Passat b7 2.0 tdi probleem.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Lühidalt, mootoril jõud kadunud, edaspidi sõitma hakates hakkab kohe eelsüüteküünalde tuli vilkuma ja Front Assist tuli kollaseks, displeile tulevad kirjad Error Start Stop ja ACC not available, mootori tuli ka põleb. Süüde välja ja uuesti sisse, jääb ainult mootorituli põlema, tagurpidi sõites eelsüüteküünalde vilkuma ei hakka, niikui edaspidi korraks liigub, kohe kõik eelpool kirjutatu kordub.
Diagnotika näitab veakoodi P023800 (turbocharger boost control position sensor a, circuit..... lõppu pean täpsustama). Diagnostika tegija soovitas vahetada ära mingid 2 magnetklappi, mis seotud Turbo vaakumiga, aga nende vahetamine ei muutnud midagi! Kõik lõdvikud olen ka üle vaadanud, tundusid terved.
Enne jõu kadumist juba varasemalt kostus vahel eest mingit imelikku raginat, nagu kivi oleks kusagile pidurite vahele jäänud. Ise seostasin seda alguses kulunud ketastega, sai uued kettad-klotsid pandud, visuaalselt vaadates tundus muu kõik korras olevat aga ikka vahel kostus imelikku raginat, nüüd ei teagi, kas see ragin ja praegune viga võivad kuidagi seotud olla.
Vb veits segane jutt, aga ei oska paremini seletada.
Endal mõistus otsas, oskab keegi öelda, kust mida vaadata veel võiks, enne kui kusagile töökotta ära vedada?
Juba ettetänades.
Diagnotika näitab veakoodi P023800 (turbocharger boost control position sensor a, circuit..... lõppu pean täpsustama). Diagnostika tegija soovitas vahetada ära mingid 2 magnetklappi, mis seotud Turbo vaakumiga, aga nende vahetamine ei muutnud midagi! Kõik lõdvikud olen ka üle vaadanud, tundusid terved.
Enne jõu kadumist juba varasemalt kostus vahel eest mingit imelikku raginat, nagu kivi oleks kusagile pidurite vahele jäänud. Ise seostasin seda alguses kulunud ketastega, sai uued kettad-klotsid pandud, visuaalselt vaadates tundus muu kõik korras olevat aga ikka vahel kostus imelikku raginat, nüüd ei teagi, kas see ragin ja praegune viga võivad kuidagi seotud olla.
Vb veits segane jutt, aga ei oska paremini seletada.
Endal mõistus otsas, oskab keegi öelda, kust mida vaadata veel võiks, enne kui kusagile töökotta ära vedada?
Juba ettetänades.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 44 korda
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Ehk siis Turbocharger Boost Sensor (A) Circ. High Input
Ilmselt tuleb andurid ka üle vaadata. Võibolla vajab miski puhastamist/välja vahetamist.
Ilmselt tuleb andurid ka üle vaadata. Võibolla vajab miski puhastamist/välja vahetamist.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Võtsin Turbo ja õhulugeja vahelise lõdviku maha, näppisin turbot seest veits, edasi-tagasi lõtku ei tuvastanud, üles-alla on mingi lõtk.
Aga nüü põnevam osa, proovisin tagurpidi sõitu, gaas põhja, laseb pöörded piirajas se, sõida pikalt tahad, ei mingit probleemi,ükski tuluke ei vilgu, kiirendus kõik olemas, aga edaspidi käik ja pm kohe tuluke vilkuma. Tegu siis dsg kastiga.
Aga nüü põnevam osa, proovisin tagurpidi sõitu, gaas põhja, laseb pöörded piirajas se, sõida pikalt tahad, ei mingit probleemi,ükski tuluke ei vilgu, kiirendus kõik olemas, aga edaspidi käik ja pm kohe tuluke vilkuma. Tegu siis dsg kastiga.
Viimati muutis Jürjo, 08 Sept 2021, 20:03, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Kõlab nagu miski juhtme n**s.
Kui ühtepidi mootorit väänab tõmbab miskit kuskilt pingule ja ühendus katkeb
Vaata kõik juhtmepundid/pistikud üle, mis mootori ja kere vahel kõige rohkem väntsutada saavad.
Kui ühtepidi mootorit väänab tõmbab miskit kuskilt pingule ja ühendus katkeb
Vaata kõik juhtmepundid/pistikud üle, mis mootori ja kere vahel kõige rohkem väntsutada saavad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Väike risti lõtk peabki olema. Vähemalt raua osa on siis ilmselt korras.
Suure tõenäosusega siis ongi see boost control misiganes sensor.
Suure tõenäosusega siis ongi see boost control misiganes sensor.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Kas see veakood pole mitte turbo vaakumaktuaatori küljes oleva asendianduri kohta, osadel on selline andur.
Kas siis andur/juhtmed vigased või aktuaator/geomeetria vales asendis mingi vaakumiprobleemi tõttu.
Või siis geomeetria liikumine takistatud mingi turbo sisemise vigastuse tõttu. Esmalt ikka vaadata, et kas toimub mingi varda liikumine arvutiga aktiveerides vói siis lihtsalt vaakumvoolik lahti-kinni võttega.
Kas siis andur/juhtmed vigased või aktuaator/geomeetria vales asendis mingi vaakumiprobleemi tõttu.
Või siis geomeetria liikumine takistatud mingi turbo sisemise vigastuse tõttu. Esmalt ikka vaadata, et kas toimub mingi varda liikumine arvutiga aktiveerides vói siis lihtsalt vaakumvoolik lahti-kinni võttega.
Viimati muutis teet82, 08 Sept 2021, 19:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Vaakumvooliku kinni-lahti võttega varras liikus,seda sai mõned päevad tagasi proovitud.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Ilmselt anduriga jah,sest juhtmed jooksevad külge.


Viimati muutis Jürjo, 08 Sept 2021, 20:18, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Olen kunagi B6 peal näinud samasugust viga, seal oli vaakumileke EGR jahuti juures ja ei olnud piisavalt vaakumit geomeetria õiges asendis hoidmiseks.
Kuskilt grupi alt on arvatavasti arvutiga näha see signaal, peast ei oska öelda, tuleb uurida netis. Ja kui veakood tuleb ka seisva mootoriga kohe tagasi, siis pigem elektriline probleem.
Kuskilt grupi alt on arvatavasti arvutiga näha see signaal, peast ei oska öelda, tuleb uurida netis. Ja kui veakood tuleb ka seisva mootoriga kohe tagasi, siis pigem elektriline probleem.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Eile vaatasin pealt ja alt mootorit ei suuda midagi välja mõelda enam. Turbo aktuaatoti pealt olev kaabeb jookseb egr- i külge, sellele kõigele ligipääs nii piiratud, et ise küll ei viitsi sellega tegelema hakata ja kuna tegelikult oleks vaja autol ka hooratas lõpuks ära vahetada, siis soovitage Tartus norm autoremondi töökoda? Esindusse ei tahaks väga viia.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Panin mootori põhjakatte alla ja ajasin auto garaažist välja, ja tühikäigul käies oli kuulda summutajast nö heli muutust, vahel tuli sellist tummisemat häält ja eest mingit sutsumist ja nüüd siis oli hakanud aktuaatori varras nö tõmblema, lihtsalt liigub üles-alla, vahepeal kiiremini, vahepeal aeglasemalt?
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Võimalik, et siis äkki aktuaaator ise ikka peetis.
Midagi tõmbab, õieti samas ei hoia ja nii äkki seal veiderdabki.Tühikäigul tiksudes ei peaks ta midagi toimetama. Käivitades liigub kuhu vaja ja seal ta peaks seisma.
Heli veidi muutubki vastavalt, kas labad kinni või labad lahti.
See küll suht olematu vahe ja nii ei pane tähelegi, aga kui kuulata, siis mingil määral hääl muutubki.
Kruti maha ja tõmba vaakum peale. Vaata kas hoiab.
Isegi kui viga selles pole, siis saad vähemalt kindlalt välistada ja see ei maksa ka midagi peale enda aja.
Midagi tõmbab, õieti samas ei hoia ja nii äkki seal veiderdabki.Tühikäigul tiksudes ei peaks ta midagi toimetama. Käivitades liigub kuhu vaja ja seal ta peaks seisma.
Heli veidi muutubki vastavalt, kas labad kinni või labad lahti.
See küll suht olematu vahe ja nii ei pane tähelegi, aga kui kuulata, siis mingil määral hääl muutubki.
Kruti maha ja tõmba vaakum peale. Vaata kas hoiab.
Isegi kui viga selles pole, siis saad vähemalt kindlalt välistada ja see ei maksa ka midagi peale enda aja.
Viimati muutis Alhambra, 11 Sept 2021, 19:34, muudetud 3 korda kokku.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Tartus võid Forssi viia, ma usun, et leiavad murele lahenduse. 

Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Forss-is aeg broneeritud jah, aga alles 24 sept, nii kaua mul sõiduvahendiks see:

-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b7 2.0 tdi probleem.
Noo nii! Auto jälle sõidus, viga oli turborõhu anduri juhtmes kusagilt suht anduri juurest oli juhe katki olnud. Kui tegu selle anduriga, mis all cooleri juures suht, siis seda andurit sai isegi näpitud, aga siis nagu ei pand küll tähele, et juhe vigane oleks olnud, aga see selleks, tänu sellele veale sai kolisev hooratas kah lõpuks vahetatud
Viimati muutis Jürjo, 27 Sept 2021, 20:16, muudetud 1 kord kokku.