Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 18 Okt 2014, 08:38
- Telefon: 56297190
- Auto: VW Golf Mk3 VR6
- Asukoht: Järvamaa, Türi vald
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Olen juba pikemat aega ise täheldanud ja ka targast googlest ning ka siit foorumist kuskilt lugenud,
et VR6 mootor liigutab ennast madalatel temperatuuridel ehk siis nö. külma mootoriga jõuliselt ja mahlaselt.
Kui aga mootori temp tõuseb kuskile 70-80 kraadi, siis muutub asi nagu veidi jõuetumaks. Kas muutub segu hõredamaks ja lahjemaks vms.
Eriti annab see tunda piikrehviga jäärajal.
Seoses eeltooduga käis korra peast mõte läbi, et...
Sahtlis on mul üks sinine töökorras mootori temp andur. Võtaks mootori küljes olevalt andurilt pistiku küljest
ja pistaks sellele teise anduri pistiku otsa ja jätaks niisama lahtiselt kapoti alla. Mingit kraadi ta sealt püüab aga ajule peaks ju mulje jääma,
et tegemist on nö. külma mootoriga ja aju võiks anda ju lõputult nö. mahlast segu.
Kas mu mõttekäik on õigel teel või nii lihtsalt need asjad ikka ei käi ???
PS!!! Tegemist on võistlusautoga, kus radika jahutusventikad ja kõik muud jutud on nii või naa juba käsijuhtimisele üle viidud.
et VR6 mootor liigutab ennast madalatel temperatuuridel ehk siis nö. külma mootoriga jõuliselt ja mahlaselt.
Kui aga mootori temp tõuseb kuskile 70-80 kraadi, siis muutub asi nagu veidi jõuetumaks. Kas muutub segu hõredamaks ja lahjemaks vms.
Eriti annab see tunda piikrehviga jäärajal.
Seoses eeltooduga käis korra peast mõte läbi, et...
Sahtlis on mul üks sinine töökorras mootori temp andur. Võtaks mootori küljes olevalt andurilt pistiku küljest
ja pistaks sellele teise anduri pistiku otsa ja jätaks niisama lahtiselt kapoti alla. Mingit kraadi ta sealt püüab aga ajule peaks ju mulje jääma,
et tegemist on nö. külma mootoriga ja aju võiks anda ju lõputult nö. mahlast segu.
Kas mu mõttekäik on õigel teel või nii lihtsalt need asjad ikka ei käi ???
PS!!! Tegemist on võistlusautoga, kus radika jahutusventikad ja kõik muud jutud on nii või naa juba käsijuhtimisele üle viidud.
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Takistit vahele panna mõttekam ei oleks? Et aju stabiilselt saaks aru, et jahutusvedeliku temperatuur on madalam.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 18 Okt 2014, 08:38
- Telefon: 56297190
- Auto: VW Golf Mk3 VR6
- Asukoht: Järvamaa, Türi vald
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Takisti mõte käis korra peast läbi küll, aga ennem teen anduriga katsetuse, et kas minu teooria ka praktikas toimib. Samas, miks ei peaks toimima 

- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Kui pistik lahti on, siis aju võtab "mingi keskmise" temperatuuri, aga kui palju see on?
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Seda peaks ju arvutiga nägema?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Ma usun, et enam vähem sama, mis see mootori ruumis rippuv andur. Vb mõni kraad erineb.
Kui paned tühjalt anduri pistiku otsa siis suuna see andur külmale õhule võimalikult ligidale, et sõites tuleks külm õhk prale
Kui paned tühjalt anduri pistiku otsa siis suuna see andur külmale õhule võimalikult ligidale, et sõites tuleks külm õhk prale
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Pistik lahti - näitab -40 C. Pigem proovi rippuva amduriga.
Viimati muutis Rooma, 04 Jaan 2022, 08:36, muudetud 1 kord kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Kui eesmärk on võita siis jah,tee nii. Samas,kui mitu ringi on vaja teha? Küttekulu on ju laes. Mootorit lollitada võid,kuid kui kauaks.
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Golf 3 VR6 1992 "aju ära lollitamine"
Isiklikult arvan, et jäärajal, põhjagaasiga ja piigid alla kruvitud...
Keda see küttekulu sellisel hetkel huvitab
Keda see küttekulu sellisel hetkel huvitab
