VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 19 Sept 2021, 09:00
- Telefon: 56219684
- Auto: VW passat 2011 1.8 118kw
- Asukoht: Tallinn
VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.
Tere.
Teema järgmine. Et aeg ajalt lööb armatuuris põlema kiri
Oil presure:
Engine off!
Owner's manual!
Lasin õlirõhu ära mõõta tulemus oli
Tühikäigul norm 1,2-2,1 BAR tegelik 0,9 BAR
2000 RPM 1,6- 2,1 BAR tegelik 2,0 BAR
3700 RPM 3,0- 4,0 BAR tegelik 3,6 BAR
Lisaks arvuti näitab 2 viga
1.Nukkvõlli anduri viga
2.Vänt ja nukkvõll on sünkroosist väljas.
Kõik auto remonti kojad ajavad erinevat juttu.
Kas kellegil on midagi sarnast autol olnud ja oskab midagi soovitada?
Teema järgmine. Et aeg ajalt lööb armatuuris põlema kiri
Oil presure:
Engine off!
Owner's manual!
Lasin õlirõhu ära mõõta tulemus oli
Tühikäigul norm 1,2-2,1 BAR tegelik 0,9 BAR
2000 RPM 1,6- 2,1 BAR tegelik 2,0 BAR
3700 RPM 3,0- 4,0 BAR tegelik 3,6 BAR
Lisaks arvuti näitab 2 viga
1.Nukkvõlli anduri viga
2.Vänt ja nukkvõll on sünkroosist väljas.
Kõik auto remonti kojad ajavad erinevat juttu.
Kas kellegil on midagi sarnast autol olnud ja oskab midagi soovitada?
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.
Võiks panna täpsed veakoodid koos selgitusega, see nukkvõllianduri viga ei ütle suurt midagi hetkel. Sünkroonist väljas viga võib tähendada kulunud ketti, samas kui pole nukkvõlli signaali, siis võib sellest tuleneda jne..
Õlirõhu probleemi puhul on oluline ka andurile märgitud lülitusrõhk. Toimib asi tihti nii, et andurile märgitud rõhk peab olema saavutatud külma mootoriga tühikäigul ja alates temperatuurist 60 kraadi hiljemalt 2000p/min juures. Selle konkreetse mootori tingimusi peast ei tea, samuti rõhuandurite arvu.
Õlirõhu probleemi puhul on oluline ka andurile märgitud lülitusrõhk. Toimib asi tihti nii, et andurile märgitud rõhk peab olema saavutatud külma mootoriga tühikäigul ja alates temperatuurist 60 kraadi hiljemalt 2000p/min juures. Selle konkreetse mootori tingimusi peast ei tea, samuti rõhuandurite arvu.
Viimati muutis teet82, 19 Dets 2021, 13:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.
Õli võtmise koha pealt asi kolvigrupis. Vaja vahetada kas ainult kolvirõngad või siis juba parendatud kolvigrupp ehk siis kolvid, rõngad, kepsud. Uued parendatud kolvid ei sobi vanade kepsude otsa.
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
VW Passat 1.8 118kw 2011 mootori mure.
Kas see B7 kere peal oleva 1.8 mootori mure siin läbi käinud pole? Kas oli mälujärgi asi õlirõngastes?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1133
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 64 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda