T5 2.5TDI kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
T5 2.5TDI kütusekulu
Tere
Tekkis küsimus kui palju kellegil antud mootor liitreid sajale võtab ?
Endal on 128kw atm kastiga ja ilmast sõltumata on kütusekulu peaaegu 20l sajale linnas. Soojemate ilmadega sai linnas sõidetud lagi 450km paagitäiega, praeguste külmadega ei tule 400kmgi täis.
Tekkis küsimus kui palju kellegil antud mootor liitreid sajale võtab ?
Endal on 128kw atm kastiga ja ilmast sõltumata on kütusekulu peaaegu 20l sajale linnas. Soojemate ilmadega sai linnas sõidetud lagi 450km paagitäiega, praeguste külmadega ei tule 400kmgi täis.
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Kui mul automaat oli, siis lagi oli linnas 10 sajale.
Maanteel 7-8 sajale.
Praegu 96kw manuaal ja linn ikka 9-10 ja maantel 6.5-7.5 sajale
Maanteel 7-8 sajale.
Praegu 96kw manuaal ja linn ikka 9-10 ja maantel 6.5-7.5 sajale
VäikeWürst - VW
T5 2.5TDI kütusekulu
Huvitav on ka see, et ühtegi veakoodi mootori poolel sees ei ole, aga kui kapott lahti teha, siis on täpselt selline heli nagu lööks õhufiltrisse tagasi.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Nukkvõll kulunud?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Võib vabalt olla nukk ja tõukurid kulunud.
Mul bussil nt hakkas ka podisema õhufiltrisse, ei viitsinud süveneda ja lõppes sellega, et nukk oli pooleks.
Mootor koos ja oligi kõik.
Mul bussil nt hakkas ka podisema õhufiltrisse, ei viitsinud süveneda ja lõppes sellega, et nukk oli pooleks.
Mootor koos ja oligi kõik.
VäikeWürst - VW
T5 2.5TDI kütusekulu
Kulunud nukk ja tõukurid teevad küttekulu selliseks ?
Muidu pöörded ühtlases ja jõudu ka nagu on
Muidu pöörded ühtlases ja jõudu ka nagu on
T5 2.5TDI kütusekulu
Mingi tagasivoolu jama ei saa olla? Kasvõi lumetükiga on tagasivoolu toru kusagil põhjaall pihta saanud jne.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Õhufiltrisse tagasi popsumine on üks kulunud nukkvõlli tunnuseid.
Ilmselgelt mõjutab see ka kütuse kulu ja mitte vähemuse poole.
Mis läbisõit on?
Ilmselgelt mõjutab see ka kütuse kulu ja mitte vähemuse poole.
Mis läbisõit on?
Viimati muutis jussike, 14 Jaan 2022, 20:26, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
T5 2.5TDI kütusekulu
360 tuhat on kelladel, aga kui egris olevat siibrit kinni poole panna siis kaob nagu ära ja mootori heli läheb ka pehmemaks mõtlen siin siis seda ASV klappi, millegi pärast on selle peale mõeldud vaakum voolik pimedaks tehtud.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Las nüüd targemad räägivad edasi, aga sellise ls juures võib mida iganes juba kulunud olla. Kulunud asi ei mõjuta kütsi kulu positiivselt.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Äkki seletab keegi lahti, kuidas nukvõlli kulumine on seotud sisselaskesse popsumisega ??
Kui nukk on kulunud, siis klapp ei avane täielikult, silindri täituvus jääb "vaeseks " aga sisselaskesse popsumist see ei tekita. Tekitab vaid sisselaske klapi leke või mitte sulgumine .
Mitte sulgumist võib põhjustada ka hüdrotõukur , mis ei lase üleliigset õli välja ja tõukur jääb n-ö täis pikkuses asendisse .
Ühel Passat 2003a olid nii nukk kulunud, kui hüdrotõukurid augulised ja lohkus nuka käigu kohapealt , aga popsumist küll ei olnud , isegi pihustite kompenseerimis näidud olid lubatud piirides .
Antud juhul (kütuse kulu) tuleks siiski vaadata live data t, mida näitavad temp andurid , kas pole manipuleeritud nende näitudega (chip või takistid), samuti õhulugeja näidud . Pihusti kompenseerimis näitude vaatamine poleks samuti halb.
Viimati muutis Rooma, 15 Jaan 2022, 00:38, muudetud 2 korda kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Ei oska seletada, aga olen mitme motoristi suust seda kuulnud, et kui õhufiltrisse popsub, siis on nukkvõll kulunud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Kulunud nukal kui sa selle profiili ette kujutad kulub esmalt maha selle terav tipp (tööprofiil muutub madalamaks ja ümaramaks). Hüdrotõukur kompenseerib selle kulumise (pikenedes) ehk madalam profiil hakkab klappi varem lahti suruma ja hiljem sulgema. Duration e. klapi avatus kraadides läheb suuremaks. Nii olen sellest aru saanud. Kui kellelgi on parem selgitus, palun kirjutada - saame kõik targemaks.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Ok. Thats make sense.
Kuid siiski... Sel juhul peaks silindri läbipuhumine ajaliselt pikenema- mite sisselaskesse popsuma ...just my opinion eriti veel arvestades , et tegu on turbomootoriga, kus peaks rõhk sisselaskes (silindri poole) olema ...-( mis ei laseks sisselaske poole popsuda)
Kuid siiski... Sel juhul peaks silindri läbipuhumine ajaliselt pikenema- mite sisselaskesse popsuma ...just my opinion eriti veel arvestades , et tegu on turbomootoriga, kus peaks rõhk sisselaskes (silindri poole) olema ...-( mis ei laseks sisselaske poole popsuda)
Viimati muutis Rooma, 16 Jaan 2022, 01:19, muudetud 3 korda kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Noojah, kuid tekkib liiga suur surve siis podiseb õhufiltrisse.. Mehaanik seletas selle väga hästi lahti aga pole enam meeles.. Pihustit ju töötavad ka nukka pealt
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Võta klapikambri kaas maha. Ilmselt kulunud nukk ja kausiks pekstud tõukurid kohe näha. PD mootorite puhul väga tavaline, eriti kui varem vale õli pandud või üldse hooldused üle lastud.
T5 2.5TDI kütusekulu
Kas ikka kulunud nukk lööb selle kütuse kulu nii kõrgeks ?
Käisin diagnostis täna ja arvutiga vaadati nagu õhulugeja ei anna õigeid andmeid tühikäigul ja väikse pöörde juurea ei muutnud näit ja allea 3000 pöörde juures hakkas näit muutuma.
Kohalt ära minnes lööb ka hetke kulu 100le ja sujuvalt kiirendades on 30l sajale.
Käisin diagnostis täna ja arvutiga vaadati nagu õhulugeja ei anna õigeid andmeid tühikäigul ja väikse pöörde juurea ei muutnud näit ja allea 3000 pöörde juures hakkas näit muutuma.
Kohalt ära minnes lööb ka hetke kulu 100le ja sujuvalt kiirendades on 30l sajale.
Viimati muutis Produkty, 16 Jaan 2022, 15:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Kui õhulugeja ei reageeri vastavalt gaasi vajutusele, tasuks mõelda uue lugeja peale , paha ei teeks ka juhtmete /pistiku ülevaatus- ehk pistik oksüdeerunud , juhtmed katki , st ühe niidikesega hoiab veel seda juhet seal pistiku küljes . Jne ..
Kas õhu peale vool on vaba? St et filtris takistus puudub? Õhulugeja võib ka õline olla ...
Kas õhu peale vool on vaba? St et filtris takistus puudub? Õhulugeja võib ka õline olla ...
Viimati muutis Rooma, 16 Jaan 2022, 16:36, muudetud 1 kord kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Loomulikult on asi kulunud nukas. Seda popsumist tegi 2.5tdi v6 ja ka teised motod kulunud nukaga. Ja no kes ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mis seal popsub. Äkki mõni filosoof viitsib selgitada. Endal sama jama praegu T5-ga. Varem võttis keskmiseks 7, aga nüüd juba 9. Võtsin siis hoolduse käigus ülevalt osa lahti, et pihusti nookureid regullida ja tõukurid ära vahetada(neid ju väga vähe ikka sellel motol). Nukal ja nuka saaledel avastasin kulumismärke.kogu ülemine ots mootoril alla 100k vana ja selline kepp siis. Tõukurid iseenesest töötasid, aga olid juba pealt kuluma hakanud. Vahetus iseenesest lihtne. Praegu jäid saaled ja nukk samad. Targem oleks varumootor kõrvale võtta ja juba enne vahele panemist tehase vead kõrvaldada.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
T5 2.5TDI kütusekulu
See keskmine on maanteel ?JaanusVambola kirjutas: ↑16 Jaan 2022, 17:55 Loomulikult on asi kulunud nukas. Seda popsumist tegi 2.5tdi v6 ja ka teised motod kulunud nukaga. Ja no kes ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mis seal popsub. Äkki mõni filosoof viitsib selgitada. Endal sama jama praegu T5-ga. Varem võttis keskmiseks 7, aga nüüd juba 9. Võtsin siis hoolduse käigus ülevalt osa lahti, et pihusti nookureid regullida ja tõukurid ära vahetada(neid ju väga vähe ikka sellel motol). Nukal ja nuka saaledel avastasin kulumismärke.kogu ülemine ots mootoril alla 100k vana ja selline kepp siis. Tõukurid iseenesest töötasid, aga olid juba pealt kuluma hakanud. Vahetus iseenesest lihtne. Praegu jäid saaled ja nukk samad. Targem oleks varumootor kõrvale võtta ja juba enne vahele panemist tehase vead kõrvaldada.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
see keskmine oli/on siis 50 mnt, 30 linna ja 20 s***a maateed.Produkty kirjutas: ↑16 Jaan 2022, 20:56See keskmine on maanteel ?JaanusVambola kirjutas: ↑16 Jaan 2022, 17:55 Loomulikult on asi kulunud nukas. Seda popsumist tegi 2.5tdi v6 ja ka teised motod kulunud nukaga. Ja no kes ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mis seal popsub. Äkki mõni filosoof viitsib selgitada. Endal sama jama praegu T5-ga. Varem võttis keskmiseks 7, aga nüüd juba 9. Võtsin siis hoolduse käigus ülevalt osa lahti, et pihusti nookureid regullida ja tõukurid ära vahetada(neid ju väga vähe ikka sellel motol). Nukal ja nuka saaledel avastasin kulumismärke.kogu ülemine ots mootoril alla 100k vana ja selline kepp siis. Tõukurid iseenesest töötasid, aga olid juba pealt kuluma hakanud. Vahetus iseenesest lihtne. Praegu jäid saaled ja nukk samad. Targem oleks varumootor kõrvale võtta ja juba enne vahele panemist tehase vead kõrvaldada.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!