86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Mul (kuna ma pole sellist süsteemi enne näppinud ) jooksis ka juhe kokku kui ma ühte videot vaatasin eile selle vahetuse kohta. 020 kastil on tõesti need vahetuses st et korv on väntvõlli külge kinnitatud ja hooratas on poltidega korvi külge kinnitatud, või sain ma ka ise valesti aru? Milleks üldse tegelt selline konseptsioon kunagi loodi, et survelaager on kasti otsas ja läbi kasti on pulk, mis siis siduri surveplaati käitab?
https://workshop-manuals.com/volkswagen ... ng_clutch/
https://workshop-manuals.com/volkswagen ... ng_clutch/
Viimati muutis ERN, 02 Okt 2021, 08:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Täpselt nii on nagu aru said. Ei ole mõtet oma pead vaevata miks niipidi. Vaevalt et ka siin on mõni inimene kes selle loomise juures oli. Sedapidi sidurit kasutati ka veel osadel Golf mk4-del. Kui tarvis vahetada siis kruvid vanad jupid küljest ja paned uued asemele. Kui survelaagrit ka vahetad, tuleb eemaldada ringikujuline otsakaas ja hea kui sul on see uus ka olemas. Ja teinekord on ette tulnud ka, et see pulk on lühemaks kulunud mis läbi võlli läheb. Nii et kui sidurihoova tühikäik on liiga suur, siis tuleb ka sellega midagi ette võtta. Kas osta uus või pikendada vana, saab ka keevitada juurde pikkust kui vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Tellitud on terve sidurikomplekt, pluss uus võll ja tugilaager ja laagri otsakaas. Lisaks kui kast juba maas on siis ka teen õlivahetuse kastil ära.
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Kui õli sisse valad täite punnist ja sealt välja hakkab jooksma, (tase täis), soovitan spidotrossi august veel 200-300ml peale valada. See tagab 5nda käigu korraliku õlituse.
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Tänud nõuande eest
Üks küsimus ka. Kas kellegil oleks laenata seda siduri tsentreerimistööriista? Või on ka tehtav ilma selleta?

-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Kinnitan, et saab väga lihtsalt ilma, silma järgi enamvähem keskele ja siiani on mul probleemideta kast külge läinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Silmajärgi umbes keskele on halb soovitus, aga saab tsentrisse küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Veljvõti võib-olla sobib sinna korvi auku, aga sellest tsentrisse saamiseks küll ei piisa.
Vaja ikka otsapidi piloot puksi/laagrisse mahtuda ja siis astmega siduriketas tsentrisse.
Vaja ikka otsapidi piloot puksi/laagrisse mahtuda ja siis astmega siduriketas tsentrisse.
Viimati muutis Alhambra, 11 Okt 2021, 21:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Antud siduril pole traditsioonilist tsentreerimisvõimalust kus väntvõlli tagaotsas on mingi ava mille järgi ketas tsentreeritakse sest korvi lahtusplaat istub ketta ja v.võlli vahel eest. Tsentreerimine käib hooratta järgi. Tööriist on selline:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
See tsentri teema jah pigem oluline kui on laager/pesa kuhu käigukasti vedavvõll sisse läheb. Algul teipisin ka 1/2 nare pikendust ja üritasin sellega enamvähem keskele ajada, aga mingiaeg sai neid 020 kaste suht palju oma autodel lapatud ja viimased korrad on suht suvalt silma järgi läinud ja null probleemi.
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Võin kinnitada et silma järgi keskele ja läheb lupsti kast otsa. 020 käib mul ikka päris tihti maha ja peale erinevatel asjaoludel.
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Ma tänan teid kõiki nõuannete eest, mõnus kohe kui inimesed tulevad tarkusega erinevalt volvo foorumist. Kui ilm lubab siis pühap hakkan kasti maha lammutama ja siis updeidin 

-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Jah . Tõde on selles ,et minu Jettal OLI 66kw. TDi. Ise kompunnisin. Aga siduri ja hooratta jutt läks minule jummala põõssasse. Anke andeks.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Niisiis.
Esialgu vabandan venimise pärast. Eelmine nädalavahetus läks wc remondi lõpetamise peale...(enne teed wc korda siis võid oma autodega mängida
)
Täna sai siis kast maha kakutud ja kettal ühelt poolt kate täiesti läinud, sistaks. Aga las pildid ise räägivad.


Kahjuks jäi pidu pooleli, sest kasti tagasi paigaldades ei saanud seda mitte kuidagi istuma. Õhtu lõppedes sai kätes ka ramm otsa seega jääb lõpetamine homse peale. Lihtsalt igale poole poob end kinni kuskile ja tõsta ja kalluta nii mootorit kui kasti, ei aita.
Ma ei tea, kas võib idee poolest teema lõppenuks lugeda? Probleem tuvastatud ja sellessuhtes lahendatud. Tänud ka muidugi kõigile, kes nõu andsid ja kaasa elasid
Esialgu vabandan venimise pärast. Eelmine nädalavahetus läks wc remondi lõpetamise peale...(enne teed wc korda siis võid oma autodega mängida

Täna sai siis kast maha kakutud ja kettal ühelt poolt kate täiesti läinud, sistaks. Aga las pildid ise räägivad.


Kahjuks jäi pidu pooleli, sest kasti tagasi paigaldades ei saanud seda mitte kuidagi istuma. Õhtu lõppedes sai kätes ka ramm otsa seega jääb lõpetamine homse peale. Lihtsalt igale poole poob end kinni kuskile ja tõsta ja kalluta nii mootorit kui kasti, ei aita.
Ma ei tea, kas võib idee poolest teema lõppenuks lugeda? Probleem tuvastatud ja sellessuhtes lahendatud. Tänud ka muidugi kõigile, kes nõu andsid ja kaasa elasid

Viimati muutis ERN, 30 Okt 2021, 20:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Kuna kast on lansekale väga lähedal siis on mõistlik kastipoolne mootori ots allapoole lasta ning tagasi pannes tasub differ tagasitõstmise hetkeks ülesse keerata, muidu jääb see kastipoolse mootori toe taha kinni. Vähemalt nii mäletan kui ise sai kunagi sellistega mässatud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Täna sai kast ilusti lõpuks alla ja ka paar tiiru tehtud, kõik ilus ja toimetab. Ehk siis teema võib lõplikult kinni panna vajadusel. Paari päeva jooksul teen huviliste rubriiki ka teema ja eks seal seletan pikemalt ideedest ja vajaminevatest töödest veel 

- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Soovitan kundepoolse veovõlliflantsi eemaldada sidurivahetuseks, kõvasti lihtsam kasti eemaldada ning paigaldada.
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 22 Mai 2021, 17:20
- Telefon: 53486483
- Asukoht: Paldiski-Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
86. Jetta MK2 käigukasti/siduri mure.
Ma olin juba plaanimas seda kui naabrimees, kes igapäevaselt lammutab neid, tuli ja aitas paika sakutada
