Mootori silindrihülssi vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 09 Juun 2022, 19:24
- Telefon: 55930175
- Auto: mersu, mitsubishi, nissan, fiat ducato
- Asukoht: Türi Alliku
Mootori silindrihülssi vahetus
Tere kõigile. Kas keegi teab, kuidas vahetatakse VW AGP 1,9SDI 50kw mootoril hülssi. Hülss Epoes täitsa saadaval. Keegi tuttavatest täpselt ei tea ja mingi inff on, et vana puuritakse välja ja kodustes tingimustes seda ei tee. Küsimus selline, et kas tõmmitsaga on võimalik silindri hülssi välja tõmmata.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Ei ole mitte kunagi ühtegi hülssi paigaldanud ega välja võtnud, aga tõenäoliselt mingi kuumtumise je pressimise teema on.
Mis olemasolevaga juhtus? Ühes silindris lendas midagi kotti ja äestas silindris seina ka ära?
Ei usu vist hästi, et kodus lihtsalt mingi tõmmitsaga välja ja uus sisse, aga kindel ei ole.
Mis olemasolevaga juhtus? Ühes silindris lendas midagi kotti ja äestas silindris seina ka ära?
Ei usu vist hästi, et kodus lihtsalt mingi tõmmitsaga välja ja uus sisse, aga kindel ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Samas vene autodel vist küll külasepad kodu kuuriall kunagi vahetasid. Mine tea.
Vajadust pole olnud, aga huvitaks ennastki.
Google ja youtube ka abiks ilmselt
Vajadust pole olnud, aga huvitaks ennastki.
Google ja youtube ka abiks ilmselt
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Ainult teadavalt Moskvitzi mootori plokis oli võimalik hülsse vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Teadaolevalt ongi tegemist vene autoga. Kindel pole, aga äkki zillidel või gazidel sai ka? Kuskilt meelde jäänud.
Ma nii noor, et kui mul esimesed veneautod olid, siis maksid need kolmsada krooni ja vedeles igalpool neid kärakaid
Midagi kotti läks siis järgmine mootor peale ja sõit võis jätkuda.
Polnud vajadust midagi hülssida ega leiutada
Ma nii noor, et kui mul esimesed veneautod olid, siis maksid need kolmsada krooni ja vedeles igalpool neid kärakaid

Midagi kotti läks siis järgmine mootor peale ja sõit võis jätkuda.
Polnud vajadust midagi hülssida ega leiutada
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
See info on täiesti õige. Lähtugi sellest.roosteants kirjutas: ↑09 Juun 2022, 20:55 mingi inff on, et vana puuritakse välja ja kodustes tingimustes seda ei tee.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Võid uurida nende käest kes silindreid rem. mõõtu puurivad. Detjonõševid või Tõukurist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
VW gen ja Audi mootori plokid on monoliitsed.Neil ei ole eemaldatavaid hülsse. Puuritakse läbimõõdudga originaalist 0,25 MM. See on esimene remont. Järgmine samm on 0,50 mm.
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
See on remontmõõtu puurimine, aga kui malmplokk on piisavalt paksu seinaga puuritakse see hülsi, mitte kolvi järgi mõõtu ning pressitakse hülss sisse. Zigulil olid sellised remont hülsid olemas ntks.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Tee endale selgeks. On vahetatavad hülsid mootori plokis. Ka vahetatavatel hülssidel on malm plokk korpusele vastava tugevus varuga. Tava plokk silindris ju puuritakse remont mõõtu. Mootori plokki EI ,tehniliselt ei puuri silindrit nii suureks,et sinna pressida hülssi. Tule taevas appi.Zigullil EI olnud ntks. olemas remont hüllse. Vahetavatel hüllsidel on ka ploki all servas vastus. Tihendile. Mida veel`? Jah,kui mainid Z 08 või 09. siis jään vastuse võlgu.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Mootori silindrihülssi vahetus
Silmaringi laiendamiseks:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... tze-engine
Video sellest, kuidas sellistega Audi UrQuattro 5-silindriline 10V turbomootor uuesti ellu äratatakse (hoiatan ette, et video on saksakeelne):
Ja kui tekib küsimus, et miks nii tehti, siis omanik tahtis ilmtingimata originaalplokki säilitada. 18 aastat katkise plokikaane tihendiga seismist oli aga oma töö teinud ja remontmõõtu puurimisest enam abi ei olnud.
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... tze-engine
Video sellest, kuidas sellistega Audi UrQuattro 5-silindriline 10V turbomootor uuesti ellu äratatakse (hoiatan ette, et video on saksakeelne):
Ja kui tekib küsimus, et miks nii tehti, siis omanik tahtis ilmtingimata originaalplokki säilitada. 18 aastat katkise plokikaane tihendiga seismist oli aga oma töö teinud ja remontmõõtu puurimisest enam abi ei olnud.