väga kaugel.
Nende erinevate pisivigade ja kõlari, maki puudumise pealt sain päris heale hinnale tingitud ning nüüd on asi palju vähem nutusem ja auto saab armastust mida ta väärib

. Mootor on kindlasti ergas, selle ja GTI vahe oli esimesel sõidusekundil tunda. Ainus auto otsene enda miinus on ilmselt see, et pole puldiga kesklukku, kuid seda saab sobitada mingi hetk. Auto hetkel ei sõida, sest puudub ÜV, ÜV omakorda puudub, sest katalüsaatorit pole

.
Igatahes, tehtud tööde nimekiri on siin:
► Näita Spoilerit
- Tühikäiguklapi vaakumid korralikult kinni panna
- Uus tühikäigu klapp (Polnud otseselt vajalik, kuid kahtlustasin alguses seda kui auto tööle ei läinud)
- Taha uus pesuveedüüs, sest eelmine lekkis väga korralikult läbi
- Uus ees parempoolne akna tõstuk
- Uus taga parempoolne akna tõstuk
- Uus klaasipesu pump (eelmine tegi nii kõva lärmi, et käis üle mootori hääle
)
- Uus süüteluku pesa (auto läheb nüüd ilusti esimeste pööretega käima)
- Juhiukse liist korralikult kinni panna
- Uued mustad, tühjad numbrialused (kes ingel [VW Bot: "Keel korda!"] topib VR6'le mingid Ülemiste Kia numbrialused???)
- Numbrimärgile uued, eredad Hiinast tellitud LED'id
- Uued ventiilikorgid (võibolla natuke imelik kirje, kuid autol polnud ostuhetkel ühtegi
)
- Tagaluugi plastikliist korralikult kinni panna (töllerdas nagu ma ei tea mis asi)
- Tagurdamistuledesse lumivalged LED'id.
See, mis teha on, ma jätaks hetkel avalikustamata, natuke üllatuselementi peab ka olema, eks?
Sisust pilte pole, sest uksepolstreid pole ja kõik on väga sitane:
Muud midagi polegi, küsimusi ja soovitusi võite siia esitada ning hoidke pilk peal, sest palju on tulemas

Proovin ehitamisprotsessi rohkem pildistada.