Neid 1 liitriste motodega masinaid ostavad ju ainult linnalapsed ( vist?) ja nende 100k välp tuleb tunduvalt pikema aja tagant. Aga jaa... 2,5 kilo on kole raha sellise töö eest. Sama raha taheti a6 4,2 bensakal keti vahetuse eest. Ja no seal on ikka tööd ka.
VW B8 hoolduse küsimus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
VW B8 hoolduse küsimus
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
VW B8 hoolduse küsimus
No need liitrised mahlapakid vast jah maanteeristlejad päris pole a seal oli ka ajaline välp, varem või hiljem saab kirvega pihta 
Õnneks tulevad elektriautod ja jääb palju peavalu ära, ei ole mootoris õlisid vaja vahetada või käigukastis jne jne

Õnneks tulevad elektriautod ja jääb palju peavalu ära, ei ole mootoris õlisid vaja vahetada või käigukastis jne jne

-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW B8 hoolduse küsimus
See väga hea võrdlus. "Selveris on sai odavam kui leib Maximas"JaanusVambola kirjutas: ↑29 Juul 2021, 19:40
Kui nii spets õlid ainult sobivad siis on hind arusaadav. Ma lihtsalt võrdlesin e klassiga ja selle hooldus on u 3x odavam. Aga ju merssu võib igast odavat s***a sisse ka kallata.![]()
Mis e-klass, milline hooldus? See 1500€ hooldus tõenäoliselt kõige kallim hooldus, kus on rihmad, veepump, mootoriõli, kastiõli, pidurivedelik, haldexi õli jne. Selle saab ka mujal soodsamalt tehtud. Ja saab ka 200€ hooldust teha esinduses, kui ainult õli vahetada.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 295
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 42 korda
VW B8 hoolduse küsimus
1500 ei tundu midagi liiga müstilist, arvestada, et tegu on esindusesga. Seal sees on ilmselt peale rihma ka tavaline tehnohooldus (mootoriõli, km järgsed filtrid jne.) Arvestada tuleb, et esindus peab kasutama orignaalosi.
Mul on 110kw B8 ja just Flamenkos saanud hoolduse, sh tehnohooldus(õlid), DSG õli, rihmavahetus, koos pumba ja muu jutuga ning mingi tihendi vahetus, kokku ca 1k. Rihmavahetusele lasin eraldi teha pakkumised nii Flamenkost kui ka Mölleris ning vahe tuli ca 250 euri ainuüksi sellele tööle Mölleri kahjuks.
Mul on 110kw B8 ja just Flamenkos saanud hoolduse, sh tehnohooldus(õlid), DSG õli, rihmavahetus, koos pumba ja muu jutuga ning mingi tihendi vahetus, kokku ca 1k. Rihmavahetusele lasin eraldi teha pakkumised nii Flamenkost kui ka Mölleris ning vahe tuli ca 250 euri ainuüksi sellele tööle Mölleri kahjuks.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
VW B8 hoolduse küsimus
Tegelt võiks keegi virgem mingi võrdlustabeli teha. Suur hooldus, erinevad saksa margid ja siis veel ametlik esindus vs mitteametlik esindus. Masinad võiks olla muidugi piisavalt võrreldavad. Kahene disla on vist kõigil piisavalt sarnane.Ra1ts kirjutas: ↑30 Juul 2021, 14:44 1500 ei tundu midagi liiga müstilist, arvestada, et tegu on esindusesga. Seal sees on ilmselt peale rihma ka tavaline tehnohooldus (mootoriõli, km järgsed filtrid jne.) Arvestada tuleb, et esindus peab kasutama orignaalosi.
Mul on 110kw B8 ja just Flamenkos saanud hoolduse, sh tehnohooldus(õlid), DSG õli, rihmavahetus, koos pumba ja muu jutuga ning mingi tihendi vahetus, kokku ca 1k. Rihmavahetusele lasin eraldi teha pakkumised nii Flamenkost kui ka Mölleris ning vahe tuli ca 250 euri ainuüksi sellele tööle Mölleri kahjuks.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
VW B8 hoolduse küsimus
Nii... Kuna kellelgi huvi polnud midagi lisada, siis täna sain teada mersu om651 mootori ketivahetuse hinna ja naer tuli peale. 511 euri. See siis töö koos materjalidega ja kohas mis tegeleb ainult mersudega. Bemmi hinna sain ka, aga seda ainult kolmesele dislale ja see oli nii kole nr, et ma ei hakka seda siia kirjutamagi. Kahesele on tõenäoliselt odavam. Keegi võiks vagi keti/rihma vahetuse hinna ka võrdluseks visata. Ja seda siis kahesele või 1.9 motole. Lihtsalt võrdluseks.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
VW B8 hoolduse küsimus
Hmm, kas ma olen midagi maha maganud, aga 1,9-t pole veel B8 peal kohanud..
Lihtsalt võrdluseks tabeleid teha, see kisub juba TTÜ magistri tööks kujunema.
Vaatasin korra Etkasse, ainuüksi 2018a B8-le on nimekirjas 2,0TDI mootoreid kõigest 17 tk, 2,0bensukaid ainult 10tk + muid kooslusi 11tk
Eks enamustel varuosad ja tööd klapivad üksühele, aga ka see tuleks ju välja tuua. Kui tabelisse liita ka veel teised Saklased, milledel on ka kümneid erinevaid mootoreid, siis ma ei kujuta hästi seda exelit eriti ette.
Ja mis loom on mitteametlik esindus?
Lihtsalt võrdluseks tabeleid teha, see kisub juba TTÜ magistri tööks kujunema.
Vaatasin korra Etkasse, ainuüksi 2018a B8-le on nimekirjas 2,0TDI mootoreid kõigest 17 tk, 2,0bensukaid ainult 10tk + muid kooslusi 11tk
Eks enamustel varuosad ja tööd klapivad üksühele, aga ka see tuleks ju välja tuua. Kui tabelisse liita ka veel teised Saklased, milledel on ka kümneid erinevaid mootoreid, siis ma ei kujuta hästi seda exelit eriti ette.
Ja mis loom on mitteametlik esindus?
Viimati muutis jussike, 05 Aug 2021, 22:18, muudetud 3 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
VW B8 hoolduse küsimus
Sorri, ei teadnud seda, et 1,9 dislat enam pole. Vaevalt, et need 17 erinevat 2.0tdi mootorit erinevat rihma või keti süsteemi kasutavad. Eks seal on erinevus rohkem toite ja väljalaske poole peal. No ja muidugi soft ka.
Mitteametlik margiesindus on see, kes küll teeb kindlat marki autosid, aga tehas päris käppa alla ei viska.
Vagil on vist flameko ja forss. Mersul lesven, hort ja mingid veel vist. Bemmil vist hetkel päris ametlikku esindust enam polegi. Parandage kui eksin.
Mitteametlik margiesindus on see, kes küll teeb kindlat marki autosid, aga tehas päris käppa alla ei viska.
Vagil on vist flameko ja forss. Mersul lesven, hort ja mingid veel vist. Bemmil vist hetkel päris ametlikku esindust enam polegi. Parandage kui eksin.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
VW B8 hoolduse küsimus
Ongi. Varem oli united, aga millegipärast pani see pillid kokku.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
- Auto: VW Passat B8.5
- Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
- Tänanud: 147 korda
- Tänatud: 25 korda
VW B8 hoolduse küsimus
Mitte ei pannud pille kotti, vaid vahetas omanikku:JaanusVambola kirjutas: ↑06 Aug 2021, 14:01Ongi. Varem oli united, aga millegipärast pani see pillid kokku.
https://majandus.postimees.ee/4110245/i ... giesindust