T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Autoks 2006a T5 BPC mootoriga (128kw, ilma tahmafiltrita). Autol kepsusaaled otsas, väntvõll rikutud, turbo haiget saanud, ülemises otsas vigastusi.
Eestist hetkel täpselt sellist mootorit leida ei ole õnnestunud.
Küll oleks saada 96kw BNZ (peaks olema tahmafiltriga mootor), täiskomplektne mootor, ainsa asjana kliimapump ja käigukast mootoriruumis asuvast ära võetud.
Kas keegi on neid mootoreid omavahel vahetanud või oskab öelda mis, mis erinevused üldse 96kw ja 128kw on?
Eestist hetkel täpselt sellist mootorit leida ei ole õnnestunud.
Küll oleks saada 96kw BNZ (peaks olema tahmafiltriga mootor), täiskomplektne mootor, ainsa asjana kliimapump ja käigukast mootoriruumis asuvast ära võetud.
Kas keegi on neid mootoreid omavahel vahetanud või oskab öelda mis, mis erinevused üldse 96kw ja 128kw on?
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Kindel on see et juhtme pistiku ,,aju,, on teine . Sealt hakkab argnema elektri jama.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Ei oska hiliste aastate kohta öelda kuid esimese otsa omadel vahe turbos ja softis ainult.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Siin keegi väidab, et pihustid ka erinevad:
https://www.vwt4forum.co.uk/threads/dif ... r.1594130/
https://www.vwt4forum.co.uk/threads/dif ... r.1594130/
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Plokikaaned BNZ ja BPC sama.
Pihustid erinevad
Turbod erinevad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 22 Mär 2015, 19:52
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Tänud vastuste eest!
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Äkki see plokki küljes olev jalg milles on õlikanalid turbole.ivorturb12 kirjutas: ↑24 Juun 2022, 15:03 Tänud vastuste eest!
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?
VäikeWürst - VW
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Kas sa pead silmas, et see on eraldi jupp? Minu teada mitte. Uurisin ise ka mingi aeg seda, et kui kerge on bnz mootorit ehitada 128kw mootoriks kasutades siis volksu enda juppe. Kuskil välismaa foorumis oli sellest pikalt juttu ja see on raskem kui esialgu tunduda võib. Päris paljud jupid on erinevad.dub1 kirjutas: ↑24 Juun 2022, 20:50Äkki see plokki küljes olev jalg milles on õlikanalid turbole.ivorturb12 kirjutas: ↑24 Juun 2022, 15:03 Tänud vastuste eest!
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Ei ole eraldi jupp.JaanusVambola kirjutas: ↑25 Juun 2022, 10:49Kas sa pead silmas, et see on eraldi jupp? Minu teada mitte. Uurisin ise ka mingi aeg seda, et kui kerge on bnz mootorit ehitada 128kw mootoriks kasutades siis volksu enda juppe. Kuskil välismaa foorumis oli sellest pikalt juttu ja see on raskem kui esialgu tunduda võib. Päris paljud jupid on erinevad.dub1 kirjutas: ↑24 Juun 2022, 20:50Äkki see plokki küljes olev jalg milles on õlikanalid turbole.ivorturb12 kirjutas: ↑24 Juun 2022, 15:03 Tänud vastuste eest!
Pihustit saab vanalt originaalmootorilt võtta ja ringi tõsta, sellega pole probleemi.
BNZ mootoril on ka EGR jahuti, originaalmootoril ei ole, need asjad tuleb ümber tõsta.
Mis vahe nendel turbodel on, kui keegi oskab täpsemalt öelda?
Plokki külge valatuna vms juba kohe.
Mul mu enda buss oli algselt 128kw AXE. Nüüd juba aasta olnud BNZ.
Lasin BNZ il tahmafiltri välja kirjutada ja rõhku tõsta ja kütet peale keerata... Võiks öelda et nüüd väga 128kw alla ei jää.
Olen veel ise mõelnud, et võiks lasta mootoris sees asju kergendada(väntvõll ja kepsud nt), Samuti võiks nukkvõll olla vähe kangem(kusagilt meelde jäänud, et axe oma on suurema tõusuga kui BNZ oma)
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
T5 2,5 96kw ja 128kw erinevused
Seda tüüpi mootoritel on kaks täiesti erinevat turbot kasutusel, ühel tulevad õlikanalid alt sisse ja teisel külje pealt, sellest tingituna peab ka mootoriplokk erinev olema. Puhtalt google põhjal on plokk ja turbo õlikanalite asetus sama nendel mootoritel. Seega peaks saama neid ringi tõsta ja erinevus äkki näiteks kodade suuruses.
Turbo õhu sissevõtu poolele läheb poltidega veel üks flants ja mäletan, et kunagi oli mingi suuruste erinevus nendega, vana flants ei sobinud uue turboga.
Turbo õhu sissevõtu poolele läheb poltidega veel üks flants ja mäletan, et kunagi oli mingi suuruste erinevus nendega, vana flants ei sobinud uue turboga.