T5 2.5TDI kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Unustasime kõige lihtsama ja tähtsama asja ära... Nimelt võiks veel vaadata , kas bussi vabajooks on normaalne, st ega ei ole mõni pidur peal ??!!
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Kusjuures see võib olla küll, et pidur jääb peale. Ma endal olen kõik trossid ja supportid ära juba vahetanud, aga talvel kipub kässar ikka vahest peale jääma. Selle peaks muidugi ära tundma kui pidur peal on.
Meelde tuli veel see, et ükskord lõi kulu lakke kui lambda andur läbi oli. Odava dignostika seadmega viga ei näidanud, aga vcds-iga näitas.
Meelde tuli veel see, et ükskord lõi kulu lakke kui lambda andur läbi oli. Odava dignostika seadmega viga ei näidanud, aga vcds-iga näitas.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
T5 2.5TDI kütusekulu
Ei sõida põhjagaasiga, esimese ja teise käiguga näitab hetkelist ulmelisi numbreid olgugi et gaasi vajutan ainult natuke ja kolmandal käigul hakkab alles alla kukkuma see hetke kulu, muidugi esimese kahe käiguga pole sellist tõmmet ka, alles ss tuleb tõmme kui gaasiga dippida.
T5 2.5TDI kütusekulu
Eks tuleb üle lasta vaadata jh, muidugi üks pidur pidi kergelt peale jääma kui mootoripatjade vahetuse käigus mehaanik üle käis, aga ütles, et ei mängi oluliselt rolli.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Kas just kohe pool normaal kulust otsa virutab, aga kui kasvõi natuke midagi peale jääb, siis reaalselt loeb päris palju. Ja kui juba natuke peal on, siis ei tasu pikalt oodata, sest üldiselt mõnda aega ignoreerid, siis varsti on täitsa kinni.
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Eile õhtu käisin oma 2.5tdi 96kw, manuaal bussiga linna peal, poes, tanklas, ootasin(umbes 10 minutit tiksus kohapeal), ühesõnaga linn nagu linn ikka, ringteed, foorid jne.. Ja kompuutri järgi keskmine oli 11,2 sajale
VäikeWürst - VW
T5 2.5TDI kütusekulu
Mul kohapeal tiksudes tõuseb momendiga keskmine üles ja tööle sõiduga näitab kuskil 18 kompu, tööle umbes 3-4km.
Kui palju kompu kohal tiksudes näitab kulu tunnis ?
Viimati muutis Produkty, 21 Jaan 2022, 12:15, muudetud 1 kord kokku.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Mul lekib vähe väljalaske ja turbo vahelt. Kui pähe tallan, siis vahest kipub kiljuma ja autos on tunda ka väljalaskegaaside haisu. Osaliselt on mu kütusekulu seletatav sellega, er tänu sellele lekkele saab mõni andur valesid andmeid. Või eksin ma siin?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Kohapeal tunnis 0,8-1,1. Esimese käivitusega 1,1-1.0 ja siis kukkub 0.8 peale
VäikeWürst - VW
T5 2.5TDI kütusekulu
Külmalt tiksub 1.2 veits aega ja kukub 0.9-1.0 tunnis, sõitsin siin paar korda linnas pikemalt ringi, kompu järgi tuli vahepeal isegi 10.9 siis oli ka sirgeid tänavaid palju.dub1 kirjutas: ↑21 Jaan 2022, 18:25Kohapeal tunnis 0,8-1,1. Esimese käivitusega 1,1-1.0 ja siis kukkub 0.8 peale
Palju nendel mootoritel synchronization angle olema peab ?
-
- Huviline
- Postitusi: 178
- Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
- Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 7 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
See peaks 0,0 olema .
Aga referntsiks võin öelda, et +4,4 sync on ainult 1mm nuka hilinemist, mõõdetud nendest kolme poldi kinnitus kohast. Need andmed on 1,9 96 KW mootoril. 2,5 sel võib see veidi erineda.
Aga referntsiks võin öelda, et +4,4 sync on ainult 1mm nuka hilinemist, mõõdetud nendest kolme poldi kinnitus kohast. Need andmed on 1,9 96 KW mootoril. 2,5 sel võib see veidi erineda.
Viimati muutis Rooma, 28 Jaan 2022, 08:49, muudetud 2 korda kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...
Thinkdiag ...
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Normi piires on vist +/- 3 kraadi kui mälu ei peta. Ise olen kaa nulli või minimaalselt nihkesse katsunud ajada.
Mul ka 1,9, et kas 2,5 mootoril on nii ette nähtud selles pole päris kindel, aga loogiline tundub, et peaks sama olema ma arvan
Mul ka 1,9, et kas 2,5 mootoril on nii ette nähtud selles pole päris kindel, aga loogiline tundub, et peaks sama olema ma arvan
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
T5 2.5TDI kütusekulu
Mulle öeldi et mootor on korralikult paika pandud ja sünkroonis väga täpselt.Produkty kirjutas: ↑28 Jaan 2022, 06:19Külmalt tiksub 1.2 veits aega ja kukub 0.9-1.0 tunnis, sõitsin siin paar korda linnas pikemalt ringi, kompu järgi tuli vahepeal isegi 10.9 siis oli ka sirgeid tänavaid palju.
Palju nendel mootoritel synchronization angle olema peab ?
VäikeWürst - VW