Klapiklõbina mõistatus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 28 Apr 2011, 15:16
- Auto: VW-passat universaalid 87 ja 93 a, mis ei sõida. Liigun sharaniga, diisel 98.
- Asukoht: Lääne Virumaa
Klapiklõbina mõistatus
Sõitsin "laululava" mäest üles, lõpus andsin veidi gaasi( Sharan 1,9 TD, 66 kw, 1998). Kui horisontaali jõudsin, kuulsin korralikku klapiklõbinat.
Saja meetri pärast jätsin seisma ja kuulatasin seda muusikat nõutult. Peale mootori seiskamist ja umbes veerand tunnist ootamist käivitus endise kõlaga, mis aga peale mõne kilomeetrist sõitu kadus. Isegi see vaikne tiksumine, mida hommikustel käivitustel kuulda, on täiesti kadunud. Nüüd juba sadakond kilomeetrit vaikne...Oskab - viitsib keegi kommenteerida?
Saja meetri pärast jätsin seisma ja kuulatasin seda muusikat nõutult. Peale mootori seiskamist ja umbes veerand tunnist ootamist käivitus endise kõlaga, mis aga peale mõne kilomeetrist sõitu kadus. Isegi see vaikne tiksumine, mida hommikustel käivitustel kuulda, on täiesti kadunud. Nüüd juba sadakond kilomeetrit vaikne...Oskab - viitsib keegi kommenteerida?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Klapiklõbina mõistatus
Õli ikka mootoris on normi piires? Kulunud hüdrotõukuritega sõltuvad ülemise otsa hääled paljuski õlirõhust ning kui õli on vähe ja sõitsid ka mäest üles...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Klapiklõbina mõistatus
Kui õli on piisavalt siis järgmine pakkumine oleks pumba juhtmed üle vaadata. Endal kogemus kus Passati peal 66kw oli üks juhe isolatsiooni sees ära murdunud (klapi oma mis pritsehetke varajaseks keerab) ja sel hetkel kui ühendust ei andnud hakkas ka klõbisema kuna pritsehetk ühenduse katkemisel võimalikult varajane. Seda ma täpselt ei mäletagi kas veakood tuli ka sellega sisse, võiks vast olla.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Klapiklõbina mõistatus
Mis siin ikka mõistatada. Tõukur klõbises õlinäljas niikaua kuni lahkus oma tööpostilt. 
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Klapiklõbina mõistatus
Lugesin esimest postitust ja saan aru, et probleem ei ole mitte selles, et jäi midagi klõbisema. Või et midagi klõbiseb rohkem, aga mure, et klõbin kadus üldse?
Järelikult mootor läks korda.
Räägitakse, et hommikuks võivad olla hüdrotõukurid tühjaks vajunud, aga ma peale AHU mootoril hüdrotõukurite vahetust jätsin alles niisama jälgimiseks ja mõni neist hoidsid korralikult õli veel sees.
Järelikult mootor läks korda.

Räägitakse, et hommikuks võivad olla hüdrotõukurid tühjaks vajunud, aga ma peale AHU mootoril hüdrotõukurite vahetust jätsin alles niisama jälgimiseks ja mõni neist hoidsid korralikult õli veel sees.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Klapiklõbina mõistatus
Äkki oli kuskil õlikanalis miski tromb ees, mis nüüd eest ära tuli ja filtrisse kinni jäi?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Klapiklõbina mõistatus
Kas ma ütlesin, et raudpolt nii on?
Ütlesin, et äkki on.
Kui kodanik räägib, et on varasemalt koguaeg miski tikumine olnud, mis läks ootamatult suuremaks ja veel ootamatult ära kadus koos eelneva tiksumisega, siis millised on sinu poolsed tehnilised pakkumised peale seosetu häma ajamise.
Ütlesin, et äkki on.
Kui kodanik räägib, et on varasemalt koguaeg miski tikumine olnud, mis läks ootamatult suuremaks ja veel ootamatult ära kadus koos eelneva tiksumisega, siis millised on sinu poolsed tehnilised pakkumised peale seosetu häma ajamise.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Klapiklõbina mõistatus
Kasutades vanemat teemat on minul hea tahe küsida klapi klõbinast. Hüdro tõukurid võivad jah klõbiseda mõnda aega peale õli vahetust. Kui mäkke tõusul (eeldades,et õli karteris vähe) tekib mitte tik tik tik vaid siiski klõk klõk klõk on ju kepsu saaled õlinälgas. Hüdro tõukur kannatab julgelt ära lühiajalise õli surve languse. Seega. Kas teema algataja sai mõistatusele lahenduse? Jussike.Mis tuli sinupoolt siis teadmine. S T. Mitte sinult vaid kellega arutlesid klapi klõbinat.
Klapiklõbina mõistatus
Bensukas Audi 80nel viskas õli jahuti tihendi -20..25ga ära, loomulikult märkasin seda alles siis kui õli tuli põlema hakkas. Kallasin kogu õli mis pagasnikus oli peale ära ning hiilisin võimalikult vaikse käiguga koju tagasi, ca 5 km. Niipea kui õli vähemaks jäi ning surve langes siis klapitiks kohe sisse ka tuli. Hea see mootorile kindlasti polnud aga peale õlijahuti tihendi vahetust ning õli lisamist töötas mootor ilusti.t6nis3 kirjutas: ↑22 Dets 2021, 20:56 Kasutades vanemat teemat on minul hea tahe küsida klapi klõbinast. Hüdro tõukurid võivad jah klõbiseda mõnda aega peale õli vahetust. Kui mäkke tõusul (eeldades,et õli karteris vähe) tekib mitte tik tik tik vaid siiski klõk klõk klõk on ju kepsu saaled õlinälgas. Hüdro tõukur kannatab julgelt ära lühiajalise õli surve languse. Seega. Kas teema algataja sai mõistatusele lahenduse? Jussike.Mis tuli sinupoolt siis teadmine. S T. Mitte sinult vaid kellega arutlesid klapi klõbinat.
Niiet pakuks et ka sellel diislil õlisurve langes ning seetõttu tuli klapitiks sisse.