Roolivõimu õlide sobivus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Roolivõimu õlide sobivus.
Kas tohib roolivõimu paaki valada käigukasti õli?
Viimati muutis GTI, 14 Dets 2021, 11:16, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri
Põhjus: pealkiri
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Roolivõim
Sa ikka kirjuta ka millisest autost on jutt. Aastaarv, mudel, mootor. Kas sa soovid valada sinna automaatkasti või manuaalkasti õli?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Roolivõim
Niipalju kui mina olen katalooge vaadanud ja enda autodesse pannud käib sinna ikka see.
https://varuosamarket.ee/koik-tooted/ro ... 00-g00400/
https://varuosamarket.ee/koik-tooted/ro ... 00-g00400/
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Roolivõim
80w-90 transmissiooniõli ei ole ei atf ega ka roolivõimu õli selle ajastu masinale.
Ei soovita seda sinna kallata.
Igal asjal ikka oma koht.
Ei soovita seda sinna kallata.
Igal asjal ikka oma koht.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Roolivõim
1997 aastal toodetud autol võiks olla peal AHU mootor. Roolivõimendisse peaks sobima G 002 000, näiteks Febi toode 06161.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Roolivõim
Atf on automaatkasti õli. Üldiselt peaks sobima, aga kui seal eelnevalt mingi miljon aastat teadmatu ollus, siis lase kogu kompott välja ja pane juba kõik uus. Kui sul plaanis oli äkki lihtsalt peale valada.
Ja kui nii oligi, siis ilmselt kuskilt lekib.
Ja kui nii oligi, siis ilmselt kuskilt lekib.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Roolivõim
Tal ei ole ju ATF ostetud vaid manuaalkastidel mõeldud 80w-90. Ja see roolivõimu nüüd küll eriti ei sobi. ATF käib sel masinal muide ainult käigukasti. Ka manuaali. Aga roolivõimu käib igal juhul roheline hüdraulikaõli, nagu ka eelpool mainitud.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Klubiline
- Postitusi: 383
- Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
- Telefon: 53732492
- Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
- Asukoht: karksi-nuia lilli küla
- Tänanud: 18 korda
Roolivõim
Minu 95a. golfil käib küll punane atf roolivõimu,2000 a.passatisse roheline õli.Siit ka küsimus mis autol vaja õli lisada?
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Roolivõim
Polegi öelnud, et tal atf on ostetud. Eespool kuskil keegi rkkis mingist atf mootorikoodist.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Roolivõim
Niipalju kui ma mäletan, siis mingi hetk vahetati roheline välja punase vastu.
Siis toodi ka põhjenduseks, et punane on parem.
Ma enam ei mäleta kas ma 97a. passatis vahetasin rohelise punase vastu või jätkasin rohelisega.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 63 korda
Roolivõim
No eks ta ole arvatavasti sama teema nagu mootoriõli puhul, kellele, mis meeldib

- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Roolivõim
Kui rohelise punase vastu vahetad, saad varsti lekkiva lati ja pumba, sest roheline on mineraal, punane aga sünteetiline õli, viimane paneb mineraali jaoks mõeldud tihendid suht kärmelt nahka.
Atf ei ole mootori kood, mootori kood on aft, aga see on 1.6 bensiin
Atf ei ole mootori kood, mootori kood on aft, aga see on 1.6 bensiin
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Roolivõim
Täitsa huvitav lugu.
Haynesi remondimanuaali, Tolerance Data ja Autodata annavad kõik peale 1989 tehtud masinatele rohelise, vanematele aga punase ehk ATF-i soovituse.
Aastaid esinduses tööl olnud mees rääkis et punasega pidi ajutiselt leketest pääsema sest teisele õlile loodud tihendid lähevad paiste ja mõnda aega püsib õli sees.
Nii et mina tahaks küll nüüd teada, kus see tõde siis on...
P.S Jussike jõudis ette ja räägib ka pm sama juttu. Tema peaks ikka suht hästi neid asju teadma.
Viimati muutis 100avant, 13 Dets 2021, 20:22, muudetud 2 korda kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Roolivõim
Võis ka olla vastupidi. Viimane kord kui ma sellega tegelesin oli 12 aasta tagasi ehk.100avant kirjutas: ↑13 Dets 2021, 20:01Täitsa huvitav lugu.
Haynesi remondimanuaali, Tolerance Data ja Autodata annavad kõik peale 1989 tehtud masinatele rohelise, vanematele aga punase ehk ATF-i soovituse.
Aastaid esinduses tööl olnud mees rääkis et punasega pidi ajutiselt leketest pääsema sest teisele õlile loodud tihendid lähevad paiste ja mõnda aega püsib õli sees.
Nii et mina tahaks küll nüüd teada, kus see tõde siis on...
P.S Jussike jõudis ette ja räägib ka pm sama juttu. Tema peaks ikka suht hästi neid asju teadma.

Mingi punase korgi ja rohelise korgi teema tuli meelde. Roheline võis lekkida loodusesse ja punane mitte.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Roolivõimu õlide sobivus.
Vaesel ajal sõidab igasuguse õliga. Sõber ostis just vene aegse T25 traktori, millesse oli mootorisse valatud vene aegne käigukastiõli TAP. Olevat mitu aastat sõitnud, kuni nüüd enam ei sõida nii hästi.
Roolilatt peaks palju vähenõudlikum olema, peaasi et määrib ja ilm soe ning pump pumbata jõuab.
Mõningate komponentide eluiga võib muidugi oluliselt väheneda-nagu pump ja roolilatt aga proovimise rõõm maksab ju ka midagi?
Ostsin eelmine nädal VW T5 jaoks just rohelist juurde valamiseks. Kuna 350 000 sõitnud, panin ka remondiaja, sest juurde valamine häälitsemisest ei päästnud. Plaan üks suvine veekeskuste reis teha. Automaati nagunii slepis vedada ei saa, aga minu kasko euroopast toomist treilal ka ei kata.
...............................
Muide roolilatil ei pea alati tolmukaitse katki olema. Ostsin ammusel krooni ajal saksamaalt tuttava lammutusest 111 kW T4 tugevdatud roolilati avariiliselt autolt.
Kahjuks hiljem selgus, et varras oli tiba kõver. Ja kui õli lahmima hakkas, siis juhtus see alles siis, kui kaitsekummi enam ära ei mahtunud. Aga ka see sõitis enne paarkümmend tuhat km ära.
Roolilatt peaks palju vähenõudlikum olema, peaasi et määrib ja ilm soe ning pump pumbata jõuab.
Mõningate komponentide eluiga võib muidugi oluliselt väheneda-nagu pump ja roolilatt aga proovimise rõõm maksab ju ka midagi?
Ostsin eelmine nädal VW T5 jaoks just rohelist juurde valamiseks. Kuna 350 000 sõitnud, panin ka remondiaja, sest juurde valamine häälitsemisest ei päästnud. Plaan üks suvine veekeskuste reis teha. Automaati nagunii slepis vedada ei saa, aga minu kasko euroopast toomist treilal ka ei kata.
...............................
Muide roolilatil ei pea alati tolmukaitse katki olema. Ostsin ammusel krooni ajal saksamaalt tuttava lammutusest 111 kW T4 tugevdatud roolilati avariiliselt autolt.
Kahjuks hiljem selgus, et varras oli tiba kõver. Ja kui õli lahmima hakkas, siis juhtus see alles siis, kui kaitsekummi enam ära ei mahtunud. Aga ka see sõitis enne paarkümmend tuhat km ära.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!