Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
No esinduse suur eelis on ja jääb, et teostatud tööle on garantii, ega ilma asjata kõik taksojuhid ei käi näiteks siduripakke ja meh. plokke esinduses vahetamas oma CNGl. Midagi pekki läheb siis tead, et on kellegi peale loota vähemalt kui hästi läheb. Vasja sulle aasta pärast mingit ekspertiisi ei paku kui asi ei tööta enam.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Kui asja ametlikult teed, siis kehtib sulle igas kohas garantii. Ei pea alati esindus olema. Ja eks need esindused üritavad ka vastutusest hiilida võimalusel. Aga kui ise ikka piisavalt mees oled ja oma õigusi tead, siis saad ka oma õiguse.etnies858 kirjutas: ↑06 Okt 2021, 12:01 No esinduse suur eelis on ja jääb, et teostatud tööle on garantii, ega ilma asjata kõik taksojuhid ei käi näiteks siduripakke ja meh. plokke esinduses vahetamas oma CNGl. Midagi pekki läheb siis tead, et on kellegi peale loota vähemalt kui hästi läheb. Vasja sulle aasta pärast mingit ekspertiisi ei paku kui asi ei tööta enam.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Jõuame ringiga sinna tagasi, et miks osad kohad küsivad rohkem, pakuvad gramm kõrgema hinnaga ka muid hüvesid. Iga ametlik koht sulle ikka ei paku garantiid, ametliku all pean siis silmas, et garaaž ei paikne kusagil kopli bokside vahel ja ametlikult makstakse palka kõigile(mitte miinimum + mustalt). Ilmselgelt ise tehes või mõne vasja juures saad odavamalt, täiesti loogiline aga sa ei saa võrrelda seda kesklinnas asuva salongiga. Juppide poolest on igal ettevõttel äripartnerid, kellega kokkulepped ja kindlad hinnad, Ilmselgelt nad üritavad sulle ise varuosa pakkuda, kuna küll ja veel juhtumeid, kus sepp tuleb oma jupiga kohale ja ei sobi. Pärast siis ürita tõestada, et su jupp on vale ja pead ikkagi teise asja ostma.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Jaanus..Külge läks ikka komplekt. Jäik hooratas ja leevendus vedrudega ketas.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Kas sõites on erinevus kuidagi tunda ka?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Ma nüüd ei saa aru, et millele ametlik koht garantiid ei paku? Selliste asjade kohta kehtivad ikka seadused, et kui kaua ja mille kohta täpselt garantii kehtib. Kui lähed oma varuosaga, siis kehtib garantii tööle ja varuosa on su oma mure.etnies858 kirjutas: ↑06 Okt 2021, 13:38 Jõuame ringiga sinna tagasi, et miks osad kohad küsivad rohkem, pakuvad gramm kõrgema hinnaga ka muid hüvesid. Iga ametlik koht sulle ikka ei paku garantiid, ametliku all pean siis silmas, et garaaž ei paikne kusagil kopli bokside vahel ja ametlikult makstakse palka kõigile(mitte miinimum + mustalt). Ilmselgelt ise tehes või mõne vasja juures saad odavamalt, täiesti loogiline aga sa ei saa võrrelda seda kesklinnas asuva salongiga. Juppide poolest on igal ettevõttel äripartnerid, kellega kokkulepped ja kindlad hinnad, Ilmselgelt nad üritavad sulle ise varuosa pakkuda, kuna küll ja veel juhtumeid, kus sepp tuleb oma jupiga kohale ja ei sobi. Pärast siis ürita tõestada, et su jupp on vale ja pead ikkagi teise asja ostma.
Selle isetegemise kohta ütleks, et ma pakun, et vähemalt veerand volksu klubilistest on sama kõvad mehaanikud kui esinduse keskmine mehaanik. Selle koha pealt võin küll kõvasti eksida ka.
Viimane lõik on sul osaliselt õige. Kui keegi ikka Fortune Line näpus remonti tuleb, siis sealt head nahka ei saa, aga kui sa valid näiteks TRV, Moog või Bilsu varuosa, siis ei tohiks ju probleeme olla. Muidugi on ka erandeid, aga harva.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Jaanus,sõites ei mingeid erinevusi st. käigu vahetusel. Kui algul oli,et ,,järsem,, siduri lahti laskmine (kohustuslik tagasiside oli),läks se kareda hooratta arvele ja samas ka ketta katetele. Tühikäik ainult nurrub. Ei mingit muret. Olete kuulnud küll ,,lastehaigustest,, mõninga uue tehnilise lahenduse korral. Sama on vistiti selle mitmik hoovaga esisillas. Kas tuli uuendus?
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Eelarvega 500 ja paar senti peale, läks uus LUKi täiskomplekt. Ütleme nii, et sellest, kui hull olukord enne oli sain aru eile, kui õhtul tehtud auto kätte sain. Nagu uus auto oleks, täiesti teine asi ikka, pidurdades jõnksumine kadus jne. Plus sidur väga kerge ja võtab vägevalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Vahetasin enda B6 ühemassilise 2se vastu tagasi kuna kiirendades vibra keres.
Sai siis pandud Sachs komplekt, mis on ikka paras prügi.
Hiljem foorumist jäi silma, et LUK on ainuõige.
Tänaseks olen hoorattaga sõitnud ~30k, külmast peast täiesti OK, mootor juba soe siis pedaali poolepeal hoides koliseb juba päris kõvasti.
Esimese 7k kilomeetriga lõppes keset sõitu siduriketas otsa, õnneks oli üks kasutatud originaal alles ja see ketas sõidab tänaseni.
Panen ühe pildi ka enda "tutikast" kettast, kes hästi zoomib näeb veel tehase kirja valgega
Enam ei kipu vahetama seda hooratast enne kui täitsa laiali.
Sai siis pandud Sachs komplekt, mis on ikka paras prügi.
Hiljem foorumist jäi silma, et LUK on ainuõige.
Tänaseks olen hoorattaga sõitnud ~30k, külmast peast täiesti OK, mootor juba soe siis pedaali poolepeal hoides koliseb juba päris kõvasti.
Esimese 7k kilomeetriga lõppes keset sõitu siduriketas otsa, õnneks oli üks kasutatud originaal alles ja see ketas sõidab tänaseni.
Panen ühe pildi ka enda "tutikast" kettast, kes hästi zoomib näeb veel tehase kirja valgega
Enam ei kipu vahetama seda hooratast enne kui täitsa laiali.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Sachs ja luk on kvaaliteedilt ikka üsna ühte auku.
Tundub, et mingi paigalduse viga või lihtsalt sattunud mingi praak kuidagi. Mis ei tundu eriti tõenäoline.
Vii sinna tagasi kust ostsid. Ilmselt saadavad pikalt, aga äkki saadavad kuskile ja selgub, et oligi praak.
Tundub, et mingi paigalduse viga või lihtsalt sattunud mingi praak kuidagi. Mis ei tundu eriti tõenäoline.
Vii sinna tagasi kust ostsid. Ilmselt saadavad pikalt, aga äkki saadavad kuskile ja selgub, et oligi praak.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Mis paigalduse viga pakuksid?Alhambra kirjutas: ↑04 Nov 2021, 22:53 Sachs ja luk on kvaaliteedilt ikka üsna ühte auku.
Tundub, et mingi paigalduse viga või lihtsalt sattunud mingi praak kuidagi. Mis ei tundu eriti tõenäoline.
Vii sinna tagasi kust ostsid. Ilmselt saadavad pikalt, aga äkki saadavad kuskile ja selgub, et oligi praak.
Olen neid sidureid omajagu teinud, kuid enda auto on siiani ainuke millel selline asi juhtus.
Tol hetkel kui juhtus siis oli juba niipalju aega möödas, et polnud mõtet torkida enam.
Enamus aega see auto kahjuks seisab, aastane läbisõit selline 5-6000km.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Niipalju kui sachs- asjadega olen kokku puutunud, siis need on kõik ikka väga korraliku kvaliteediga. Ja noh... Kui ketas selliseks muutub esimese 7k kilomeetriga, siis ma otsiksin ka viga paigaldusest või sõidustiilist. Isegi odava otsa kettad kestavad kauem.
Vbolla on su pasteedil ilma sinu teadmata umbes 700 heppa ja vajab mingit kangemat koplekti, et masin sidurdatud saaks?
Vbolla on su pasteedil ilma sinu teadmata umbes 700 heppa ja vajab mingit kangemat koplekti, et masin sidurdatud saaks?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Pigem siis ei oska remontida 
Aga vähemalt sisse pandud originaalketas sõitis ühe skoda all 300+k ja nüüd on veel minukäes ka kenasti vastu pidanud.
Soft on veel täiesti stock.
Aga vähemalt sisse pandud originaalketas sõitis ühe skoda all 300+k ja nüüd on veel minukäes ka kenasti vastu pidanud.
Soft on veel täiesti stock.
Viimati muutis kartul678, 07 Nov 2021, 21:36, muudetud 1 kord kokku.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
No kunagi tuli välja, et mingid Eesti ettevõtted kauplesid mitteoriginaalsete varuosadega, lausa mingis saates räägiti Castroli ja Lemförderi näitel kuidas eristada originaali hiina koopiast…. Ühesõnaga tasub kallist varuosa valides olla tähelepanelik ja usaldada pikalt Eestis tegutsenud ettevõtteid.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Nähes seda siduri ketast. No tigedus tuleb peale ütlejatele. Valesti paigaldatud. Siduri ketas. Alhambra. Kuidas saab siduri ketast valesti paigaldada? Tehase praak või mootori NM ,vääne ei sobinud selle ketta lamellidele. Ongi kõik.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
Milleks tigetseda ilusal jõuluaal?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Millal vahetada kahemassilist hooratast?
No johhaidii. Sellise kooste kvaliteedi kohapeale tõesti EI tulnud. Issanda loomaaed on tõesti kirju. Siiski Lauri. Kui siduri ketta sisu on murtud nn.nurga alla,siis oleks ju kohe see tunda. Sidur ei lahuta. Olgugi ,et siduri pedaal on põhjas. Pildiv olev siduriketas on 1,4 bena oma .Need ongi plastmassis. t. Kui pilte teete ,viispluss. Mõõdulint olgu kõrval.