VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Juul 2010, 20:54
- Auto: VW Passat Variant B8 Alltrack 2.0 TDI 140kW DSG 2019 ja VW Caravelle T5.1 2.0 TDI 103kW DSG 2014
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
Tere
Mootor puterdab tühikäigul just siis kui külmast peast käima paned.
Kui sõitma hakkad, siis kaob ära ja sõidab täiesti probleemideta nii gaasi kui ka bensiiniga.
Kui mootor juba töösoe ja sõit tehtud ei ole enam midagi.
Hommikul paned maja ees käima ja jälle sama asi.
Oskab keegi öelda, mis võib esimene viga olla, mida vaadata?
Armatuuris mootorituli põleb.
Veakood järgmine:
Address 01: Engine (CDG) Labels: 03C-906-021-CDG.clb
Part No SW: 03C 906 021 A HW: 03C 906 021
Component: 4414 CNG N10G7 G 4849
Revision: E9H10--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000077
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 193FBD26D0EED8D67C3-804C
1 Fault Found:
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 000 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 298032 km
Time Indication: 0
Date: 2063.14.31
Time: 10:17:33
Freeze Frame:
RPM: 1794 /min
Load: 22.7 %
Speed: 42.0 km/h
Temperature: 81.0°C
Temperature: 15.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.843 V
Mootor puterdab tühikäigul just siis kui külmast peast käima paned.
Kui sõitma hakkad, siis kaob ära ja sõidab täiesti probleemideta nii gaasi kui ka bensiiniga.
Kui mootor juba töösoe ja sõit tehtud ei ole enam midagi.
Hommikul paned maja ees käima ja jälle sama asi.
Oskab keegi öelda, mis võib esimene viga olla, mida vaadata?
Armatuuris mootorituli põleb.
Veakood järgmine:
Address 01: Engine (CDG) Labels: 03C-906-021-CDG.clb
Part No SW: 03C 906 021 A HW: 03C 906 021
Component: 4414 CNG N10G7 G 4849
Revision: E9H10--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000077
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 193FBD26D0EED8D67C3-804C
1 Fault Found:
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 000 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 298032 km
Time Indication: 0
Date: 2063.14.31
Time: 10:17:33
Freeze Frame:
RPM: 1794 /min
Load: 22.7 %
Speed: 42.0 km/h
Temperature: 81.0°C
Temperature: 15.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.843 V
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
CNG puhul vajalik et tuulutusklapp terve, vajadusel vahetada, pihustid töökorras ja bensiinipump lekkevaba.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Juul 2010, 20:54
- Auto: VW Passat Variant B8 Alltrack 2.0 TDI 140kW DSG 2019 ja VW Caravelle T5.1 2.0 TDI 103kW DSG 2014
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
Millist tuulutusklappi silmas pead?
Kas see veakood konkreetsemat vastust ei suuda anda?
On keegi nende mootoritega iga päevasemalt rohkem kursis? Oskab ehk öelda, mis on kõige tüüpilisem viga olnud?
Kas see veakood konkreetsemat vastust ei suuda anda?
On keegi nende mootoritega iga päevasemalt rohkem kursis? Oskab ehk öelda, mis on kõige tüüpilisem viga olnud?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
Viga pole ju külma mootoriga? Millal küünlad vahetatud? Pigem pakuks et käivitub äkki bensuga alguses ja siis viga?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
- Telefon: 5555üheksa6üks4
- Skype: el.mumm
- Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
Kõlab nagu viewtopic.php?f=145&t=155119 ehk siis lekkiv kõrgsurvepump. Mis tühikäigul küttekulu väärtused on? Nende järgi saab üsna täpselt pumba lõppemist kuulutada.
Viimati muutis zephys, 04 Juul 2022, 19:18, muudetud 2 korda kokku.
B6 1.4tsi🍅 & B8 2.0tsi❄️ IG @el.mumm
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Juul 2010, 20:54
- Auto: VW Passat Variant B8 Alltrack 2.0 TDI 140kW DSG 2019 ja VW Caravelle T5.1 2.0 TDI 103kW DSG 2014
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
Küünlad vahetatud u 50 tuh km tagasi. 60k peaks neid vahetama.
Lasengi nüüd uuesti gaasil otsa saada ja vaatan kuidas puhtalt bensiiniga käitub käivitamisel.
Täna polnud näiteks jälle üldse mitte midagi viga, käivitus ja sõitis nagu siidi.
Gazneti sain aja alles 27.07 aga saab siis seal loodetavasti täpsemalt viga ära tuvastada.
Lasengi nüüd uuesti gaasil otsa saada ja vaatan kuidas puhtalt bensiiniga käitub käivitamisel.
Täna polnud näiteks jälle üldse mitte midagi viga, käivitus ja sõitis nagu siidi.
Gazneti sain aja alles 27.07 aga saab siis seal loodetavasti täpsemalt viga ära tuvastada.
VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
zaazk kirjutas: ↑04 Juul 2022, 23:47 Küünlad vahetatud u 50 tuh km tagasi. 60k peaks neid vahetama.
Lasengi nüüd uuesti gaasil otsa saada ja vaatan kuidas puhtalt bensiiniga käitub käivitamisel.
Täna polnud näiteks jälle üldse mitte midagi viga, käivitus ja sõitis nagu siidi.
Gazneti sain aja alles 27.07 aga saab siis seal loodetavasti täpsemalt viga ära tuvastada.
On ka nii pikk välp neil küünaldel?
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Passat 1.4 TSI ecofuel 2010 mootor puterdab külmast peast
Oioioi CNG küünalde max välp 30.000km ning esinduse kogemuste järgi on isegi see pisut palju neile!
Alusta küünaldest, mis enivei juba eile vahetust vajasid, siis uuesti edasi. Tõenäoliselt bens surve, pihustid vms
Alusta küünaldest, mis enivei juba eile vahetust vajasid, siis uuesti edasi. Tõenäoliselt bens surve, pihustid vms
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed