Täna aga tekkis probleem ühtlasel maanteesõidul, kus masinal kadus jõud (töötas edasi 3 silindriga) ning hakkas vilgutama spiraali signaallampi armatuuris. Õnneks oli kaabel kaasas ja näitas sellist veateadet:
9837 - Injector Cylinder 1 (N30)
P0201 00 [101] Circuit Malfunction
Kustutasin veakoodid ära ning nüüd töötab jälle probleemivabalt. Natuke varasemat meenutades võib öelda, et mõned korrad olen veel tundnud kerget jõnksatust, aga siis pole mootor limp-mode läinud.
Netist tuhlates leidsin info:
The electrical portion of the Siemens injector fails, the insulation cracks and the coil becomes open circuit. It is very common on the 1.6TDIs, so much so that the injector supplier was changed in 2013.
Kas kellelgi on sellise probleemiga kokkupuuteid?
Kas piisab pistiku ühenduse ülevaatamisest või on tegemist ikka pihusti sisese ühenduse probleemiga?
Kas uuema tüübi pihusti (peaks olema vist VDO) sobib ka up to 2012 mootorile?
1.6 TDI CAYC pihustiga probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
1.6 TDI CAYC pihustiga probleem
Tavaline kristalli suremine. Uus pihusti ja elu läheb edasi. Varsti sureb järgmine ... 
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 040080-vdo
Ära uut polti ja tagasivoolu tihendeid unusta.

https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 040080-vdo
Ära uut polti ja tagasivoolu tihendeid unusta.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
1.6 TDI CAYC pihustiga probleem
Tänud @R36! Seda ma arvasin, no läbisõit ka juba 275K. Peakski ühe varuks ostma kaasa, et kui teepeal peaks minema, siis saab järgmise külge kruttida. Kas uus pihusti tahab ka autole tutvustamist ning kui jah, kas seda saab VCDS´ga ka või vaja ikka pädevamat softi?
Viimati muutis Lutz, 05 Juun 2022, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
1.6 TDI CAYC pihustiga probleem
Pihustite IMA saab VCDS-ga sobitada.
Aga võrdle vana ja uut, siis saad aru, et ühe numbri asemele tuleb 0 panna.
Aga võrdle vana ja uut, siis saad aru, et ühe numbri asemele tuleb 0 panna.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
1.6 TDI CAYC pihustiga probleem
@R36 soovitatud pihusti sai külge ning kõik töötab jälle kenasti. VCDS-ga tuleb tõesti sisestada uus pihusti IMA kood, mille leiab pihusti pealt ning kindlasti tuleb koodile lõppu lisada ka 0 (null). Peale pihusti vahetust mootor töötas veidi ebaühtlaselt ning tegin VCDS abiga läbi ka "Adapting injector minimum deviation quantity", mis muutis tühikäiku ja mootori tööd palju ühtlasemaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
1.6 TDI CAYC pihustiga probleem
Peab ka ette võtma, vahest jõnksutab ja hommikuti vahest lonkab mootor.
VäikeWürst - VW