Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- MartiM
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 03 Veebr 2018, 15:58
- Asukoht: Põlvamaa
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Tervitus, uurisin ja otsisin foorumis risti-rästi läbi, aga otsest selgust siiski ei saanud. Mure järgmine, et sai siis tehtud mootori vahetus. Eelnevalt oli passi järgi 1.3 44kw(?) ei tea, et sellise võimsusega üldse neid väljunud oleks, aga see selleks. Tehase lubatud esisilla teljekoormus on passis 625kg, aga teistel 1.3 mootoriga sõidukitel hoopis 700kg...
Uueks mootoriks sai 1.9td AAZ ja arvele saamiseks tahab transpordiamet teljekoormuse ja tühimassi kaalumistõendit. Igaksjuhuks küsiks kas keegi on selle tee läbinud ja oskab kogemuste põhjal öelda mis võiks tulla eeldatav kaal esisilla kohta, kas mahuks selle 625kg sisse? Ei taha nagu väga Tartusse Metroserti minna 100 euro eest kaaluma, et siis teada saada, et teljekoormus läheb lõhki ja peab vana mootori tagasi panema. Või oskab keegi midagi muud kaasa rääkida?
Uueks mootoriks sai 1.9td AAZ ja arvele saamiseks tahab transpordiamet teljekoormuse ja tühimassi kaalumistõendit. Igaksjuhuks küsiks kas keegi on selle tee läbinud ja oskab kogemuste põhjal öelda mis võiks tulla eeldatav kaal esisilla kohta, kas mahuks selle 625kg sisse? Ei taha nagu väga Tartusse Metroserti minna 100 euro eest kaaluma, et siis teada saada, et teljekoormus läheb lõhki ja peab vana mootori tagasi panema. Või oskab keegi midagi muud kaasa rääkida?
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Metroserti pead minema kui tahad asja ametlikuks saada. Niisama on sul ka heitgaaside paberid vaja uue mootori kohta. Käi ülevaatus punktis ära, lase heitgaasid mõõta ja auto teljed seal kaaluda, saad enamvähem teada mis numbrid sind ootavad. Auto kandevõime väheneb vastavalt su originaalist üleolevale raskusele. Kuna sa panid diisli peale, mis on raske mootor, siis on tõenäosus suur, et sul läheb see teljekaal lõhki ja pead loovutama tagumise istmerea(ehk siis auto jääb 2 kohaliseks, minimaalne kandevõime, et auto jääks 5kohaliseks oli vist 275kg äkki, maanteeametis peaks kirjas olema). Muidugi valisid ka kõige halvema teljekaaluga auto algatuseks, 1.3 on see kõige väiksem, 1.6 diislil kõige suurem.
Viimati muutis Corra, 31 Mai 2021, 17:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Mul mk1-l oli 1.3 44kw algselt vahel, panin 2.0 16v. Samamoodi oli hädisem esitelje kaal kui suurte mootoritega autodel, siiski natuke uhkem kui sul - 660kg. Pidin keskmisest tagumisest istekohast loobuma kuna üleüldiselt oli vist 25kg ehk üle? Samas mul oli üleüldiselt auto raskem ka valuvelgede ja mürasummutus kola arvelt. Aga jah tark oleks üv punktis piduristendis üle vaadata, et kas on mõtet sinna üldse 100 euro eest kaaluma minna. Õnneks annab seal tegelt suht palju mängida selle kaaluga, juhul kui peaks napiks minema. Igastahes soovitan otsida mingid kõige kergemad plekkveljed jne alla selleks ajaks. Igasugune üleliigne helitehnika ka välja. Ehk saad ikka tagumised istmekohad alles jätta.
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 38 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Ise käisin sügisel mootori vahetust tegemas kus 1.8 72kw sai asendatud 1.9 85kw pd mootoriga ja ei küsinud keegi kaalumist. Kuna mootor oli g4 pealt ja nende sõnul sama mark ning mudel, vahet pole mis aasta, ei vaja kaalumist.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Kus kohas sa siis käisid ? tahaks ka seal oma mootori vahetusi regamas käia.
Viimati muutis Corra, 31 Mai 2021, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1202
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 199 korda
- Tänatud: 74 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Tahaks ka teada. Mulle öeldi transpordiametis, et ilma kaalumata ei võeta jutulegi. Metroserti kaaluma ja alles siis räägime.

Viimati muutis Pets115, 01 Juun 2021, 06:17, muudetud 1 kord kokku.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
- MartiM
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 03 Veebr 2018, 15:58
- Asukoht: Põlvamaa
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Ma küll ei taha olla mingi susserdaja, aga kas metrosert ise kontrollib ka mis mootor kaalumise hetkel vahel on? Või kuidas see protsess seal täpsemalt välja näeb? Selles suhtes, et kui keegi mingit pilti või asja ei tee siis saaks ju nii, et vana mootor tagasi ja käin kaalun ära ja kohe ruttu koju ja uus mootor tagasi ja arki. Sest AAZ-i vahele panek on reaalselt paari tunni töö nüüd kui ühe korra kõik läbi tehtud
Samas vaatasin vanu ÜV lehti ja 1.3 mootoriga oli esisilla koormus 550kg ja tagasilla koormus 350 täis paagiga ja natuke järgi aidatud heli süsteemiga. Ja paberite järgi tehase tühimass peaks olema 860kg... Muidugi ülevaatuse kaal ei pruugi ka kõige täpsem olla. Aga orienteeruva numbri saab kätte.

- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 38 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
PaidesPets115 kirjutas: ↑01 Juun 2021, 06:16Tahaks ka teada. Mulle öeldi transpordiametis, et ilma kaalumata ei võeta jutulegi. Metroserti kaaluma ja alles siis räägime.Vahet polnud, et mootor tuli Volkswageni pealt ja läks Volkswageni peale.

TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Golf 2 mootori vahetus bensiinist diisliks
Kapoti alt pilte ei tehta, aga autost teevad küll ja mäletamist mööda pidi kolmveerand paaki kütet ka sees olema, kontrollisid.MartiM kirjutas: ↑01 Juun 2021, 09:32 Ma küll ei taha olla mingi susserdaja, aga kas metrosert ise kontrollib ka mis mootor kaalumise hetkel vahel on? Või kuidas see protsess seal täpsemalt välja näeb? Selles suhtes, et kui keegi mingit pilti või asja ei tee siis saaks ju nii, et vana mootor tagasi ja käin kaalun ära ja kohe ruttu koju ja uus mootor tagasi ja arki. Sest AAZ-i vahele panek on reaalselt paari tunni töö nüüd kui ühe korra kõik läbi tehtudSamas vaatasin vanu ÜV lehti ja 1.3 mootoriga oli esisilla koormus 550kg ja tagasilla koormus 350 täis paagiga ja natuke järgi aidatud heli süsteemiga. Ja paberite järgi tehase tühimass peaks olema 860kg... Muidugi ülevaatuse kaal ei pruugi ka kõige täpsem olla. Aga orienteeruva numbri saab kätte.
Ja vist pead arki avalduse ka tegema, sest seda mootorit G2 peal pole olnud. Tahavad seda ka saada.