Õnnistatud on ta 1.6 TD 51kw mootori ja 5-se kastiga, kus algselt käikude üles leidmine oli huvitav tegevus. Käigukangi küljes olev munakas oli oma pesast välja tulnud ja pärast selle uuesti oma kohale seadmist on täitsa talutav. Mootor tegelt liigutab ka seda kuuti täitsa edukalt/piisavalt edasi, kuid lärm on meeletu, esialgu prooviks seda helisummutust tagant veidi parandada. Muidu algselt oli mõttes 2.0 85kw bensukas sinna istutada.
Sidur tuleb ilmselt lähiajal ära vahetada, survelaager teeb häält ja tundub, et sidur ise on ka üsna lähedal lõpule. Õnneks tundub, et vist kõige keerulisem see vahetus ei ole. Mootor ei ole ka hästi õrnal koormusel kõige õnnelikum, nõkutab/jätab vahele nagu õrnalt. Igasugused vanad kõrgsurvepumbad jne on mulle suht võõras teema, niiet kui kellegil ideid mis seal häda võib olla, kuulan heameelega. Muidu nagu on pigem ok, jalgu otseselt ei jää kui käike lapata jõuad.
Kere poolest on ka pigem vist korralik kui halb. Mingid veidrad pahtli praod on ustel ja natuke siit-sealt mullitab. Põhja alt on suht korralik.Tagaluuk ja selle kere poolne tihendi serv on ilmselt kõige hullemad kohad. Ühe tagaluugi sain kaasa mis vähe korralikum, tuleb seal väikesed parandused teha, ülevärv ja külge.
Tagumise kuudi ilusamaks tegemist olen ka vaikselt juba alustanud, muidu tagant oli suht tühi. Luukidele sai juba soomepapist katted välja lõigatud, tuleks veel üle katta mingi musta nahalaadse tootega ja oleks timm. Ülejäänud kuudi seinad ka. Plaan on ka veel mingi siledam platvormi osa taha ehitada kuhu saaks vajadusel ka madratsi panna.
Pilte ka:


