1,9tdi mootorikood AUY
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
1,9tdi mootorikood AUY
Kas keegi targem oskab öelda palju väljalaske kollektori mutrite pingutusjõud on?
Ja kui äkki juba on kellegil käepärast, siis paha ei teeks ka sisselaske kollektori poltide kinnikeeramise korrektne jõud.
Tänud ette
Ja kui äkki juba on kellegil käepärast, siis paha ei teeks ka sisselaske kollektori poltide kinnikeeramise korrektne jõud.
Tänud ette
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
1,9tdi mootorikood AUY
Sellist teemat oleks ju sinul ,no küsida ikka võib,ju labane küsida. Ega sa siiski poisike pole,kes isa käest kinni võtab ja küsib. Tule mõistus appi. Pingutus moment on jah ploki kaanel. Ja järjekord. Ülejäänud on oma loogika ja tunnetus.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
1,9tdi mootorikood AUY
Noo jumal küll tõnis. Tehases on igale isegi kõige mõtetumale kruvile olemas pingutus moment.
See ongi selleks, et keegi looma jõuga ei hakkaks igat polti kruvi või mutrit oma suva järgi kinni keerama.
B7 Passati tagumised silla jupid näiteks kus mõni mõtleks, et keeran lihtsalt kõvasti.
Aga tegelt tuleb seal 350Nm+90kraadi.
Aga kollektori mutril võibolla uue poldiga 50Nm ja kasutatud poldiga 20Nm.
Ma olen niipalju polte keeranud, et käed üle treenitud. Ja vabalt võin selle 50 asemel 150 väänata ka lühikese võtmega.
See 50 ja 20 pakkusin puusalt tunde järgi. Aga kiire google ütleb, et ma palju ei eksi.
Ma saan uhke olla, et mul tööjuures kruvikeerajad 0.midagi väände jaoks.
See ongi selleks, et keegi looma jõuga ei hakkaks igat polti kruvi või mutrit oma suva järgi kinni keerama.
B7 Passati tagumised silla jupid näiteks kus mõni mõtleks, et keeran lihtsalt kõvasti.
Aga tegelt tuleb seal 350Nm+90kraadi.
Aga kollektori mutril võibolla uue poldiga 50Nm ja kasutatud poldiga 20Nm.
Ma olen niipalju polte keeranud, et käed üle treenitud. Ja vabalt võin selle 50 asemel 150 väänata ka lühikese võtmega.

See 50 ja 20 pakkusin puusalt tunde järgi. Aga kiire google ütleb, et ma palju ei eksi.

Ma saan uhke olla, et mul tööjuures kruvikeerajad 0.midagi väände jaoks.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
1,9tdi mootorikood AUY
Väljalaske kolde moment on 40nm.
Sellepärast tahtsingi teada, et üle ei pingutaks
Tõnis sa oled ikka täitsa soe peast. Arvad tegelikult ka, et enamus asju keeratakse kinni lihtsalt tunde järgi?
Eks paljud asjad nii tehaksegi ja teen ise ka, aga korrektselt tahad teha, siis ikka enamus asjadel oma kindel jõud millega kinni keeratakse.kuna ühe tiku suutsin katki keerata juba (tunde järgi mitte eriti looma jõuga) siis mõtlesin, et keeran õige jõuga, et sama viga uuesti ei korduks.
Sellepärast tahtsingi teada, et üle ei pingutaks

Tõnis sa oled ikka täitsa soe peast. Arvad tegelikult ka, et enamus asju keeratakse kinni lihtsalt tunde järgi?
Eks paljud asjad nii tehaksegi ja teen ise ka, aga korrektselt tahad teha, siis ikka enamus asjadel oma kindel jõud millega kinni keeratakse.kuna ühe tiku suutsin katki keerata juba (tunde järgi mitte eriti looma jõuga) siis mõtlesin, et keeran õige jõuga, et sama viga uuesti ei korduks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
1,9tdi mootorikood AUY
Neid numbreid võta alati väikese eelarvamusega - väärtused on paika pandud pm. laboritingimustes. Autol on küljes vana tikkpolt mis sageli on ka oksüdeerunud. Alusta väiksema nm väärtusega. Esimeste ohumärkide ilmnemisel jäta keeramine kohe katki.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
1,9tdi mootorikood AUY
Ma paneks juba uued tikud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....