GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Tere.
Mitmendat korda maadlen enda pikalt omatud Golf-iga, 1,4 bens ja 55kw, 1998a.läbisõit ca 230000km.
Nimelt on probleem lubatust kõrgema HC näiduga heitgaasi mõõtmisel, mille põhjusele pole hetkel ise jälile saanud. HC näit tühikäigul jääb ca 100 piiresse, pööretega mõõtmisel aga hakkab number kasvama. Jääb ca 140 juurde. Teadupoolest on HC kas liigne küte või õli, mis satub põlemiskambrisse. Oluline ka see, et ülejäänud näidud jäävad normi piiresse.
Mida olen kontrollinud/teinud:
1. Uued süüteküünlad ja küünlajuhtmed.
2. Uus süütepool.
3. Uus õhu- ja kütusefilter.
4. Mootoriõli- ja filtri vahetus sisuliselt peale vähest sõitu enne heitmeid mõõtma minemist.
5. Visuaalselt kontrollitud vaakumvoolikud ja lekkeid ei tuvastanud.
6. Survete mõõtmine silindrites; sooja mootoriga: kõik silindrid väga sarnase näiduga: ca 15 bar.
Nagu neil mootoritel kombeks, siis mingisugune õlikulu on, päris täpselt järge pole pidanud, aga peaks see jääma 2-3L kanti /7000km peale. (ehk siis ca 0,4 l/1000km, mis iseenesest ei tohiks probleemiks olla, kuna antud sõiduki tehaseraamat näeb normaalsusena ette kuni 1L/1000KM õlikulu).
Hommikul/peale pikemat seismist sinist suitsu tagant väljas ei ole. Klapisääretihendid võiks seega okei-d olla?
Oluline ka välja tuua, et katalüsaator on paar aastat tagasi vahetatud-küll universaali vastu, ja enda silme all peale paigaldust nägin, et HC näit ei tahtnud ka siis esialgu kuidagi piiridesse jääda. Peale vähekest katalüsaatori kuumutamist sai näit normi piiresse, aga siiski väga piiripealselt.
On kellelgi kaasfoorumlasel kogemust sarnase situatsiooni osas? Kas see on 1.4/1.6 mootorite puhul okei, et HC näit isegi piiripealne jääb või on korras mootoriga see number oluliselt madalam?
Mida võiks veel kontrollida/teha, enne kui suurem mootori remont ette võtta? Kütusesurve mõõtmine? Pihustite kontroll?Proovida järgmist katalüsaatorit?
Tänan tähelepanu eest!
Mitmendat korda maadlen enda pikalt omatud Golf-iga, 1,4 bens ja 55kw, 1998a.läbisõit ca 230000km.
Nimelt on probleem lubatust kõrgema HC näiduga heitgaasi mõõtmisel, mille põhjusele pole hetkel ise jälile saanud. HC näit tühikäigul jääb ca 100 piiresse, pööretega mõõtmisel aga hakkab number kasvama. Jääb ca 140 juurde. Teadupoolest on HC kas liigne küte või õli, mis satub põlemiskambrisse. Oluline ka see, et ülejäänud näidud jäävad normi piiresse.
Mida olen kontrollinud/teinud:
1. Uued süüteküünlad ja küünlajuhtmed.
2. Uus süütepool.
3. Uus õhu- ja kütusefilter.
4. Mootoriõli- ja filtri vahetus sisuliselt peale vähest sõitu enne heitmeid mõõtma minemist.
5. Visuaalselt kontrollitud vaakumvoolikud ja lekkeid ei tuvastanud.
6. Survete mõõtmine silindrites; sooja mootoriga: kõik silindrid väga sarnase näiduga: ca 15 bar.
Nagu neil mootoritel kombeks, siis mingisugune õlikulu on, päris täpselt järge pole pidanud, aga peaks see jääma 2-3L kanti /7000km peale. (ehk siis ca 0,4 l/1000km, mis iseenesest ei tohiks probleemiks olla, kuna antud sõiduki tehaseraamat näeb normaalsusena ette kuni 1L/1000KM õlikulu).
Hommikul/peale pikemat seismist sinist suitsu tagant väljas ei ole. Klapisääretihendid võiks seega okei-d olla?
Oluline ka välja tuua, et katalüsaator on paar aastat tagasi vahetatud-küll universaali vastu, ja enda silme all peale paigaldust nägin, et HC näit ei tahtnud ka siis esialgu kuidagi piiridesse jääda. Peale vähekest katalüsaatori kuumutamist sai näit normi piiresse, aga siiski väga piiripealselt.
On kellelgi kaasfoorumlasel kogemust sarnase situatsiooni osas? Kas see on 1.4/1.6 mootorite puhul okei, et HC näit isegi piiripealne jääb või on korras mootoriga see number oluliselt madalam?
Mida võiks veel kontrollida/teha, enne kui suurem mootori remont ette võtta? Kütusesurve mõõtmine? Pihustite kontroll?Proovida järgmist katalüsaatorit?
Tänan tähelepanu eest!
Viimati muutis Xante, 14 Okt 2021, 12:18, muudetud 3 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Võimalik, et antud mootoril on õlirõngad kinni jäänud, mis, siis põhjustab kõrget HC-d.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Võhikliku küsimusena-Kas sellisel juhul ei peaks silindri(te) kompressioon paigast olema?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Ei, sest surverõngad on korras.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
See on suuresti just selle mootori eripära - koliseb-logiseb, kulutab õli ja näidud paigast ära. Enda vanematel oli sisuliselt maasikas sama komplekt ja igal aastal enne TÜV tuli katti vahetada, et näidud paika saada.
Tegemist peaks olema VW esimese katsega Nicasil (?) silindripindade töötlusega. Kuigi idee iseenesest on hea ja põnev, siis mitu aega oli probleeme selle kestvusega. Mootorid kulusid kiiresti, suured õlikulud ja just 1.4 vabalthingava puhul väga iseloomulik tiks mootoris.
Põnev muidugi teada, et lammutuses neid mootoreid eriti saada ei ole ja soovijate järjekord suur
Tegemist peaks olema VW esimese katsega Nicasil (?) silindripindade töötlusega. Kuigi idee iseenesest on hea ja põnev, siis mitu aega oli probleeme selle kestvusega. Mootorid kulusid kiiresti, suured õlikulud ja just 1.4 vabalthingava puhul väga iseloomulik tiks mootoris.
Põnev muidugi teada, et lammutuses neid mootoreid eriti saada ei ole ja soovijate järjekord suur

Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Mis sümptomid sellega kaasnema peaks? Kerget sinist suitsu olen iseenesest küll täheldanud kohapeal pöördesse(pea piirajasse) ajades.
Küünlad aga olid peale 15000km läbimist ühtemoodi sarnaselt sellised.
Viimati muutis Xante, 14 Okt 2021, 14:59, muudetud 2 korda kokku.
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
margus kirjutas: ↑14 Okt 2021, 14:06 See on suuresti just selle mootori eripära - koliseb-logiseb, kulutab õli ja näidud paigast ära. Enda vanematel oli sisuliselt maasikas sama komplekt ja igal aastal enne TÜV tuli katti vahetada, et näidud paika saada.
Tegemist peaks olema VW esimese katsega Nicasil (?) silindripindade töötlusega. Kuigi idee iseenesest on hea ja põnev, siis mitu aega oli probleeme selle kestvusega. Mootorid kulusid kiiresti, suured õlikulud ja just 1.4 vabalthingava puhul väga iseloomulik tiks mootoris.
Põnev muidugi teada, et lammutuses neid mootoreid eriti saada ei ole ja soovijate järjekord suur![]()
Mis näidud TÜV-l täpsemalt paigalt läksid? Kas nii CO kui ka HC?
Läheb ka minu autole järgmiseks uus KAT alla. Eks siis saab andmeid kõrvutada ja mõningaid järeldusi teha.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Ilmselge probleem et õli on silindris - õli jäägid on sadestunud küünlale. Vanal karpaga mootoril võis põlemiskambreid puhastada kas enne remonti detailide pesuks või siis remondi ennetamiseks, niristades talle vett karpasse ja hoides parajaid pöördeid. Mootori kuumad kohad nägid pärast seest välja nagu prillikivi, see võttis ka rõngad lahti. Pritsega mootoril võib sama asja teha, küsimus kuidas vesi põlemiskambrisse saada (aga on tehtud ja saadud). Teine asi võib kasutada õlilisandeid - oleneb muidugi mootorist ja probleemi raskusastmest aga on ka need aidanud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Probleem on alumise poole kulumine ja ega suurt vist teha polegi. Pole küll ise lahti võtnud ühtegi, sest suuremate kogemustega mehed on mulle öelnud, et pole mõtet aega raisata, silindriseinad on ka kulunud. Autosid tean mitmeid seda tüüpi mootoriga, mis pole enam heitgaasitesti läbinud, kuigi muidu veel üpris kobedad.
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Õli võib muidugi põlemiskambrisse sattuda ka klapisääretihendite kaudu,kuid jah kuna peale pikemat seismist ei suitse,siis pigem probleem antud juhul alumises otsas. Silindrite seinad,kui nad on nii väga kulunud,kas siis survete numbrid ikka saavad nii head olla.
Kas keegi foorumlastest on teinud sellisele mootorile täisremondi? Keda soovitate?

Kas keegi foorumlastest on teinud sellisele mootorile täisremondi? Keda soovitate?
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Kas saab seal üldse teha midagi, pinnatöötlus silindriseintel on nii õhuke, et seal ei saa kasutada mingi järgnisesse mõõtu puurimist või midagi sellist..
Uuemad selliste jamadega mootorid pigem hülsitakse.
Uuemad selliste jamadega mootorid pigem hülsitakse.
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Uuena on saadaval nii 76,5 mm kui ka 77,01 mm silindripuuravale ettenähtud kolvid. Viimased eeldavad siiski ploki töötlemist. Ma küll nüüd ei tea, millist moodust kasutades antud plokil see tehniliselt lahendatakse.
Viimati muutis Xante, 14 Okt 2021, 20:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Minu teada neile 1.4 mootoritele remondikomplekte ei pakutagi üldse ning see ongi selle suurim mure.
Tasub siiski uurida, kuid tõenäosus üsna väike kui mitte olematu.
Meie puhul oli paigast vaid HC, kõik muu korras.
Tasub siiski uurida, kuid tõenäosus üsna väike kui mitte olematu.
Meie puhul oli paigast vaid HC, kõik muu korras.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Kolbenschmidt-il täitsa olemas suuremad kolvid antud mootorile,kui VW ise ette näeb.
Kui HC oli ainult kõrge, siis sisuliselt sama juhtum, nagu minulgi.
Mis autost edasi sai? Kas mootorit defekteeriti?
Hetkel on siiski enda omaga plaanis uue katalüsaatoriga proovida ja kui näit ikka piiripealne siis minu auto edasine saatus on otsustamisel.
Üldiselt kas läheb läheb mootori defekteerimiseks ja suuremahuliseks remondiks(heal juhul ongi probleem ainult kinnikiilunud õlirõngastes), või leian Eestist või lähiriikidest väikse läbisõiduga mootori või doonorauto. Autost loobumise pigem välistaks kuna ülejäänud osas auto tõsiselt hea.
PS. Kui kellelgi leidub väikse kilometraažiga või defekteeritud ja remonditud mootor, siis võib seda mulle pakkuda. Samuti võib pakkuda "otsasaanud" kerega, kuid väikse kilometraažiga 1.4 mootoriga tervet autot.
Viimati muutis Xante, 15 Okt 2021, 11:00, muudetud 1 kord kokku.
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Seda, et need mootorid 200t km pealt hõredad on, ei saa kindlasti absoluutse tõena võtta. Suuresti oleneb ikkagi, kui õnnestunud eksemplar on kätte sattunud, kuidas on seda hooldatud.
Tean sellise mootoriga autot, mis on praeguseks üle 300t km sõitnud, originaalkatalüsaator all veel, on kenasti heitmetega ülevaatuse alati läbinud ning õlikulu veel mõistuse piires.
Eestist ei ole tõesti praeguseks õnnestunud väikse läbisõiduga mootorit leida, kuid lähiriikides neid on. Sealt toomist peab aga tõsisemalt kaaluma, kuna seegi võib osutuda kokkuvõttes ebamõistlikult kulukaks. Lisaks võib ka väikse läbisõiduga mootor olla mingisuguse haigusega.
Tean sellise mootoriga autot, mis on praeguseks üle 300t km sõitnud, originaalkatalüsaator all veel, on kenasti heitmetega ülevaatuse alati läbinud ning õlikulu veel mõistuse piires.
Eestist ei ole tõesti praeguseks õnnestunud väikse läbisõiduga mootorit leida, kuid lähiriikides neid on. Sealt toomist peab aga tõsisemalt kaaluma, kuna seegi võib osutuda kokkuvõttes ebamõistlikult kulukaks. Lisaks võib ka väikse läbisõiduga mootor olla mingisuguse haigusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Olen teinud mõned (3tk vist) selliseid mootoreid. Nüüd pole muidugi mõned aastad ühtegi sellist tulnud. Kellapeal kõikidel läbisõit olnud 250- 300k vahepeal, kes reaalsust teab
Varuosad küll mingi meeletu hinnaga ei olnud minu mäletamist mööda ja silindrite liigse kulumisega pole probleeme olnud. Viimane mida tehtud sai, oli tuttava inimese masin. Seal olid kõigil silindritel õlirõngad kinni ja ühel kolvil surverõngas katki, kolb rikutud. Mingi ime läbi oli silindri sein korralikuks jäänud. Auto tuligi sisse selle probleemiga, et üks silinder ei töötanud õieti (kompressioon oli 4 bar). Eelnevalt oli kahel aastal ülevaatusel probleeme olnud HC-ga. Tollel isendil said kõik 4 kolbi uued koos kepsusaaltega, kaas remonditud ja edasi sõitis olematu õlikuluga ja ülevaatusel probleeme polnud sinnamaani, kuniks hammasrihmaga sõideti üle välba ja rihm andis otsad. osteti lammutusest uus mootor ning probleemid HC-ga algasid taas 


-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Arvestades nende autode turuhinda tänasel päeval ja sellise remondi maksumust, siis pigem vist pole mõttekas. Kui klient soovib, siis muidugi.
Mul ka käivad mingitel 300EUR romudel plokikaanetihendeid vahetamas ja pärast ahhetavad, ei taha maksta.
Mul ka käivad mingitel 300EUR romudel plokikaanetihendeid vahetamas ja pärast ahhetavad, ei taha maksta.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Tänasel päeval võib tõesti ehk ainult siis mingit jumet asjal olla, kui muus osas on auto väga korralik, just kereosas ning sellega plaanitakse veel tõesti paljusi aastaid sõita
Aga eks enamik sellised autod kuuluks reaalsuses hävitamisele. Antud teemast veidi kõrvale, mingi golf 4 käis suvel, et ülevaatuskõlbulikuks autot saada. Tagumine sumpa pott oli nagu sõelapõhi ning leidlik omanik oli lasknud aukudele katusekruvid koos seibiga sisse, et niipalju välja ei lekiks
kui sellisele autole ei jõuta osta uut pütti alla, siis pole ilmselgelt mõtet autot tegema hakata 

Aga eks enamik sellised autod kuuluks reaalsuses hävitamisele. Antud teemast veidi kõrvale, mingi golf 4 käis suvel, et ülevaatuskõlbulikuks autot saada. Tagumine sumpa pott oli nagu sõelapõhi ning leidlik omanik oli lasknud aukudele katusekruvid koos seibiga sisse, et niipalju välja ei lekiks


-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Kas selle õnnetu paja asemel alternatiivina 1,6 vahele aretada oleks mõeldav alternatiiv või läheks rahaliselt lappama? Kas selle kolvigrupp on juba lollikindlam?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Minu käe alt on läbi käinud ka 1.6 mootoreid sama probleemiga, läksid vahetusse rõngad ja igaks juhuks ka kepsusaaled. Siiamaani kenasti elus kõik, üv probleeme hc-ga pole.
GOLF 4 1.4 KÕRGE HC
Tänud kõigile vastajatele
Kuigi esialgu oli mõttes proovida teist katalüsaatorit, siis praeguseks olen sellest mõttest kui enesepettest loobunud.
Mootoririkke tõttu ühte muidu täitsa kobedat autot mina maha ei kanna.
Kui mootor on lahti võetud ja defekteeritud, siis kajastan seda ka antud teemas.

Kuigi esialgu oli mõttes proovida teist katalüsaatorit, siis praeguseks olen sellest mõttest kui enesepettest loobunud.

Mootoririkke tõttu ühte muidu täitsa kobedat autot mina maha ei kanna.

Kui mootor on lahti võetud ja defekteeritud, siis kajastan seda ka antud teemas.