T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Nagu siis t5 volksudel kombeks, vajuvad esimesed uksed ära ajapikku. Taaskord on teema ehituskvaliteedis, sest müraisolatsiooni raskuse muret neil pole. Reguleerimiseks tuleb hingedel lahti lasta kere poolsed poldid JA üks ülemine polt mis asub..... Üllatus üllatus.... Armatuuri all. Need kõik tuleb lahti lasta ja siis lihtsalt ust kergitada. Mnjaa... Taaskord sain pettuda volksus. Siiani on ainuke asi lihtne olnud paagi pumba vahetus. Ülejäänud lahendused selle masina juures on katastroof. 
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Pigem on asi hooldamatuses, mitte ehitus kvaliteedis.
Viimati muutis jussike, 21 Mär 2021, 16:13, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Nii... Tehtud. Taas on käed katki, aga uks liigub normaalselt. Hinge poolt tõusis umbes 2 mm ja liikus umbes 1 mm ettepoole. Luku poolt on nüüd kõik väga hästi paigas ja alt äär on ka sama mis kõrvalistuja uksel.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Ah, et ei olegi hooldada või?
Enamus hingi just surebki selle tõttu, et ei viitsita tifte määrida.
Tegelikult on uks ise üli harva vajumises süüdi.
Esimene "vajumise" põhjus on hooldamatusest loksuvad hinged, teiseks lastakse uksed suhteliselt tihti tuulega tagurpidi = hooga ukse lahti lükkamisega.
Enamus hingi just surebki selle tõttu, et ei viitsita tifte määrida.
Tegelikult on uks ise üli harva vajumises süüdi.
Esimene "vajumise" põhjus on hooldamatusest loksuvad hinged, teiseks lastakse uksed suhteliselt tihti tuulega tagurpidi = hooga ukse lahti lükkamisega.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Kusjuures vaatasin sinu eelmise märkuse peale kõigil oma autodel hingi ja mõtlesin ise ka selle määrimise värgi peale. Tuleb välja, et määrimist pole neil ette nähtud. Volksul saaks tegelikult määrida seda ukse piirajat, aga vaevalt see ukse vajumisega seotud on. Opelil olid üldse mingid väga kummalised hinged. Torutüübli laadne asi ühendas hingede pooli. Seal pole küll midagi määrida. Lukustuse poolelt olen ise hooldanud niipalju, et mässin kerepoolsele vastusele musta elektriku teipi ümber. Võtab igasugu müra ja vibra kõvasti vähemaks.
Jussike võib muidugi kirjeldada seda määrimist ja mind ka harida.
Jussike võib muidugi kirjeldada seda määrimist ja mind ka harida.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Pole veel ukse hinge näinud, mida määrida ei saaks.
Kui paigal seisva detaili sees on liikuv detail, siis oleks liikumise hõlbustamiseks ja pikaealisuse tagamiseks mõistlik sinna ka aegajal tilk vedelamat määret vahele lasta, kas või WD40-t, tavott tõesti ei suudaks sinna tifti tööpiirkonda pugeda.
Või ootad, et igal määritaval asjal oleks tavoti nippel küljes?
Kui paigal seisva detaili sees on liikuv detail, siis oleks liikumise hõlbustamiseks ja pikaealisuse tagamiseks mõistlik sinna ka aegajal tilk vedelamat määret vahele lasta, kas või WD40-t, tavott tõesti ei suudaks sinna tifti tööpiirkonda pugeda.
Või ootad, et igal määritaval asjal oleks tavoti nippel küljes?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Neid rööpaid ei tohiks tegelikult üldse määrida, hoida lihtsalt puhta ja kuivana, sest kui tulistad sinna miskit lubrikanti, siis kleepub sinna igasugune sodi ja heategu võib hoopis kurjalt kätte maksta, rullikud ei taha enam ringi käia ja hakkavad ziinis lohisema. Kui soovid seal miskit määrida, siis ainult rullikute laagreid (aga nii, et rulliku tööpind jääb puhtaks) ja keskmise rulliku hinget.
Viimati muutis jussike, 21 Mär 2021, 19:56, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Ninii... Kahjuks on wd40-l selline toime, et ta peseb just selle määriva kihi maha. Tean, sest ise kasutan seda oma töös aegajalt tööriista pesuks. Wd40 on hea ainult roosteste detailide avamiseks ja noh... Pesuks. Määrimiseks kindlasti mitte. Kui mu jutt tundub kahtlane, siis tehke selline test, et peske mõni laager sellega puhtaks ja vaadake, kaua kestab. Ok, see selleks. Kui ukse hing oleks tiftist kulunud, siis ta loksuks tõstes. Seda aga mu t5 uks ei tee. Pigem on asi selles, et kere või ukse enda metall deformeerub aja jooksul.
Ja taaskord, kui eksin, siis parandage.
Ja taaskord, kui eksin, siis parandage.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Ahjaa... See liuguste jutt on jummala tõsi. Pigem mitte üldse sinna määret panna, sest see korjab tolmu ja hakkab detaile kulutama.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Mõte oli selles, et kasvõi wd40, parem ikka kui kuiv hõõrdumine. Suvaline vedelamat sorti õli on võimeline pugema hinge tifti vahele.
Usu mind, olen neid T5 uksi alates selle sünnist piisavalt näinud, üldjuhul on siiski hooldamatus või väärkasutus asja nimi.
Usu mind, olen neid T5 uksi alates selle sünnist piisavalt näinud, üldjuhul on siiski hooldamatus või väärkasutus asja nimi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Kusjuures seda uste loksu vähemalt vanematel mudelitel tuleb kontrollida võimalikult kere lähedal. Teed ukse nii vähe lahti, et ainult käsi vahele läheb ja siis proovid loksutada. Endal mõnega kogemus kus ainult kere lähedal loks tunda mujal mitte.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Ei ole vahet, kas uus või vana, kõik hinged kuluvad ühtemoodi sama graafiku alusel.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
OT aga Opelitel peavad nende plekist torutihvtide otstes olema mustast plastmassist kopsikud/punnid mis hoolduses tuleb eemaldada ja tihvt määret täis panna. Lõhikuga tihvt garanteerib määrde sattumise sinna kuhu vaja. Aja jooksul on need punnid enamikul masinatel kindlasti rändama läinud. Samuti on need plekist tihvtid vahetatavad ja varuosana ka saadaval.JaanusVambola kirjutas: ↑21 Mär 2021, 18:50 Opelil olid üldse mingid väga kummalised hinged. Torutüübli laadne asi ühendas hingede pooli. Seal pole küll midagi määrida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Huvitav millest see tingitud on, et ainult kere lähedalt osadel loksuma hakkab?
Veel siis ustest.... Kuidas saab info küljeuks, et kas ta on kinni või lahti? Ja tagumised uksed? Küljeuks vahest ei ava puldist koheselt ja tahab käepidemega loksutamist. Tagumine uks ei tunne vahest ära, et ta on avatud ja kesklukk lukustab auto uuesti kui on kasutatud ainult tagumist ust.
Veel siis ustest.... Kuidas saab info küljeuks, et kas ta on kinni või lahti? Ja tagumised uksed? Küljeuks vahest ei ava puldist koheselt ja tahab käepidemega loksutamist. Tagumine uks ei tunne vahest ära, et ta on avatud ja kesklukk lukustab auto uuesti kui on kasutatud ainult tagumist ust.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Siin ma arvan, et sa eksid. Vanemad masinad (saksa, rootsi jne) on oma kvaliteedilt ikka kordi paremad kui tänapäevased masinad. Turvalisemad on uuemad autod küll, aga kvaliteet ja kestvus on ikka kohutav. See on umbes nagu võrdleks tippkvaliteedi portselani ja papptaldrikut. Üks kestab suht muretult 500k km ja teise kasutus piirdub 150k km-ga. Kahjuks nii see on.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Milles seisneb auto kvaliteet Sinu jaoks?JaanusVambola kirjutas: ↑22 Mär 2021, 11:49Siin ma arvan, et sa eksid. Vanemad masinad (saksa, rootsi jne) on oma kvaliteedilt ikka kordi paremad kui tänapäevased masinad. Turvalisemad on uuemad autod küll, aga kvaliteet ja kestvus on ikka kohutav. See on umbes nagu võrdleks tippkvaliteedi portselani ja papptaldrikut. Üks kestab suht muretult 500k km ja teise kasutus piirdub 150k km-ga. Kahjuks nii see on.
Ma usun, et 150 k km-ga on võimalik saada uks samasuguseks nagu 500 k km läbinud auto. Ma olen suht kindel, et näiteks pakiveo auto juhiuks käib tihedamalt lahti kui isiklikuks kasutamiseks olev kaubik vms auto. Üks saavutab kulumise lihtsalt kiiremini.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Ja kõike seda järeldad sellest, et oled hoovi tõmmanud ühe sitasti hooldatud masina. Peale kauba pole see T5 enam ammugi uuemate masinate nimekirjas.JaanusVambola kirjutas: ↑22 Mär 2021, 11:49Siin ma arvan, et sa eksid. Vanemad masinad (saksa, rootsi jne) on oma kvaliteedilt ikka kordi paremad kui tänapäevased masinad. Turvalisemad on uuemad autod küll, aga kvaliteet ja kestvus on ikka kohutav. See on umbes nagu võrdleks tippkvaliteedi portselani ja papptaldrikut. Üks kestab suht muretult 500k km ja teise kasutus piirdub 150k km-ga. Kahjuks nii see on.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 19 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Üritasin uksetihvte määrida, aerosoolrasvaga, pika varrega. Kas sinna midagi vahele ka läks, ei ole väga usku, vägagi kinnine süsteem ju.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Kirss tordil on see, et see masin on isegi väga head hoolt saanud enne mind ja ka minu käes olles. Masin on toodud taanist ja täieliku ajalooga. Garantii korras on vahetatud palju asju millest eestis võid ainult und näha jne.jussike kirjutas: ↑22 Mär 2021, 13:42Ja kõike seda järeldad sellest, et oled hoovi tõmmanud ühe sitasti hooldatud masina. Peale kauba pole see T5 enam ammugi uuemate masinate nimekirjas.JaanusVambola kirjutas: ↑22 Mär 2021, 11:49Siin ma arvan, et sa eksid. Vanemad masinad (saksa, rootsi jne) on oma kvaliteedilt ikka kordi paremad kui tänapäevased masinad. Turvalisemad on uuemad autod küll, aga kvaliteet ja kestvus on ikka kohutav. See on umbes nagu võrdleks tippkvaliteedi portselani ja papptaldrikut. Üks kestab suht muretult 500k km ja teise kasutus piirdub 150k km-ga. Kahjuks nii see on.
Tegelikult ei näe ju ka tehas ette nende hingede määrimist ja seal pole ka reaalselt kohta kuhu seda määret lisada. JA ega see uks ju hinge liikuvatest osadest vajunud pole. Sedasi lampi kuskile hinge suunas kanistriga õli loopida pole ka mõtet.
Aga... Ma ei viitsi enam vaielda. Arvamus on nagu per*e, igalühel oma.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 19 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Kaua seda töökojas tehakse ka? Minu esimeselt omanikult ostetud ja ainult esinduses hooldatud T5 on ka ikkagi uksed lääpa lasknud, tegelt tahtsin juba viimane kord Eestis olles ära lasta teha,aga lisaks 1033€ arvele jäi ajast puudu 

- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Kõige kauem aega võtab armaruuri aluste poltide lahti saamine.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 19 korda
T5 esimeste uste kõrguse reguleerimine.
Ilge keberniit on küll
Küljeuksed said kahekesi paika pandud veerand tunniga, edasi juhiuks, millega sai mitu tundi maadeldud, aga ülemist sisemist polti kätte ei saanud. Eks nädalavahetusel proovib edasi, vahepeal tööriistu juurde ostes.

Küljeuksed said kahekesi paika pandud veerand tunniga, edasi juhiuks, millega sai mitu tundi maadeldud, aga ülemist sisemist polti kätte ei saanud. Eks nädalavahetusel proovib edasi, vahepeal tööriistu juurde ostes.