vw T5.1 teise aku lisamine.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Tere,kui keeruline on lisaaku paigaldamine? Et oleks kaks akut! Mida selleks vaja on?
Ja lisa küsimus, et kui soov akut uuendada kas on vaja arvutiga autole aku selgeks õpetada,nagu audide või on 2013 a.multivan veel piisavalt vana?
Tänud!
Ja lisa küsimus, et kui soov akut uuendada kas on vaja arvutiga autole aku selgeks õpetada,nagu audide või on 2013 a.multivan veel piisavalt vana?
Tänud!
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Nt tellid kogu komplekti, kus õpetused ja asjad olemas.
Suvaline esimene mis ette jäi.
https://simplysplitcharge.co.uk/index.p ... uct_id=160
Kindlasti kui komplekti valid pead veenduma, et sinu autole sobib(sul vis nii uus et peaks olema smart relay ga versioon)
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Lol,akut kindlasti muidugi! Tegelikult suht väike aku on originaalis ja kasutan suht palju talvel webastot! On olnud juhuseid eelmine talv kui peale webastot vedas vaevaliselt käima!
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
See kit on muidugi hea võimalus,tänan! Pidasin silmas original teostust! Mida seal vaja oleks! Kindlasti leiaksin sellise variandi lammutustest kus teine aku peal-sealt saaksin kõik vajaliku aga ise nii loll et ei tea mida täpselt teise auto pealt maha kruvida! Juhtmestik-ilmselge aga veel mida,mida elektroonikat jne?dub1 kirjutas: ↑06 Nov 2021, 19:20Nt tellid kogu komplekti, kus õpetused ja asjad olemas.
Suvaline esimene mis ette jäi.
https://simplysplitcharge.co.uk/index.p ... uct_id=160
Kindlasti kui komplekti valid pead veenduma, et sinu autole sobib(sul vis nii uus et peaks olema smart relay ga versioon)
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Juhiistme all olev kaitsmekarp ja reeleede pesad, ja seal all ka jäme mass kaabel ja mõned punased kaablid mis jooksevad mootori ruumi kaitmekarpi aku alla. Ja põhimõteliselt ongi kõik. Istme all on relee ja suur kaitse äkki oli 50a
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Kas pole ohtu genekas maha tappa? Või siis laeb lihtsalt kahte akut poolikul? Või on juba julma varuga genekas pandud? Odavam ja mõttekam oleks vast korralik aku panna. AGM akud kannatavad päris tugevat retsimist ja taastub suht ruttu.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2157
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Kui tahad originaallahendust, siis T5.1 teise aku ühendamist juhib läbi relee auto BCM. Releele tuleb vool mootoriruumi kaitsmekarbis 100A kaitsmelt SA3 ja peale releed on 80A kaitse. BCM tahab ka kodeerimist.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Väike vastuolu tuleb sellest,et jutus mainitakse olevat kõik originaal. Kui on masinal webasto,siis on ka vastav aku selle tarbeks ,ja vastava ampriga generaator. Need andmed on jäetud ütlematta. Saa siis aru,kui väike on väike aku. Aga reegel on. Generaatori väljund võimsus amprites peab garanteerima aku laetavust,ilma et generaator üle kuumeneks. Siit edasi. Ega kaks akut imet ei tee,kui tarbija (webasto) võttis rohkem voolu kui generaator suudab tagasi anda. Ja loomulikult. Kui pikad sõidud üldse on?
-
- Huviline
- Postitusi: 258
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 19 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
arvatavasti teemaalgataja lasknud oma ainult mootoriga koos käiva webasto ümber progeda seisusoojendiks. originaalis on seisusoojendiga masinatel kaks akut just selleks tarbeks, et mitte stardiakut tühjaks tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Üks lihtsamaid mooduseid oleks lisa akule vedada Geneka pealt vool läbi suure relee... nn "paadi starteri" välise relee (89-100A) , mida juhiks siis nt gabariitide lülitamisega, et kui gabariidid pälevad, siis laeb akut ... Häda olukorras saaks ka kaäivitamisel abi teisest akust, lülitades sisse gabariidid .
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
vw T5.1 teise aku lisamine.
Küsimus, mis andmetega on see istmealune aku mis gerole mõeldud? Palju Ah ja A
vw T5.1 teise aku lisamine.
Siin on isegi õpetus koos piltidega ja ka vajalike materjalide loetelu https://www.dreamcampers.de/tipps-trick ... BCsten-t5/
parim enne möödumatu
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Sellest keelest vast saan aru. Aga elektri skeemis on ju puudu teise relee lülitaja ja millal seda teha? Jääb ikka ütlemine. Kaks akut on mahtuvusega suuremad,kui üks. Aga T5 el on generaator 120 A ,või 140 A? Loll arusaamatu on minul nende akude kohapealt. Küsin,vastan. Nimelt,kui kasutad autol kohapeal seisusoojendit,või gerot. akut ju ei laeta,energiat ju läks. Starter autole,bussile. Jälle akule energija kadu. Ja nüüd mootor oma GENERAATORIGA kompentseerib seda elektri kadu,mida aku endast andis. Heasmõttes hoiatus. Juhul kui generaatorile on antud totaalne ülekoormus,on harjad rootoril sinised. Topelt aku võib olla,kuid kes teda laeb.
vw T5.1 teise aku lisamine.
Releed lülitabki sellel skeemil "+OUT", mis tuleb siis genekast ja on eraldatud põhiakust. Mõlema laadimine toimub muidugi nagu ikka, siis kui mootor käib, kui palju genekas laadida suudab, on teine teema.t6nis3 kirjutas: ↑22 Nov 2021, 18:53 Sellest keelest vast saan aru. Aga elektri skeemis on ju puudu teise relee lülitaja ja millal seda teha? Jääb ikka ütlemine. Kaks akut on mahtuvusega suuremad,kui üks. Aga T5 el on generaator 120 A ,või 140 A? Loll arusaamatu on minul nende akude kohapealt. Küsin,vastan. Nimelt,kui kasutad autol kohapeal seisusoojendit,või gerot. akut ju ei laeta,energiat ju läks. Starter autole,bussile. Jälle akule energija kadu. Ja nüüd mootor oma GENERAATORIGA kompentseerib seda elektri kadu,mida aku endast andis. Heasmõttes hoiatus. Juhul kui generaatorile on antud totaalne ülekoormus,on harjad rootoril sinised. Topelt aku võib olla,kuid kes teda laeb.
Mul on samuti saksas paigaldatud webasto, mis töötab nii seisusoojendusena kui ka sõidu ajal. Ma ise paigaldasin talle puldist juhtimise ka, et hommikul ei peaks külma autosse ronima.
Kuna buss minu käes alles esimest talve, siis ei oska ennustada, kas aku(uus) peab vastu. Kui jama tekib, siis paigaldan ka teise aku.
Edit: see oli lihtsalt esimene ettejuhtuv link googlest. Mina saan oma bussil asja veel lihtsamini lahendada: https://www.ebay.de/itm/184148413216?ha ... SwcCxhk6qN
T5.2 tahab signaali ajustkatkestusrelee juhtimiseks, T5.1 kohta momendil jään vastuse võlgu, peab uurima.
Viimati muutis hode, 22 Nov 2021, 22:02, muudetud 1 kord kokku.
parim enne möödumatu
vw T5.1 teise aku lisamine.
Lisan veel omalt poolt natuke infot. Üritasin asja endale natuke selgeks teha. Järelturu komplektidest sobib sinule see https://www.ebay.de/itm/184401504560?ha ... SwTFZhi-FJ See toimib samamoodi nagu originaal ja pole vaja jalgratast leiutada. Originaal toimib mootori töötamise ja mittetöötamise põhimõttel. Kui mootor seisab, on 2 akut omavahel lahti ühendatud ja kõik tarbijad võtavad voolu lisa akult, käivitusaku jääb puutumata. Kui mootor käivitada, hakkab laadima mõlemat akut korraga. Genekas peaks originaalis olema 150A, aga kui hirm on, siis on müügil ka 180A. Eelnev jutt oli 5.1 kohta.
Vanema T5 järelturu süsteem toimib natuke teistmoodi. Selle puhul ei ole oluline mootori töötamine, see töötab vastavalt pinge langemisele akudes. Ehk kui pinge on näiteks 13,2V, on akud kokku ühendatud ja tarbijad, mis on 2. aku taha ühendatud, tühjendavad mõlemat akut kuni teadud pinge langemiseni, näiteks 12,8V. Selle pinge saavutamisel lööb relee akud lahti ja tarbimine jätkub ainult 2. aku peal. Kui nüüd mootor käima panna, siis laeb genekas käivitusaku kõigepealt täis ja kui saavutab eelpool mainitud 13,2V, siis ühendab taha ka teise aku ja laeb ka selle täis. Selle lahenduse puhul pole vaja aju näppida

Lihtne ju

parim enne möödumatu
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Ei ole lolle küsimust,kui küsimus on milleks selliseid,esmapilgul arusaamatuid elektri ,laadimise ja aku süsteemi panna. Tehasest muidugi. Inseneriga ei vaidle,kuid ,kuidas need matemaatikud ütlesid. Summa summaarum on sama. Vaata kus otsast tahes. Akut laeb ju ikka seesama generaator. Teema väliselt jutt. Oli ka omalajal,kui tuttav oma Audile pani ,,mega,, subfooferi ja kõlarid. Muusika vägev. Probleem oli,et aku ei kesta,ja ka järgmine.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Toyota esindus ütleks selle peale, ärge siis kasutage webastot.
Sõbral tööl käimise autoks 3 aastat vana 7 kohaline Toyota. Maksis mingi 42+ tuhat, aga pole nagu ikka õige auto ka 130kw juures. Ainus mis on hea, on kiirendus. Kahjuks ei ole nelivedu. Pärast esimest aastat ei jõudnud selle auto pisike aku pärast 10 minutit veega webastot enam Lõuna Eesti kliimas mootorit käima panna. Loogiliselt võttes siis garantii? Sealt siis õeldigi, et otsad liiga lühikesed ja ärge kasutage webastot. Akut välja ei vahetatud ja kuna auto tööandja nimel liisingus, siis jäigi nii. Webasto muide on peal tehase poolt panduna.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
20min webastot = MIN 20 minti. webastoga autol peakski lisaks olema peal akulaadija(nt Defa või Calixi tootevalikust, hea mugav kasutada).eavp kirjutas: ↑23 Apr 2022, 07:57Toyota esindus ütleks selle peale, ärge siis kasutage webastot.
Sõbral tööl käimise autoks 3 aastat vana 7 kohaline Toyota. Maksis mingi 42+ tuhat, aga pole nagu ikka õige auto ka 130kw juures. Ainus mis on hea, on kiirendus. Kahjuks ei ole nelivedu. Pärast esimest aastat ei jõudnud selle auto pisike aku pärast 10 minutit veega webastot enam Lõuna Eesti kliimas mootorit käima panna. Loogiliselt võttes siis garantii? Sealt siis õeldigi, et otsad liiga lühikesed ja ärge kasutage webastot. Akut välja ei vahetatud ja kuna auto tööandja nimel liisingus, siis jäigi nii. Webasto muide on peal tehase poolt panduna.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Sry,aga milline näeb välja T5.2?hode kirjutas: ↑22 Nov 2021, 21:44Releed lülitabki sellel skeemil "+OUT", mis tuleb siis genekast ja on eraldatud põhiakust. Mõlema laadimine toimub muidugi nagu ikka, siis kui mootor käib, kui palju genekas laadida suudab, on teine teema.t6nis3 kirjutas: ↑22 Nov 2021, 18:53 Sellest keelest vast saan aru. Aga elektri skeemis on ju puudu teise relee lülitaja ja millal seda teha? Jääb ikka ütlemine. Kaks akut on mahtuvusega suuremad,kui üks. Aga T5 el on generaator 120 A ,või 140 A? Loll arusaamatu on minul nende akude kohapealt. Küsin,vastan. Nimelt,kui kasutad autol kohapeal seisusoojendit,või gerot. akut ju ei laeta,energiat ju läks. Starter autole,bussile. Jälle akule energija kadu. Ja nüüd mootor oma GENERAATORIGA kompentseerib seda elektri kadu,mida aku endast andis. Heasmõttes hoiatus. Juhul kui generaatorile on antud totaalne ülekoormus,on harjad rootoril sinised. Topelt aku võib olla,kuid kes teda laeb.
Mul on samuti saksas paigaldatud webasto, mis töötab nii seisusoojendusena kui ka sõidu ajal. Ma ise paigaldasin talle puldist juhtimise ka, et hommikul ei peaks külma autosse ronima.
Kuna buss minu käes alles esimest talve, siis ei oska ennustada, kas aku(uus) peab vastu. Kui jama tekib, siis paigaldan ka teise aku.
Edit: see oli lihtsalt esimene ettejuhtuv link googlest. Mina saan oma bussil asja veel lihtsamini lahendada: https://www.ebay.de/itm/184148413216?ha ... SwcCxhk6qN
T5.2 tahab signaali ajustkatkestusrelee juhtimiseks, T5.1 kohta momendil jään vastuse võlgu, peab uurima.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
vw T5.1 teise aku lisamine.
Üldiselt sai uus aku peale pandud ja webastoga enam prob.pole! Jah,sai altoxi abil sõidusoojendist seisusoojendus tehtud! Sellepärast kah tehasest üks aku! Aga soov ikkagi teine aku lisada sest lisavarustust tuleb juurde! Ja genekas on originaalis 140A.