murf kirjutas: ↑22 Veebr 2022, 21:36
Aga lampi küsides, siis kuidas klient peaks seda teadma? Lugema hiljem kasutusjuhendist? Või peaks VW või Møller ostjat enne tellimuse tegemist mainima ka asjaolu, et lisaks kütusekulule peaksite arvestama ka võimaliki õlikuluga 1L per 1000km? Natuke nagu põrsa kotis müümine.
Ma olen 3x uue B8 salongist välja veeretanud ja võimalikust õlikulust ei öeldud sõnagi. On mõnda teist uue auto ostjat teavitatud?
Keegi jätab midagi rääkimata
murf kirjutas: ↑07 Veebr 2022, 16:10
Nojah, mul 2 viimast lätlased. Hoolimata 5,5 aastast üsna tihedast suhtlusest 6-varbalistega, ma eriti peale saldējumsi ei tea.
Ahjaa, 2 jäätist on jums-jums ja kass on kūrnjauskas
Isegi kui Sulle see ära räägiti, siis saldējumsi ja kūrnjauskase pealt vast saandki aru täpselt mis öeldi?
Ma arvan ka, et teema algataja lasku õnnelikult edasi. Võib küll ka juba eelpool mainitud õlitootjat prooviks vahetada (ma sain sarnasele murele veidi leevendust, kui kasutasin VTEC is Valvoline tooteid) ja sõita kuni kulu väljub tehase ettenähtust.
Siis juba edasi mõelda kas rattad vahetusse või südameoperatsiooniks....
Toon näituseks esimese hoolduse. Kes suudab kaasa mõelda saab aru, kes mitte siis olgu selgituseks öeldud, et 30 000 km või 2 aastat ühe õliga ringi lasta uue autoga on puhas mootori tapp juba ise, ülejäänu on vormistamise küsimus. Ja kuigi me oleme omaarust ilged eurooplased on meie teed võrreldavad ida regiooniga ja hoolduseid peaks tegema vastavalt kord aastas või 15 000 km tagant, sama moodi nihkub rihma vahetusvälp mis paljudel kui viitsütikuga pomm, mille õnneks paljudel juhtudel elimineerib lekkiv veepump.... aga tehas väidab....
Ma küll hooldusega kokku väga ei puutu ja nii täpselt ei tea, aga olen aastate jooksul vaid paarilt murelikult kliendilt kuulnud küsimust esimese õli vahetuse kohta. Minu raudne soovitus on õli vahetada 3000-4000 esimese kilomeetri järel, pole nagu mingit mõtet kokkutöötamata mootoris metalliosakesi ringi pumbata 2 aastat või 30 0000 km, öelgu või mõelgu tehas mis tahab.
NB! Nagu siin on jäänud mulje, ei ole Møller Auto Volkswagen AG ja ei mõtle siin ise välja kasutaja käsiraamatuid, direktiive ja muid norme mida täita
murf kirjutas: ↑23 Veebr 2022, 10:26
Kui autotootja/-müüja reklaamib oma autot soodsate ülalpidamiskuludega ja sinna lisatakse ka long-life õlivälp, siis see on konkreetne BS ja sellega võib keegi kaasuse püsti tõmmata küll. Eriti kui pärast loed kasutusjuhendist või kuuled hoolduselt, et 1L / 1000km on normaalne peale valada. WTF?! Mitu õlivahetust sa siis tegelikult selle long-life 30t km jooksul teed?
Kui sa ettevõtjana auto ostad, siis kaua sa seda autot pead? Maksimaalselt 5 aastat või garantiiaja, mured on järgmise kasutaja kraes.
Eraisikule räägitakse ilmselt asjadest ka rohkem, kuid kogu kasutaja manuali ka ümber ei jutustata, pealegi pole kõigil probleeme, pole nagu vajadust ka sellest kõigest rääkida.
Nagu Puuriit mainis on viga tehtud konstrueerides a põhimõtted manualides mahlapakist kuni v8 samad

Veidi veel kannatust ja saame õlikuluvabadest elektriautodest rääkida
